Pastelowe vs neonowe?

Monday, May 28, 2012

Cześć. Wczoraj jakoś nie napisałam swojego dnia. Wybaczcie. Niedziela przeważnie jest taka nudna więc przepraszam was, ale nie chcielibyście słuchać moich stękań. Nudnoooooo! ; )
Dzisiaj w szkole było nawet fajnie, tylko szkoda, że od razu na pierwszej lekcji przywitała mnie kartkówka z angielskiego. Szczerze poszło nieźle. Na 4+. Dzięki tej ocenie podciągnęłam ocenę końcową. Był również sprawdzian z niemieckiego, którego obawiałam się a dostałam 4. To bardzo miły dzień jeżeli chodzi o oceny, ponieważ zawsze jak dostawałam pozytywną ocenę to również dostałam negatywną, a dzisiaj takie zdziwienie. ; )  Najlepszy to był w-f. Z Pauliną cały czas się śmiałyśmy aż brzuch zaczął mnie boleć, po lekcjach zresztą nie lepiej. Poszłam do Ady i tam z pełną buzią śmiałyśmy się a zarazem krztusiłyśmy. Dzisiaj wybrałam się z Adą do miasta. Miałam plan upolowania sobie jakiś fajnych sandałek. Było kilka fajnych, ale najbardziej i tak podobają mi się karmelowe rzymianki, które chyba kupię, ale jeszcze rozglądnę się za innymi. Kupiłam drobnostki. 2 pary kolczyków oraz miętowy lakier do paznokci.
Neonowe kolorki, czy pastelowe?

 te kolczyki zamierzam przemalować lakierem na miętowy *.*

Ja jednak stawiam na pastele *.* Po prostu ostatnio szaleję na ich punkcie. Podoba mi się wiele bluzek o kolorach pastelowych. A neonowe to jakoś nie dla mnie.

A wy jak wolicie kolory
pastelowe czy neonowe?

Ja uciekam coś zjeść. Bye! ; *

` Zapraszam :  

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. Ja natomiast wolę neonowe ! Mam już dwie pary rurek w neonowych kolorach i z 10 bokserek także neonowych ! Świetnie się czuje w takich kolorach ^^ Pasują do mojej osobowości ;D
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  2. Ja tam lubię wszystkie kolory, te neonowe tak samo jak pastelowe :D

    ReplyDelete
  3. prześliczny kolor lakieru!
    a co do kolczyków to neonowe :D

    ReplyDelete
  4. ja lubię to i to ;)

    ReplyDelete
  5. ja lubię i te i te :)
    też mam ten lakier ^^

    ReplyDelete
  6. Ja uwielbiam zarowno pastele jak i neony!:) Swietny lakier!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!(trwa giveaway z Oasap!:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ja wolę neonowe, pastolowe również, ale je używam za często. :)

    ReplyDelete
  8. świetny kolor lakieru! :)

    ReplyDelete
  9. Ale śliczny lakier i kolczyki ! Pastelowe *_*

    ReplyDelete
  10. zdecydowanie w tym sezonie moje serce podbiły pastele :)

    ReplyDelete
  11. wszystko co niebieskie lubie xdd slicny lakier ;P

    ReplyDelete
  12. Śliczny ten lakierek :)) Gdzie go upolowałaś? :D

    ReplyDelete
  13. pastele :)
    lakier śliczny :)

    ReplyDelete
  14. Ja tez wole pastolowe kolory. :D

    ReplyDelete
  15. Chyba pastelowe jeśli chodzi o ubrania. :D
    Śliczny kolorek lakieru. ;)

    ReplyDelete
  16. U mnie właśnie jakoś nie do śmiechu ;(
    A kolor lakieru jest śliczny .!

    ReplyDelete
  17. świetne kolorki ^^ Szczerze?nie umiałabym wybrać między pastelami a neonowymi ;D

    ReplyDelete
  18. Trudny wybór,wszystkie lubię ;)
    Ten Twój jest śliczny <3

    ReplyDelete
  19. Ja lubię pastele i neony ;)
    śliczne kolczyki i lakier *.*

    ReplyDelete
  20. uwielbiam i neony i pastele !! nie wiem ktore wybrac !! :)

    ReplyDelete
  21. Świetne kolory ;D
    Zdecydowanie wolę pastele ;)
    Zapraszam !

    ReplyDelete
  22. fajne zakupy:)
    ja wole pastelowe^^

    ReplyDelete
  23. Ja różnie :) czasem jaskrawe, a czasem pastele xD zależnie od humorku :P

    ReplyDelete
  24. Fajny kolorek lakieru ;d

    Pastele *.*

    ReplyDelete
  25. Jej, lakier jest cudowny *.*

    ReplyDelete
  26. nie mogę zdecydować, które bardziej lubię. Obydwa rodzaje kocham <3

    ReplyDelete
  27. Pomarańczowe wkrętki <3

    ReplyDelete
  28. jak dla mnie noeony i pastele xd

    ReplyDelete
  29. Zdecydowanie pastelowe. ;)
    Zapraszam, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  30. Ja lubię i pastele i neony :)

    ReplyDelete
  31. Ja lubię i neonowe i pastelowe ^^

    ReplyDelete
  32. Lubię to i to, ale neony rzadko noszą - nie lubię się wyróżniać :D

    ReplyDelete
  33. fajny kolor lakieru :)

    ReplyDelete
  34. chyba bardziej pastelowe ^^ oprócz moich skarpetek <333 haha :D

    ReplyDelete
  35. ja wolę pastelowe^^
    mam jeden lakier neonowy, ale nie działa ;/ Wychodzi jak zwykły, różowy lakier.

    ReplyDelete
  36. a ile kosztował ci lakier i jakiej jest firmy?bo ja takiego szukam już od tygodnia '-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapraszam do rossmanna na pewno go znajdziesz.
      Kosztował 6 zł.

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*