Od czytelniczek

Monday, May 07, 2012

Cześć kochani, po przyjściu ze szkoły zobaczyłam, że w skrzynce coś jest, szybko poszłam po kluczyk. Okazało się, że dostałam listy od czytelniczek. Automatycznie pojawił mi się uśmiech na twarzy.

1. Prześlicznie ozdobiona koperta od razu mnie rozweseliła.

a w niej ...
przepiękny list ♥
oraz prześliczne obrazki ; )
Otrzymałam to od przemiłej blogerki Kariny, posiadającej bloga :

Karino, dzisiaj postaram się odpisać na twój list wraz z pocztówką.  ; )

2. Prześliczna koperta! ; )
 list ; *
 oraz prezent ♥
Bransoletka z imieniem jest na prawdę prześliczna, cieszę się z tego prezentu, ponieważ w sklepie nie mogę kupić ze swoim imieniem bo po prostu nie ma. Kolor bransoletki to fiolet, ale na zdjęciu wyszła granatowa. Doceniam Twoje starania Martynko. Dziękuję bardzo ; *
Martyna nie posiada bloga...  a Twoja bransoletka już jest na mojej ręce ; )

* Polepszyłyście mi dziewczyny humorek! ♥ 
 

You Might Also Like

56 KOMENTARZE

  1. nmzc ;** cieszę się, ze bransoletka się spodobała ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha - takie same znaczki pocztowe ^^

      Delete
  2. Masz świetnych obserwatorów! ;)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  3. Hej. :)
    Chciałam Cię powiadomić, że zmieniłam adres bloga na: Ja--Emma.blogspot.com
    Mam nadzieję, że będziesz do mnie wpadać. ^^

    ReplyDelete
  4. to musiało być bardzo miłe :)
    ładna bransoletka ^^

    ReplyDelete
  5. wow, zazdroszcze :) szczerze zazdroszcze :D

    ReplyDelete
  6. ale śliczne Ci te niespodzianki zrobiły obserwatorki:)

    ReplyDelete
  7. Bardzo Fajny BLOG!!! Zapraszam do mnie wszystkich http://lolaxixx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. świetna bransoletka. ;>

    ReplyDelete
  9. sliczne prezenty ciesz sie ze masz tak wspanialych czytelnikow ;)

    ReplyDelete
  10. Ja też tak chcę ! :)
    Chyba też zrobię taką zakładkę ! :)

    Zapraszam do mnie, świeżutki post :D

    ReplyDelete
  11. Miło, że Ci się spodobało :) Dla mnie napisanie do Ciebie to była czysta przyjemność ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. miałyśmy te same znaczki xD przypadek ? ;P

      Delete
  12. Miło, że Ci się spodobało :) Pisanie do Ciebie to była dla mnie czysta przyjemność :D

    ReplyDelete
  13. moja siostra też takie bransoletki robi :)
    zapraszam ^^

    ReplyDelete
  14. ale super ta bransoletka (;
    fajnie tak dostać list od czytelników (;

    ReplyDelete
  15. Świetny blog < 3
    Ale słodkie są te pocztówki ;D

    http://raspberry---pink.blogspot.com/
    Obserwujemy ? xd

    ReplyDelete
  16. śliczna bransoletka. ;)
    Mam podobną, fioletową z żółtym imieniem Ewa i 2 serduszkami po boku. ;)

    ReplyDelete
  17. Jakie urocze! *-* :)
    Heh,nie wątpię,że nie możesz znaleźć bransoletki z twoim imieniem :D Ale to dobrze,bo wiesz,że jest ono bardzo oryginalne,a przede wszystkim baardzo ładne! Strasznie mi się to imię podoba ;)

    ReplyDelete
  18. ale świetną bransoletkę dostałaś :)
    ślicznie ozdobiona kartka, dziewczyna ślicznie maluje :)

    ReplyDelete
  19. Sama bym chciala dostac taka bransoletke. ;D

    ReplyDelete
  20. masz cudownych czytelników! :)

    ReplyDelete
  21. Miło! Chyba też do Cb napiszę...
    Zapraszam do mnie! ;)

    ReplyDelete
  22. uwielbiam Twój blog! obserwuję i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  23. ojejju. Obserwujemy, prześlicznie piszesz, jak tak to odpowiedz w komentarzu u mnie ;) Ps. Śliczny wygląd bloga ;*

    ReplyDelete
  24. o jaki mily dzien mialas! :)

    ReplyDelete
  25. Aż zazdroszczę ;)
    pozdrawiam i zapraszam!

    ReplyDelete
  26. Jakie to musi być miłe uczucie :)
    Jak tak patrzę na te listy to bierze mnie ochota napisania do ciebie :)

    ReplyDelete
  27. To miło tak otrzymać przesyłkę od czytelniczek Twojego bloga :* Zapraszam do mnie i pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  28. uwielbiam te bransoletki- narobiłam ich sobie od groma! ;D

    ReplyDelete
  29. Ale wspaniale! Fajnie, że w końcu masz bransoletkę ze swoim imieniem, masz bardzo rzadkie, ale jakże przepiękne imię :))

    ReplyDelete
  30. obserwuje świetny blog zapraszam do mnie na rozdanie

    ReplyDelete
  31. Fajnie jest tak czasem dostać listy ^^ Fajnie że już masz taką ze swoim imieniem ^^

    ReplyDelete
  32. Mnie też się zawsze poprawia humor na widok listów.

    ReplyDelete
  33. naprawdę świetny blog :)
    obserwujemy??
    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetny blog < 3
    Ale słodkie są te pocztówki ;D

    http://raspberry---pink.blogspot.com/
    Obserwujemy ? xd

    ReplyDelete
  35. miły ten pierwszy list (drugiego nie rozczytałam) i bardzo ładna bransoletka:)

    ReplyDelete
  36. Hej, fajny blog:) Ja już Twojego obserwuję, czy Ty byś mogła dodać się do obserwatorów na moim ? http://pamietnikizwakacji-selenka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. bardzo miłe ze strony czytelniczek :))

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*