Miłe niespodzianki

Wednesday, May 30, 2012

Hej dzisiaj w szkole było ok. Tylko, że miałam sprawdzian z matematyki. Chcę chociaż 2. Na więcej nie mam co liczyć. Chcę już wszystko mieć wszystkie oceny końcowe z głowy! Z Adą odliczamy już dni do wycieczki. Hehe, a na dzień dziecka, czyli w piątek ma być na prawdę fajnie. Jakieś zabawy, konkurencje. Więcej nie wiem, ma to być niespodzianka dla uczniów. Gdy wracałam do domu patrzałam, czy w skrzynce czasami nie ma żadnego listu. Niestety ... a gdy weszłam do domu leżała paczuszka i listy! ; )
Uśmiech od razu mi się pojawił. Szybko ściągnęłam buty i rzuciłam byle jak, by jak najszybciej otworzyć listy i paczkę. Najpierw otworzyłam list który przyszedł prosto z Londynu! ; )


Prześliczna pocztówka *.*  Londyn to piękne miasto. Zazdroszczę tego, że tam mieszkasz! ; D
i... upominek od Moni ; )
 Śliczna bransoletka *.* 
Ubrałam ją. Lubię mieć trochę bransoletek do luźnego stroju ; D

 Otrzymałam rysunek a w środku list *.* Miło, miło; )
Oraz bransoletkę z muliny, którą założyłam już ; D

No i na końcu otworzyłam paczkę. Od :  

A w paczce taka niespodzianka ; O
Można ją zakupić tu : 
Polecam. Materiał i ogólnie wykonanie bardzo, bardzo dobre! Będzie to moja sukienka na zakończenie roku, oczywiście dojdą dodatki i ogólnie. Także dopiero zobaczycie ją pod koniec czerwca ; ))

i ...
Spodnie, są na prawdę super. To zdjęcie nie wyszło także wejdźcie na stronę zobaczyć jak one wyglądają. 

Weszliście na stronę? 
Prześliczne, prawda?  
Niestety są mi trochę za luźne i jutro oddaję do krawcowej. Po trzymaniu wykonam z nimi stylizację ; )
Jak dostanę je przed wycieczką i będą dobre to wykonam z nimi stylizację na drugi dzień wycieczki ; )
Bo jak na razie to tylko szykuję na 1 dzień. Postaram się w tym tygodniu lub na początku następnego wysłać do was listy. Ostatnio nie mam czasu chodzić. 

` Papa *.*

You Might Also Like

54 KOMENTARZE

  1. A gdzie jedziecie na wycieczkę?

    U nas w szkole co roku w dzień dziecka urządzają różne tam konkurencje sportowe, więc w szkole mówimy na to dzień sportu ;p

    Fajna sukienka.

    ReplyDelete
  2. Wow. ;)) To mila niespodzianka. ;pp Śliczna sukienka i spodnie ! :3

    ReplyDelete
  3. u nas jest festyn z okazji Dnia Dziecka ^^ ale i też lekcje :< ile ty teraz listów otrzymujesz? pewnie się bardzo cieszysz ;P

    ReplyDelete
  4. Bardzo łądna sukienka :>

    ReplyDelete
  5. Świetna pocztówka !
    Fajna sukienka ;D
    Ja też chcę mieć już oceny z głowy ;D

    ReplyDelete
  6. Tylko pozazdrościć takich prezentów;)

    ReplyDelete
  7. Ta pocztówka z Londynu jest prześliczna! <3

    ReplyDelete
  8. Bardzo podoba mi się Twój blog i często tu zaglądam. ;))
    A tak poza tym to zapraszam na mojego bloga o modzie i nie tylko : http://fashion-is-my-life1.blogspot.com/

    będzie mi miło jeśli dodasz się do obserwatorów, ponieważ dopiero zaczynam swoją przygodę z tym blogiem. pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  9. AnonymousMay 31, 2012

    Na początku myślałam, że ta paczke z ubraniami to ci ktoś wysłał xDDDDD

    ReplyDelete
  10. Ta pocztówka ♥ Może to śmieszne ale jak ją zobaczyłam to aż z zazdrości się prawie popłakałam. Kocham te miasto, myślę, że to jest magiczne ♥♥♥ Ile ja bym dała, żeby dostać taką pocztówkę <33

    ReplyDelete
  11. Śliczna sukienka. Lubię kolor czerwony, może dlatego mi się podoba, haha :D

    ReplyDelete
  12. tak samo jak anonim myślałam,że dostałaś od czytelnika paczkę z ubraniami ^^.
    Ta sukienka jest cudowna *.*

    ReplyDelete
  13. Pocztówka jest ładna :)
    A sukienka jest śliczna ♥

    ReplyDelete
  14. Śliczna sukienka ♥

    ReplyDelete
  15. Sukienka jest przecudowna <3. Zakochałam się w niej. Też bym chciała taką dostać XD

    ReplyDelete
  16. Ho ho no to miałaś miłą niespodziankę :D A ta pocztówka z Londynu ^^

    ReplyDelete
  17. no swietnie, swietnie :D

    ReplyDelete
  18. Marzę o takim liście z Londynu ♥

    ReplyDelete
  19. u mnie w szkole jest organizowany jutro marszobieg, w razie nie poogdy : mam talent, kocham cię Polsko, milion w minutę

    ReplyDelete
  20. AnonymousMay 31, 2012

    o boze wielka gwiazdka sie znalazla od siedmiu bolesci, blog niczym jakies pokemonskiej dziewczynki w wieku 8 lat, ogarnij emotikony i naucz sie pisac po polsku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie podoba Ci się jak piszę, to nie wchodź (Gumi).
      Piszę po Polski jeżeli ty nie rozpoznajesz to mówi się trudno widać ty masz ze sobą problem, nie ja ; ]

      Delete
  21. AnonymousMay 31, 2012

    Hej, zobaczyłam na fan page bloga,że gumijagoda napisała,że przez ciebie firma zerwała umowe. Dlaczego jesteś taką głupia i piszesz do firm takie świństwa.
    To,że ktoś nie nawiązał współpracy nie znaczy,że ktoś musi cierpieć. Na miejscu Gumijagody zrobiłabym coś z tobą.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście przeze mnie. Jestem ta najgorsza ; )
      Nie wiesz co zaszło, nie udzielaj się, bo nie warto jak nie zna się historii. A to, ze Gumi takie coś opublikowała na tablicy to świadczy o niej ; ]

      Delete
  22. AnonymousMay 31, 2012

    dziewczyno ogarnij sie! czemu piszesz takie swinstwa na inne blogerki? co ty soba chcesz zaprezentowac? nie jestes tu najlepsza -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobra, brawo. 3 komentarze z anonima ; )

      Wiem, że nie jestem najlepsza. Nikt nie jest idealny. ; ]

      Nie wtrącaj się. ^^

      Delete
  23. piękna sukienka ;)
    U nas na dzień dziecka będą jakieś konkurencje sportowe( nie nasza działka XD) a potem kiełbaski !! :D

    ReplyDelete
  24. o jejciu ♥ jak weszłam na bloga, to od razu się zakochalam ;* jak zobaczyłam naglówek to normalnie miazga. Mega słodki blog! http://foxylady-sexily.blogspot.com/ super blog &zapraszam do mnie+ do obserwowania. ♥

    ReplyDelete
  25. śliczna sukienka O.o jeeejku jaka cudna pocztówka z Londuynu^^

    ReplyDelete
  26. Sukienka, i pocztówka :D Świetne!

    Zapraszam do mnie :

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia ! Zazdroszczę tak licznych obserwatorów , a jak hojnych ! :D

    ReplyDelete
  28. sukienka jest prześliczna! :) świetne zakupy :)

    ReplyDelete
  29. Heh.. świetne ubrania , szczególnie sukienka cudna ;D

    ReplyDelete
  30. Cudowna sukienka ^^

    ReplyDelete
  31. też chcę taką pocztówkę z Londynu! :D <33

    ReplyDelete
  32. Jak sukienka super!!
    ;*
    Zapraszam do siebie:
    pjoanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. ładna jest ta sukienka. Też lubię jak dostaję jakieś różne listy.

    ReplyDelete
  34. uhuhuh fajny blog ;d
    branz tez : )
    obserwujemy ?

    ReplyDelete
  35. świetna ta kartka z Londynu ;)

    ReplyDelete
  36. no no, fajny blog ! Obserwujemy ?

    ReplyDelete
  37. jak ja kocham Londyn ♥

    ReplyDelete
  38. też chciałabym mieszkać w Londynie

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*