Film nie na czasie

Wednesday, May 02, 2012

Witajcie. Dzisiaj dzień nie zaczął się zbytnio ciekawie, ale wolę nie opowiadać, ponieważ to nie ma znaczenia. Ale już mi przeszło. xd  Dzień nie minął jakoś ciekawie, ale nie narzekam, bo po południu w końcu spotkałam się z Adą! Tak dawno się z nią nie widziałam. Później poszłam do niej i przyszłam do domu o 19 ; ) Nie mam zbytnio co ciekawego pisać, zaraz obejrzę sobie film "Dziadek do orzechów". Nie oglądałam go jeszcze dopiero co zgrałam na pendrive. Może nie jest pora na taki film, bo świąteczny no ale trudno xd. Mam mało nowych filmów.

http://m.onet.pl/_m/0b7d34a8c2070da89dea214d40830f9a,61,1.jpg
 Hmm... przekąski do oglądania przygotowane. No to oglądamy *.*  Haha Wesołych Świąt słuchać w upały ... ciekawe xd  Pa ; *

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. Ja planuję wieczorkiem obejrzec You Again ;)

    ReplyDelete
  2. hahah też go nie oglądałam jeszcze. Może czas... :D

    ReplyDelete
  3. Oglądałam. Fajny film ;**

    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  4. hehe
    bedzie to mila ochloda na te upaly :P

    ReplyDelete
  5. ciekawy może być :) Pozdrawiam i opwiedz wrażenia :D

    ReplyDelete
  6. Nigdy nie oglądałam tego filmu :)
    ciekawy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie obejrzałam. Nawet fajny ; )
      Tylko taki bardziej dla dzieci xd.
      O niszczeniu zabawek, a dziadek do orzechów to niezwykły chłopiec, który okazuje się być księciem. Wszystko dzieje się w czasie snu, głównej bohaterki (fot. w notce). Można obejrzeć ; )

      Delete
  7. Czyli to byłaś ty xD Ja tam wolę oglądać Jumanji :D

    ReplyDelete
  8. oglądałam ten film kiedyś w wakacje :D

    ReplyDelete
  9. dziękuję kochana :*

    ReplyDelete
  10. miłego oglądania. :)

    ReplyDelete
  11. Też to muszę kiedyś obejrzeć ^^

    ReplyDelete
  12. AnonymousMay 02, 2012

    Oglądałam ale jako bajkę z siostrą :)
    Fajne polecam.

    ReplyDelete
  13. jak znajdę to ci wyśle xD

    ReplyDelete
  14. Haha,świetny wybór filmu:D Może ochłodzi te ciepłe dni! Ja dzisiaj oglądałam film: Megan is missing (straszny). Ja oglądam na ekino za free.Może nie w dobrej jakości,ale da się przeżyć:) miłego oglądania!

    ReplyDelete
  15. coś mi się kojarzy ten film, ale chyba nie oglądałam :)

    ReplyDelete
  16. Oglądałam ten film , ale nie za bardzo mi sie podobał.

    ReplyDelete
  17. ja też oglądam świąteczne filmy latem.
    heh,trochę to dziwne xD

    ReplyDelete
  18. Potem napisz czy był wart oglądania :p

    ReplyDelete
  19. Zostałaś otagowana na wspomnienia-zostaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Otagowałam cię więcej inf. na moim blogu ! ;D
    sharonstyle13.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. To jest bajucha ? Coś mi się kojarzy xD

    ReplyDelete
  22. Mam nadzieję, że miło się oglądało ;-)
    ps. wróciłem na bloga

    ReplyDelete
  23. nie ogladalam nigdy ;D

    ReplyDelete
  24. zostałaś otagowana do zabawy na moim blogu "11 pytań"
    ------>http://dont--stop--believin.blogspot.com/2012/05/11-questions.html#comment-form

    ReplyDelete
  25. e tam, nie szkodzi że trochę nie na czasie ^^ nie oglądałam jeszcze ;)

    ReplyDelete
  26. Ja ostatnio oglądałam Kevina :D Muszę oglądnąć tego Dziadka ;p
    Zapraszam do mnie wykrzywilesmiusta.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. miłego seansu filmowego ;)

    ReplyDelete
  28. Czekam na recenzje. ^^

    ReplyDelete
  29. No wiesz ja w święta wielkanocne oglądałam "Listy do M", który też jest typowo świąteczny ; ) Świetny blog ; )

    ReplyDelete
  30. tez nie ogladalam . Polecam ci American Pie :zjazd absolwentów to wymiata ;] <3

    http://smilepleasepleease.blogspot.com/ Dodaj komentarz do nowej notki ♥ Błagam cię <3
    +do obserwowanych , odwdzięczę się tym samym ♥

    ReplyDelete
  31. Nie oglądałam jeszcze :D
    *obserwuję, ale bez obrazka :d

    ReplyDelete
  32. Musze go obejrzeć ;D Chyba, że do świat sobie go zostawie ;D

    Zapraszam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że fajniej w święta sie ogląda xd.
      Lub chociaż by gdy za oknem śnieg ; D
      No ale taki film w upały to niezłe ochłodzenie, po zobaczeniu śniegu ; )

      Delete
  33. Nie widziałam go :)
    Obserwuję kotek i liczę na rewanż :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  34. Nie widziałam tego nigdy .. Miłego seansu ! ; )

    ReplyDelete
  35. nie znam tego filmu - milego ogladania - moze zaobserwujemy? pozdrawiam

    ReplyDelete
  36. również obserwuję ;D
    super nagłówek bloga ;D

    ReplyDelete
  37. hmmm może skusze sie na ten film :)

    ReplyDelete
  38. mam nadzieję ze fajny był film ;p
    + czy mogę u siebie zrobić coś takiego podobnego jak u cb 'bony' ? ;> ;p

    ReplyDelete
  39. juz dodaje do obserwowanych - dziekuje za wizyte u mnie - pa:)

    ReplyDelete
  40. Chodzi o to, że po umyciu trudno się tapiruje włosy ;) tzn zależy jeszcze jakie. Moje się bardzo elektryzują i nawet jak je maksymalnie natapiruję to po prostu nie chcą się w tym koczku trzymać.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*