Nudny dzień

Saturday, May 19, 2012

Cześć. Dzisiaj calusieńki dzień przesiedziałam w domu. Nudny dzień -,- Na jutro na szczęście mam plany. A Więc.. z Weroniką planujemy iść na zamek. Muszę w pełni naładować baterie od aparatu, by nie padł. Dawno nie byłam w zamku, podobno wiele się tam zmieniło. Oby się nie zawalił hahah xd. Nie mam zamiaru zobaczyć nietoperze, to raczej nie zbyt ciekawie gdy nietoperz lata nad głową. Haha. xd Może troszkę przesadziłam, aż tak strasznie tam nie jest. Na pewno będzie sporo zdjęć. ; )
Dzisiaj zrobiłam bransoletkę z modeliny! Miałabyć ona kolorowa ale ... jest w trakcie przeróbki. Pokażę jutro, bo jeszcze niedokończona.

jakieś takie ciemno to zdjęcie wyszło xd. Bransoletka jeszcze na zdjęciu nieugotowana xd
Myślę, że będzie nie do poznania. Zmieniam ją ponieważ po ugotowaniu straciła te śliczne mocne barwy. Stały się wyblakłe. A tak właściwie właśnie znalazłam wymarzoną sukienkę na zakończenie roku. Jest po prostu cudna. Szukałam bardzo długo sukienkę na zakończenie. Wiele mi się spodobało ale ta po prostu najbardziej *.*  Ale nie zdradzę wam jej wyglądu. Jak zamówię to o tym napiszę a pokażę dopiero na zakończeniu roku, byście nie za papugowali kochani *.*

przerobiona staroć z 13 maja *.* Omomom xd. 
Trochę rozmiar zdjęć kliknął mi się inny. xd Trudno ; p
~ Jutro obiecuję normalną notkę, ze zdjęciami "na czasie".
Dobranoc *.*

You Might Also Like

53 KOMENTARZE

  1. Do której klasy chodzisz.? :)
    Czekam na nową notkę. ;)

    ReplyDelete
  2. Kochana bransoletka! Kolory rządzą!
    Zapraszam na nowy post ;*

    ReplyDelete
  3. ej, tak mnie zaciekawiłaś tą sukienką, powiedz chociaż jaki kolor ma:D

    ReplyDelete
  4. Też cały dzień przesiedziałam w domu. Nie lubię siedzieć w domu :D

    ReplyDelete
  5. fajna bransoletka:)

    ReplyDelete
  6. jakie urocze zdjęcie :D

    ReplyDelete
  7. Ładna bransoletka, ale czekam na gotową < 3 Śliczne zdjęcie, u mnie nowy post.

    ReplyDelete
  8. nawet, nawet ta bransoletka :)

    ReplyDelete
  9. czekam na końcowy efekt bransoletki, śliczne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  10. Śliczny masz kolczyk :D
    Obserwuję kotek i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    ReplyDelete
  11. na nietoperze trzeba uwazac bo moga wplatac sie we wlosy :/

    ReplyDelete
  12. pokaż zdjęcia z zamku <3

    ReplyDelete
  13. Ładną robisz kreskę na oku :)

    ReplyDelete
  14. Ładna, szkoda że straciła kolory :/ Ja nigdy nie robiłam sobie biżuterii z modeliny, muszę kiedyś spróbować :)

    ReplyDelete
  15. To drugie zdjęcie jest cudowne ;*

    Zapraszam do mnie :
    wiikuuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ta sukienka jest śliczna <3

    ReplyDelete
  17. Pomaluj modelinę bezbarwnym lakierem, odzyska kolor ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem, ale skończył sie bezbarwny dlatego przemieniam ją inaczej ;D

      Delete
    2. gdzie kupiłaś modelinę?;)

      Delete
  18. mm jakie 'kocie' oko ;)

    ReplyDelete
  19. mm śliczne zdjęcie i fajna bransoletka !; p

    ReplyDelete
  20. śliczne zdjęcie. ;)
    A co do bransoetlki to fajna. ;)

    ReplyDelete
  21. Nietoperze są fajne :P

    ReplyDelete
  22. Ale śliczne to zdjęcie Twoje! ;) Kreska ajlajnerem najlepsza ;)
    Czekam na zdjęcie bransoletki po ukończeniu!

    ReplyDelete
  23. fajne ! ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  24. Bardzo ciekawy blog. Interesuję mnie to co piszesz. Twój blog mogłabym czytać dosłownie ciągle. Gratuluje, oby tak dalej ♥
    ♥Zapraszam na mój blog: http://allme-egiptt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Zdjęcie przerobione jest śliczne ♥ Ciekawe jak będzie wyglądała bransoletka !?

    ReplyDelete
  26. też byłam na zamku :)

    ReplyDelete
  27. Jakie śliczne to twoje zdjęcie !

    ReplyDelete
  28. ładna bransoletka <33 czekam na notkę z zamku <33

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajnie ;D Obserwuję i zapraszam ;D

    ReplyDelete
  30. Fajna bransoletka ^^

    ReplyDelete
  31. Łaaa ...ale foto ^^

    ReplyDelete
  32. Dziś byłam na zamku tez:D!!

    ReplyDelete
  33. nie mogę się doczekać sukienki :D

    ReplyDelete
  34. zdjęcie bardzo fajne, kolczyki są boskie. nie obraź się, ale masz dopiero 14 lat i moim zdaniem trochę dziwnie wyglądasz w tak mocnym makijażu. myślę, że masz jeszcze na niego czas, ale to tylko moja sugestia. pozdrawiam ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na moje to nie mocny makijaż. ; )
      Tylko kreska. ; p

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*