Pełna skrzynka

Monday, May 14, 2012

Cześć! Dzisiaj po przyjściu ze szkoły zobaczyłam ze z mojej skrzynki wylatują listy. Okazało się, że to m. in. do mnie od najdroższych czytelników *.* Dostałam 4 niespodzianki! ; )

Dwa listy w kopercie, dwie pocztówki osobno oraz w jednej z kopert kolejna pocztówka oraz upominek.

Tą śliczną pocztówkę otrzymałam od czytelniczki Asi *.* Z Choszczna i okolic. Dziękuję za wiele bardzo miłych słów, lecz nie do końca wiem od kogo tą kartkę otrzymałam, proszę o skontaktowanie się ze mną, ponieważ nie mam jak podziękować, oprócz notki! ; D
* Dzięki za kontakt Asiu ^^



Kopertę otrzymałam od mojej na prawdę pierwszej czytelniczki, która jest ze mną do teraz. W środku znajduje się przecudny list, ale niech to pozostanie dla mnie ♥ Prześliczna bransoletka, która już gości na mojej ręce oraz pocztówka z miasta *.*  Na prawdę dziękuję!

Tą oto pocztówkę z Smardzewic dostałam od Kariny, która już wcześniej wysłała mi śliczne rysunki oraz cudny list. Za który już jej dziękowałam. Dziękuję Karino, za pocztówkę *.*


W tej oto dosyć dużej kopercie znajdował się dosyć prosty, zarazem niezwykle prawdziwy list. Takie proste listy są na prawdę świetne, np. co w tym momencie robisz, jakie masz plany na jutrzejszy bądź na dzisiejszy dzień. Dziękuję bardzo za list Magdo! *.*


To na tyle. Przypominam, że wy również możecie zrobić mi taką niezwykłą niespodziankę i do mnie napisać list. Będzie mi bardzo, bardzo miło *.* Może być to list, pocztówka, niespodzianka.. po prostu cokolwiek. Pisz co chcesz. ^^ Wszystkie otrzymane rzeczy. bez wyjątków pokazuję w notce z linkiem do bloga, najlepiej do koperty dodać malutką karteczkę z linkiem do bloga, będzie mi łatwiej rozpoznać od kogo to. 
Kontakt : gg- 36614608  e-mail - extramodelka@o2.pl
Listy takie prawdziwe, na prawdę nie równają się z mailami xd ^^ 
Dobrze kochani ja zmykam, na 15 mam konsultacje z chemii, także zmykam. Idę się trochę po stresować...

You Might Also Like

32 KOMENTARZE

  1. Z pewnością jest to miłe uczucie ;*

    ReplyDelete
  2. Też bym chciała listy dostawać ;)

    ReplyDelete
  3. Takie niespodzianki zawsze przywołują uśmiech :)
    Śliczna bransoletka i kartki :3

    ReplyDelete
  4. Miło jest tak czasem dostać list ;D

    ReplyDelete
  5. Fajne pocztówki ^^

    ReplyDelete
  6. Tak mejle nie mają porównania z prawdziwymi listami :)

    ReplyDelete
  7. śliczne prezenty ^^ to dopiero poprawia humor co? ;D

    ReplyDelete
  8. Nie ma za co ; *
    Cieszę się że Ci się podoba bransoletka ; p
    To była przyjemność napisać do Ciebie <3

    ReplyDelete
  9. śliczną dostałaś bransoletkę :)
    zapraszam w między czasie ;)

    ReplyDelete
  10. fajna bransoletka, mam taką :3

    ReplyDelete
  11. zazdroszczę tyluuuu kopert:)

    ReplyDelete
  12. to takie miłe ze strony czytelników ♥

    ReplyDelete
  13. to musi być bardzo miłe uczucie.
    Śliczna ta bransoletka.

    ReplyDelete
  14. Fajnie, że tyle listów dostajesz^^

    ReplyDelete
  15. Miło tak dostać pocztówki. :) Fajnie. ^^


    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  16. raca list to coś więcej nisz e-mail :)

    ReplyDelete
  17. pozazdrościć czytelników ;)

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładna bransoletka ;)

    ReplyDelete
  19. Miły gest ze strony czytelników :)

    ReplyDelete
  20. ooo Chorzczno <3 mój tata urodził się w tamtych okolicach ♥

    ReplyDelete
  21. fajnie jest tak dostac pocztowke ;)

    ReplyDelete
  22. zapraszam do mnie, reklama bloga z przepiękną biżuterią!

    http://crystals-eve.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Fajnie, że pocztówka też się podoba :) Pisanie do Ciebie to sama przyjemność ^.^

    ReplyDelete
  24. OO ;D No to fakt dużo pocztówek ;)
    Ale ta koperta jest bardzo ładna <3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*