Na zamek

Sunday, May 20, 2012

Hej kochani. Pisałam wczoraj, że dzisiaj wybieram się z Weroniką na zamek. A więc ... poszłyśmy tam przed 16. Kupiłyśmy bilety wstępu i weszłyśmy. Na początku miałam stracha. Nie wiem czemu. Bałam się nietoperzy i tego, że zamek może się zawalić. Gorzej było na schodach do wieży. Kręciło się tak strasznie w głowie, bo schody cały czas były baaaardzo kręte i szło się szczerze jak pokraka xd.
Oczywiście widziałam kilka nietoperzy. A ogólnie to w zamku byłyśmy dosyć długo. Obeszłyśmy calusieńki zamek 2 razy. Nie obyło się, bez zdjęć. ; )

Najpierw dawka moich zdjęć.

W zamku znalazłyśmy ołówek ... O.o xd
Pozostałe :
Narobiłam na prawdę wieeele zdjęć, ale po co dodawać kilkadziesiąt zdjęć do jednej notki. ; )
Przytrafiła mi się później na prawdę żałosna historia. Wracając z zamku poczułam w pewnym momencie jakby ktoś kopnął mnie w plecy. Wzięłam ręke a tu niespodzianka ... ptakowi zachciało się kupki i to nie jakiejś malusieńkiej. Byłam pod wrażeniem że mały ptaszek może zrobić tak olbrzymią kupę. Hahaha xd
Nie ważne.. tak czy inaczej śmiałam się z tego, na szczęście spotkałam koleżankę i spytałam się o chusteczki. ` Miała na szczęście. Uff... uratowała mi życie. I tak szłam z plamą na plecach, tyle że zakryłam to torebką. Hahaha, ja to mam szczęście ♥ Ale ogl. podobno to przynosi na prawdę szczęście. No zobaczymy. haha ;  )
Grr.. jutro szkoła -,- Znowu zaczyna się nie zbyt przyjemny tydzień, ponieważ mam do poprawki jeszcze kilka ocenek. Ale ... dam radę ; ))  ` Papa kochani ♥

You Might Also Like

58 KOMENTARZE

  1. Śliczne zdjęcia ♥
    Gdybym ja zobaczyła nietoperza to uciekłabym na drugi koniec miasta xD
    Hahaha... 'Przygoda' z ptakiem mnie powaliła xd

    ReplyDelete
  2. AnonymousMay 20, 2012

    Możesz robić większe podpisy do zdjęć? ^^

    ReplyDelete
  3. Świetną masz bluzkę ;d

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcia ;D
    Ale ty jesteś ładna i chuda *.*

    ReplyDelete
  5. fajne zdjęcia^^
    mnie też kiedyś ptak obsrał;p
    i jutro do szkoły;/

    ReplyDelete
  6. śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia
    Śliczna jesteś :*

    ReplyDelete
  8. swietne zdjecia a ta przygoda z ptakiem mnie rozwalila ;d

    ReplyDelete
  9. haha ptaak ;p
    + ładne zdjęcia ;d

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia! :))
    i niezła ta historia z ptakiem ;d

    ReplyDelete
  11. ty to masz przygody! zawsze mozna sie cieszyc, ze na glowe ptaszek kupki. id zrobil, :) mi kiedys sie przydarzylo takie cos, swietne zdjecia z zamki

    ReplyDelete
  12. Zgadzam się, bluzka genialna.
    Też miałam kiedyś taką przygodę, a kupa też nie była mała. xd
    A takie fotograficzne pytanie: używasz lampy przy robieniu zdjęć?
    Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niektóre z tych zdjęć były z lampą ; )

      Delete
  13. fajne zdjeciaaa
    chce okularyyy

    ReplyDelete
  14. fajna bluzka i okularki też :)

    ReplyDelete
  15. To dzień udany . ;)) Świetne zdjęcia.. Współczuję niemiłej niespodzianki . ;)) Trzymam kciuki za poprawę ocen . ;*

    ReplyDelete
  16. Ja uwielbiam chodzić po krętych schodach xD
    Nie martw się,mi się też kiedyś zdarzyła historia z ptaszkiem ;)
    Ładne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  17. No ten tydzień będzie dla mnie ciężki.
    Również poprawiam oceny i robię masę projektów i prezentacji, oraz uczę się.
    Masakra..

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  18. Ale fajnie..też bym się przeszła na zamek : )
    Ładne zdjęcia ;]

    ReplyDelete
  19. świetne zdjęcia ;) uwielbiam zamki, ten klimat i wgl ;D
    obserwuję ^^

    ReplyDelete
  20. Ślicznee zdjęcia i cudowna bluzeczka! :*
    U mnie nowy post, zapraszam! ^^
    http://kaasiaacee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Śliczna bluzka :). Ale jesteś szczuplutka- i jest to oczywiście komplement :D. Chciałabym mieć taką figurę :)

    ReplyDelete
  22. Ale miałaś śliczną bluzkę ♥ Chyba ptakowi się spodobała haha ;))

    ReplyDelete
  23. swietna fotorelacja - Kochana ja tez tak slyszalam ze ta ''kupka''' to na szczescie :) ale sie usmialam :) swietny wpis pa:) i powodzenia na tych poprawkach :) pa

    ReplyDelete
  24. ładnie ci w kucyku:)

    ReplyDelete
  25. zmieniłam nazwę bloga na: amooroso.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  26. ładne zdjęcia. ;)

    ReplyDelete
  27. Powodzenia w poprawach.Świetne zdjęcia.

    Nowa notka. Zapraszam do komentowania

    http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Świetne fotki :) oj ja też chciałabym na jakaś wycieczkę :3 szkoła mnie dobija ^^

    ReplyDelete
  29. ładne zdjęcia, ja widziałam nietoperza u mojej babci na wsi i uciekałam przed nim z wrzaskiem ^^

    ReplyDelete
  30. Ale miałaś zadziwiającą przygodę^^
    Bluzka jest świetna ;)

    ReplyDelete
  31. pierwsze najlepsze ! ♥

    ReplyDelete
  32. Na pewno ciekawie było ; )

    ReplyDelete
  33. Piękna panorama :)
    Masz ładną bluzkę, szkoda że pod koniec została ubrudzona xD

    ReplyDelete
  34. oo też bym tam poszła ; p fajne zdjęcia ; D

    ReplyDelete
  35. ale piękne zdjęcia ;)

    obserwujemy? ;]

    ReplyDelete
  36. Śliczne Zdjęcia <3 NAJ ♥ 1 i 9 ;3
    Pewnie Fajnie było ;d
    Świetny BLOG ^_^
    Zapraszam do Siebie *_*
    www.everyday-blogspot.com
    + Liczę na nowych obserwatorów ;3

    ReplyDelete
  37. Bardzo fajne zdjęcia!~
    +fajna bluzka : )
    Pozdrawiam .

    ReplyDelete
  38. Piękny zamek ;)) Super zdjęcia ;D

    ReplyDelete
  39. uwielbiam zdjęcia w plenerze.

    ReplyDelete
  40. jak zazwyczaj na zamkach bywa jest dużo schodów :)
    fajne okulary :)

    ReplyDelete
  41. Fajnie musiało być :) Zdjęcia jak zwykle świetne ;D

    ReplyDelete
  42. ślicznie ^^ heheh ;D może ten ptaszek CI pomoże w poprawianiu ocen? ;D

    ReplyDelete
  43. Hah, to ja nasłałam na Ciebie tego ptaka żeby cię osrał. Bardzo go polubiłam. xD

    ReplyDelete
  44. świetny kolor okularków :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*