Paczki

Friday, May 11, 2012

Cześć. Dzisiaj jestem jakoś niewyspana. Chce mi się tak spać, ze najchętniej padłabym. Ale po co marnować dzień. Pisałam dzisiaj sprawdzian z chemii i był na prawdę trudny, nie wiem ... chce chociaż 2 dostać, ale pewnie znając moje szczęście dostanę jedynkę. Choć aż 10 pytań było na "a,b,c,d". Tyle, że ja zawsze mam pecha ; ) Po szkole okazało się, że otrzymałam paczuszki! Znowu niestety sama nie mogłam odebrać paczek, ale na szczęście ktoś był w domu. A więc ... dostałam bluzkę od sklepu Partnerssa. Bluzeczka ogólnie z Japan Style.

Na żywo jest lepsza. Być może jutro wybiorę się na zdjęcia więc zrobię z tą bluzką stylizację ; )
Jeżeli chcecie ją kupić to zapraszam klik ----- > Bluzka Japan Style. 
Szybka wysyłka a bluzka jak na zdjęciu ze sklepu internetowego. A cena jest na prawdę świetna ; )
Polecam.

Drugą paczuszkę otrzymałam od sklepu NOCANKA.

Cienie są prześliczne. Aby zakupić cienie, zapraszam ---- > Klik

Cienie są śliczne. Może je zakupić tu ----> klik

Krem do twarzy. Można zakupić go tu ----> klik

Oczywiście paczuszki sprawiły, że pojawił się uśmiech. Ehh... ale dzisiaj parówa, padnę zaraz. Mam ochotę iść na rolki. Także chyba zadzwonię do Ady i może wyjdę. To cześć ^^

You Might Also Like

66 KOMENTARZE

  1. śliczna bluzka ^^ ładne cienie <33

    ReplyDelete
  2. Ojej, cudowna bluzeczka :) Cienie również, fajne kolorki mają. :)


    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  3. świetna jest ta bluzka, taka zwiawna :) wzorki też są urocze! :)

    ReplyDelete
  4. Fajne kosmetyki! ;-)

    ReplyDelete
  5. ooo podoba mi się bluzka bardzo <33

    ReplyDelete
  6. uwielbiam kwiatuszki <3 b ładna :)

    ReplyDelete
  7. Cudna bluzka^^
    Cienie mają fajne kolory :)

    ReplyDelete
  8. mam podobną bluzkę ;)

    ReplyDelete
  9. AnonymousMay 11, 2012

    Mam nadzieje, że moja paczuszka również dojdzie :)
    Kinga

    ReplyDelete
  10. Piękna bluzeczka i cienie ;D

    ReplyDelete
  11. Świetne paczuszki:)
    Bluzka cudna:D

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Śliczna ta bluzeczka,a te cienie do oczu mają boskie kolory! ;)

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładna :) Lubię japan style.

    ReplyDelete
  14. Śliczna jest ta bluzka :)

    ReplyDelete
  15. No :) to gratulacje i powodzenia w testowaniu! :)

    ReplyDelete
  16. śliczna bluzeczka:)

    ReplyDelete
  17. masz lustrzankę? jeżlei tak to jaką i czy się dobrze sprawuje? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cyfrówkę, fujifilm finepix s 2960. Dobrze się sprawuje xd

      Delete
  18. Urocza bluzka i fajne cienie ^^

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajny blog! Dodaję do obserwowanych :P

    ReplyDelete
  20. Fajna bluzka ;) Ładne kolory cieni !

    ReplyDelete
  21. Ale ładna ta bluzka :)

    ReplyDelete
  22. Śliczna bluzeczka i cienie :))))

    ReplyDelete
  23. sliczne te cienie; chemii- wspolczuje, nigdy jej nie cierpialam i bylam z niej kiepska, brrr! :)

    ReplyDelete
  24. Śliczna bluzka! Zapraszam do mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. o widzę fajne nabytki ;D strasznie gorąco wczoraj było ;>

    ReplyDelete
  26. fajne rzeczy widze,naprawde :) ps. dodaje Cie do obderwowanych bo jest tu u Ciebie bajecznie! mam nadzieje,ze wpadniesz do mnie,a jak Ci się spodoba tez zostaniesz moja obserwatorką:) buziaki! :)

    ReplyDelete
  27. śliczna bluzka . ;]

    ReplyDelete
  28. Muszę przyznać, że kolory paletek robią wrażenie. :)

    ReplyDelete
  29. Bluzka <3
    Fotki ;*
    Świetny BLOG ^_^
    ZAPRASZAMY do Nas <3

    ReplyDelete
  30. bardzo ładna bluzka :)

    ReplyDelete
  31. AnonymousMay 12, 2012

    Moim zdaniem te cienie są za ciemne jak dla nastolatki .

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Moim zdaniem nie ; D
      Z resztą trzeba umieć dobrać kolory i nie gadać pochopnie. ; )

      Xo.

      Delete
    2. AnonymousMay 13, 2012

      No właśnie trzeba. a ty masz jasną karnację .
      mam pytanie :
      czy jak malujesz oczy cieniem to tylko górną powiekę czy zjeżdżasz wzdłuż linii oka ?

      Delete
  32. sliczna ta bluzeczka i cienie tez mi przypasowaly :) pa

    ReplyDelete
  33. nie cierpię chemii.! A bluzeczka ładna ;) Czekam na jakąś sesyjkę

    ReplyDelete
  34. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.bicycle shops near london olympic.God Bless You..
    london olympic bicycle company

    ReplyDelete
  35. Ja się nie maluję. ;d

    ReplyDelete
  36. Prześliczna bluzeczka! :)

    ReplyDelete
  37. piękne cienie, miałam je zamówić:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*