Natajka - biżuteria handmade

Sunday, May 06, 2012

Cześć kochani, dzisiaj notka poświęcona pewnemu niesamowitemu blogowi. Nie ukrywam, że wyroby autorki tak mi się spodobały, że najchętniej wykupiłabym wszystko! Po prostu jestem pod wielkim wrażeniem, że tak można tworzyć biżuterię. To po prostu nazywa się talent!!! ; )


Jestem pewna, że każdemu przypadnie coś do gustu! Na blogu Natajka, można znaleźć :
- kolczyki,
- bransoletki,
- charms - przywieszki,
- pierścionki,
- naszyjniki,
- komplety,
- broszki,
- przywieszki do telefonu,
- breloczki,
- ozdoby do włosów.

Ceny są przyzwoite, a wiec warto kupować tą niezwykle oryginalną biżuterię! ; )

Robi wrażenie, prawda? ; )

Jeszcze raz Serdecznie Zapraszam : 

You Might Also Like

37 KOMENTARZE

  1. pierwsze wrażenie WoW! Jak można coś takiego zrobić? to się nazywa talent ;P

    ReplyDelete
  2. o tak słyszałam ;)
    To co robi jest przecudowne !

    ReplyDelete
  3. Znałam już wcześniej ten blog i zdążyłam się pozachwycać ;) Jest cudowny!

    ReplyDelete
  4. Niesamowita bizuteria ma talent ;)

    ReplyDelete
  5. Oj uwielbiam taką biżuterię :))

    ReplyDelete
  6. Jeeej alee ona ma TALENT!!! <33 :D

    ReplyDelete
  7. ale super, ma dziewczyna talent.!! ;)

    ReplyDelete
  8. a jednak zdecydowałaś się na współpracę ;p

    śliczne rzeczy <3

    ReplyDelete
  9. Piekne są rzeczy!
    Rozglądam się tam od dawna za naszyjnikiem, ale nie mam czasu bo tego jest dużooo..

    ReplyDelete
  10. AnonymousMay 06, 2012

    Niesamowita biżuteria!
    A ciastek ze shreka jaki boski.

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładna biżuteria! :) Zapraszam do mnie, zmieniłam adres bloga na natalineek.blogspot.com
    Pozdrawiam *.*

    ReplyDelete
  12. Na pewno coś zamówię, cudowne ! :3

    ReplyDelete
  13. Wow, świetna biżuteria!! :)

    ReplyDelete
  14. Mnie się też podobają jej wyroby :))

    ReplyDelete
  15. świetna biżuteria .;)

    ReplyDelete
  16. Wow, jakia ładna biżuteria ! :)
    Obserwujemy ? :)

    ReplyDelete
  17. boska biżuteria! <3
    zapraszam do sb ;D

    ReplyDelete
  18. Trzeba mieć talent ! Świetna jest ta biżuteria !

    ReplyDelete
  19. moja koleżanka z klasy też się tym zajmuje. Kiedyś próbowała mi pokazać co i jak, jednak z takim talentem to trzeba się urodzić :)

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam ją, od dawna < 33

    ReplyDelete
  21. ooch słyszałam już nieraz o jej pięknej biżuterii :)

    ReplyDelete
  22. już od dawna śledziłam tego bloga, a nawet kiedyś chyba coś zamawiałam :) Warte uwagi :)

    ReplyDelete
  23. Zostałaś otagowana w moim najnowszym poście :)

    ReplyDelete
  24. AnonymousMay 06, 2012

    Z tym trzeba się urodzić :)
    Kinga

    ReplyDelete
  25. fajne rzeczy, może kiedyś skorzystam :) pozdrawiam i zapraszam na nowy post na precious-woman.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetne rzeczy robi.
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  27. świetna jest ta biżu<3

    ReplyDelete
  28. świetne rzeczy robi :)

    ReplyDelete
  29. Super , robi duże wrażenie :) zapraszam do mnie na nowy post :)

    ReplyDelete
  30. AnonymousMay 06, 2012

    Biżuteria pierwsza klasa! Perfecto! :)

    ReplyDelete
  31. Ojeju ...jak ja bym to wszystko z chęcią przygarnęła ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*