Loki

Monday, May 14, 2012

Cześć kochani. Dzisiaj miałam loczki *.*  Ah, przyznam, że jakoś polubiłam loczki, także możliwe, że będziecie mieli okazje mnie widzieć w nich częściej niż do tej pory.  Tylko szkoda, że loczki mi tak szybko się psują. Na zdjęciu już loki po całym ciężkim dniu ... w szkole było mniej więcej ok. Dostałam 5 z niemca, ale też 1 za kartkówkę i 1 z angola -,- Oczywiście poprawię, bo to takie drobniutkie błahostki, które mogę poprawić nawet jutrzejszego dnia.

Tak... wiem na zdjęciu już pozostały tylko fale...  niestety. Ale postaram się kiedyś zrobić zdjęcie loczków w stanie chociażby dobrym. haha ^^ Dzisiaj napisałam do 3 dziewczyn listy. Jutro wysyłam, bo muszę kupić znaczki. Jeżeli chcecie mi coś wysłać to zachęcam. Jak zostawisz swój adres to odpiszę ;)
e-mail : extramodelka@o2.pl   gg : 36614608
Zachęcam was również do brania udziału w konkursie :

Na prawdę opłaca się wziąć udział, ponieważ do wygrania jest prześliczna pandora! ; )  Jutro mam sprawdzian z biologii, a więc chyba pójdę po książkę, zeszyt i ćwiczenia i trochę po flirtuję z nimi ♥ Ahh jak ja kocham te książkowe romanse. -,-  Postanowienie już na przyszły rok szkolny : Uczyć się!
Dobra ja spadam. Biologia mnie wzywa. Pa *.*

You Might Also Like

44 KOMENTARZE

  1. Ślicznie ci i w loczkach i w falach ;*

    ReplyDelete
  2. Ładnie ci w falach ;* I w loczkach na pewno też ♥
    Chyba się skuszę i napiszę do Ciebie :D Tylko nie wiem czy się rozczytasz xD

    ReplyDelete
  3. ślicznie i tak, nawet jeśli to nic w porównaniu z tymi co były L(

    idź się uczyć ;p .! ja jutro nie mam nauki xd

    ReplyDelete
  4. Też ostatnio polubiłam loczki ^^ Uważam, że są bardzo dziewczęce :3
    Powodzenia na sprawdzianie :)

    ReplyDelete
  5. Pasują ci te loczki ;D

    ReplyDelete
  6. A jak robiłaś loczki ? :) Haha, fajnie się złożyło, bo ja też od niedzieli zaczęłam sobie robić loczki ^.^

    ReplyDelete
  7. Ładnie wyglądasz w lokach ^^

    ReplyDelete
  8. Cliczne loki : ;)

    Twoj blog pojawil sie w mojej notce o ulubionych blogach ;) Mma nadzieje ze nie jestes zla ;)

    ReplyDelete
  9. slicznie w loczkach, ucz sie angola! :)

    ReplyDelete
  10. Zgadzam się z gabi ^^
    Tak mylę o tych listach i zobaczę co wymyślę xDD

    ReplyDelete
  11. zostawiam e-mail dalia2000.00@o2.pl

    ReplyDelete
  12. Ja też ostatnio zaczęłam sobie robić loczki, ale moje się trochę dłużej trzymają. Może to zależny od włosów. ja widzę, że twoje są potężne i jakie dłuugie!:) Gratuluje piąteczki z niemieckiego, ja go nienawidzę -.-
    :)

    ReplyDelete
  13. Powodzenia na sprawdzianie ! Ładnie wyglądasz w tych falach ;) Zapraszam do mnie ^^

    ReplyDelete
  14. Świetnie Ci w tych falach :) Oby więcej :)

    K>

    _______________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ślicznie ^^ ja myślę, że moja książka mnie zdradza z długopisem ;< często przyłapuję ich, jak ołówek i długopis ją obmacują -,- a zeszyt to już wg. cały poobmacywany ;/ (odbija ;D )

    ReplyDelete
  16. Ślicznie wyszłaś Jessika ;*

    Zapraszam do mnie:

    http://pamietnik-gaby.blogspot.com/

    JEST NOWA STYLIZACJA :)

    ReplyDelete
  17. mimo tego, że już troszeczkę się zamieniły w fale to i tak Ci ślicznie ;>

    ReplyDelete
  18. Wiesz co. ;) Naprawde Ci tak ladnie ! ;)

    ReplyDelete
  19. Świetne wyglądasz w takiej fryzurce :D

    ReplyDelete
  20. Do twarzy Ci w falach ^^

    ReplyDelete
  21. hmm.. ładne loki...
    też mam loki, ale ich nie noszę zawsze proste..
    świetne, naprawdę !
    zapraszam do siebie !
    jestem tu pierwszy raz, ale nie ostatni ...
    pozdrawiam !

    ReplyDelete
  22. Bardzo ładnie ci w loczkach :))

    ReplyDelete
  23. Ja mam naturalnie kręcone włosy :)

    ReplyDelete
  24. ja mam z natury proste włosy, więc mi loczki się również nie trzymają :C

    ReplyDelete
  25. ładne3 włoski ja te dzisiaj kręciłam :D

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładnie ci w loczkach.! ;)
    Ja tez tak zawsze mówię, że na przyszły rok będę się UCZYĆ.!! tssaa... ;)

    ReplyDelete
  27. Ładnaa jesteeś. : ) ślicznie Ci w tych loczkach. :D

    ReplyDelete
  28. Ładnie Ci w lokach . ; d
    Zapraszam do mnie . ; d

    ReplyDelete
  29. śliczniastaa jesteś!! :D <33

    ReplyDelete
  30. listy to fajna sprawa :)
    ładnie ci w loczkach ^^

    ReplyDelete
  31. fajny blog:) obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  32. śliczne włosy! tylko pozazdrościć! :))

    ReplyDelete
  33. ładne zdjęcie !
    I wg sliczna jestes !

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*