Listy

Wednesday, May 02, 2012

Cześć. Pamiętacie może jak ogłaszałam akcję "listy"?
Dzisiaj znowu rozpoczynamy.

Już tłumaczę o co chodzi : Pod tą notką, mogą zgłaszać się osoby, które chciałyby otrzymać ode mnie list, z upominkiem.  Aby się zgłosić, należy :

- polubić -http://www.facebook.com/pages/Daj-like-/241634185872436 
- Być publicznym obserwatorem bloga ( sprawdzam )
- napisać komentarz zawierający : Imię i pierwszą literkę nazwiska, ponieważ sprawdzam, czy się polubiło stronkę "daj like" ` Należy podać e-mail, abym mogła się skontaktować. ; )

* Losuję!

 
Powodzenia ; )

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. Obserwuje bloga jako I am swag
    facebooka jako Natalia K
    e-mail :taeyeon@op.pl

    ReplyDelete
  2. Dominika S.
    suchecka.dominika@wp.pl

    ReplyDelete
  3. Lubię jako Natalia K.
    Mój e-mail: naatalija1998@wp.pl

    Obserwuję pub. ^^

    ReplyDelete
  4. Chętnie bym się zgłosiła, ale nie mam facebooka ;<
    Nie wiem czy można bez niego wziąc udział? ;-)

    Marta B. a obserwuję Cię już od jakiegoś czasu! ;P

    ReplyDelete
  5. Magdalena S.
    madziulia@o2.pl

    ReplyDelete
  6. Obserwuję jako : B-e-a-utiful
    Lubię jako : Ania R
    e-mail : ania199714@interia.eu

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Obserwuje bloga jako "Klaudia"
    Facebook : Klaudia R.
    e-mail : klaudia.regulska@gmail.com

    ReplyDelete
  9. facebook - Amanda W.
    e-mail : wisienka141998@wp.pl
    obserwuje publicznie od dłuższczego czasu ^^
    pozdrawiam : )

    ReplyDelete
  10. Natalia C.
    roos.natala@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Zrobilam wszystko ;) Obserwuje juz od pewnego czasu ;)

    Lubie jako : Wiktoria S .

    e-mail : wikitoria@onet.pl

    Moj blog : lifebyvictoriaa.blogspot.it

    ReplyDelete
  12. Lubie jako Dalia T.
    mój e-mail dalia2000.00@o2.pl
    i obserwuje :)

    ReplyDelete
  13. Lubię jako Weronika S.
    E-mail miodzio1996@gmail.com
    obserwuję jako caver96

    c:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trzy komentarze będą liczone jako jeden. Nie ma się tu ileś szans ;D

      Delete
  14. Daniela K.
    e-mail: daniela-danka@o2.pl
    obserwuje już od bardzo dawna

    ReplyDelete
  15. Lubię jako Weronika S.
    E-mail miodzio1996@gmail.com
    obserwuję jako caver96

    c:

    ReplyDelete
  16. Lubię jako Weronika S.
    E-mail miodzio1996@gmail.com
    obserwuję jako caver96

    c:

    ReplyDelete
  17. Czytałam komentarze i zauważyłam, że dużo jest Natalek K., a ja się do nich zaliczam ;D

    Ale po mailu widać, która to ja na fb.

    nataliakowalczyk@vp.pl

    ReplyDelete
  18. lubię to jako Amanda W .
    email - wisienka141998@wp.pl
    obserwuje publicznie jako wisienka141998
    pozdrawiam : )
    + w poprzednim zgłoszeniu popełniłam błąd .. przepraszam ! : )

    ReplyDelete
  19. Michalina K.
    e-mail: miska-k_321@wp.pl

    ReplyDelete
  20. Klaudia M.
    E-mail: klaudia-marcon@wp.pl
    Obserwacja ? Hohoh,jakoś zaraz jak założyłam bloga Cię dodałam do obserwowanych :D


    Wgl. fajna ta akcja! Twój pomysł? Jakoś dwa miesiące temu zamarzyła mi się korespondencja z kimś,ale ten pomysł wydawał(w sumie do tej pory wydaje) mi się nierealny..po co wysyłać z kimś lisy,jak teraz każdy(prawie) ma internet i można pisać przez różne komunikatory :( Żałuje,bo to fajna sprawa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak mój pomysł ; )
      List to milszy upominek niż wiadomość drogą mailową. ; ]

      Delete
  21. Paulina B.
    e-mail : paolla1@onet.eu

    ReplyDelete
  22. Marta H.
    malcia98@OP.pl

    ReplyDelete
  23. AnonymousMay 02, 2012

    Lubię to jako Oliwia G.
    e-mail didlinka1111@wp.pl
    Obserwuję;)

    ReplyDelete
  24. Gabrysia Z
    gabi.sitrasmiley@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Asia Z.
    corni122@wp.pl ;d

    ReplyDelete
  26. Obserwuję jako: Julé.
    Facebooka jako: Julia K.
    e-mail: juliaaa98@interia.pl

    ReplyDelete
  27. Obserwuje jako : wiolcia14
    Fb: Wiola M.
    wiolcia14@autograf.pl

    ReplyDelete
  28. =D
    Oliwia K.
    socallmemaybe@onet.pl

    ReplyDelete
  29. Julia B.
    julia_baloniak@Interia.pl

    właściwie nie wiem po co podaję tylko pierwszą literę, skoro w majlu i tak widać całe nazwisko, ale kit xd

    ReplyDelete
  30. oo, naprawde fajna akcja ;3

    ReplyDelete
  31. Julia H.
    koteek625@gmail.com

    ReplyDelete
  32. obserwuje blog jako ♥fankaTruSkaWek♥
    Weronika S
    werwa2@onet.pl

    ReplyDelete
  33. Obserwuję jako: Oriuchna
    Facebook jako: Oria H. Nightingale
    e-mail: wiedzmawnecie@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Natalia J.
    natalia260799@op.pl

    ReplyDelete
  35. Obserwuję jako: Anita
    FB: Anita K.
    email: mojawizjaswiata@w.pl

    ReplyDelete
  36. Polubiłam już dawno.;)
    Jestem obsserwatorem już dawno ;)
    Natalia Siwa W. ;)

    ReplyDelete
  37. Maartyna .S

    Fb ; Obserwuje Już dawno Jako Martyna . S
    email : martyna321@op.pl

    ReplyDelete
  38. Maartyna .S

    Fb ; Obserwuje Już dawno Jako Martyna . S
    email : martyna321@op.pl

    ReplyDelete
  39. obserwuję jako: minka
    fb: Michasia Ł.
    e-mail: michasia1207onet.pl

    ReplyDelete
  40. Monika F.
    monika.jozeffa@o2.pl
    Obserwuję jako: Inna

    ReplyDelete
  41. Obserwuję!
    Kinga. L
    KINGALENDA@WP.PL

    ReplyDelete
  42. Obserwuję już od dawna jako K a r o l i n a < 3 .
    Karolina G.
    karolina-galant@o2.pl

    Świetna taka akcja . :) Chyba niedługo też taką ogłoszę u mnie .:)

    ReplyDelete
  43. Wioletta K
    violaa9@interia.pl

    ReplyDelete
  44. Yo! Świetny blog :) bardzo mi się podoba :* zapraszam na mojego bloga :* http://slodkizapachdurexu.blogspot.com
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  45. Gabriela H.

    gabcia4@op.pl

    ReplyDelete
  46. Joanna S
    assx33@vp.pl :)

    Powodzenia życzę wszystkim!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*