Do Weroniki ; )

Friday, May 04, 2012

Cześć. Dzisiaj rano ok. godz. 7 był mocny deszcz oraz grzmiało. Burza niestety mnie obudziła. -,- Ale później usnęłam i obudziłam się dopiero po 13. Wiem, że miałam jakiś fajny sen, ale już zapomniałam na czym on wgl. polegał. Wiem, tylko że nie chciało mi się budzić xd  Po 16 przyszła do Weroniki, spędziłyśmy nawet fajnie czas. Teraz siedzę sobie na różnych stronach, piszę z czytelnikami bloga. Znowu dzisiaj nie mam weny na pisanie zbytnio długiej notki, choć wiem, że mogłabym napisać tak długą, że nawet byście nie mieli sił jej przeczytać. Dwa dni temu zachciało mi się oglądania Pretty Little Liars. Zaczęłam coś ok 22, lub 23 a może 12. Nie wiem, wiem, że obejrzałam z 6 odcinków na raz jak nie 7. Dzisiaj zbytnio nie mam ochoty na oglądnie, ale jutro za to będę oglądać całą noc *.* Bynajmniej takie mam plany. Jestem przy 8 odcinku drugiego sezonu. Tak, wiem. Idzie mi trochę kiepsko z tym oglądaniem ale robię sobie przerwy, po czym wracam do oglądania.

Werr. włosy xd. Moje dzieło xd
popielniczka x.x  ` Palenie zabija! ^^ xd
diody od laptopa xd
klawiaturka i Werr. paluchy xd
Papa, Dobranoc ^^

You Might Also Like

86 KOMENTARZE

  1. podobają mi się zdjęcia :)

    ReplyDelete
  2. aaa ja miałam na 7.30 do szzkoły ;c

    ReplyDelete
  3. uwielbiam twoje zdjecia ;d
    i nasze rozmowy <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojojoj < 3
      Ja nasze rozmowy kocham xd. hahah ; *

      Delete
  4. Też kiedyś jakiś serial tak oglądałam ^^

    ReplyDelete
  5. Uhuhu, też chcę taki obiektyw :D

    ReplyDelete
  6. piękne zdjęcia, pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Zostałaś u mnie otagowana ;*

    ReplyDelete
  8. Nienawidzę burzy, szczególnie w nocy i nad ranem :( !

    ReplyDelete
  9. zdjęcie z popielniczką najlepsze! :)

    ReplyDelete
  10. Pretty little? nigdy nie oglądałam tego ;)

    ReplyDelete
  11. Ładne zdjęcia :)
    Bardzo ładna jesteś ;)

    ReplyDelete
  12. Prześliczne zdjęcia :*

    Ja śpię czasem do 13. Najgorzej w weekendy jak wstaję o 7 czy 8 ze względu na to że wcześnie wstaję do szkoły (6). :D

    Zapraszam do mnie, dwa nowe posty, pozdrawiam :***

    ReplyDelete
  13. ja lubie ogladac filmy po nocach zazwyczaj *..*
    ladne zdjecia :DD

    ReplyDelete
  14. ja już przeszłam przez wszystkie odcinki Pretty Little Liars, teraz czekam na trzeci sezon :)

    ReplyDelete
  15. masz śliczne włosy ;D

    ReplyDelete
  16. ładne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  17. 3 sezon słodkich kłamstewek 5 czerwca ;)

    ReplyDelete
  18. zapraszam na mojego bloga,zostałaś u mnie otagowana ;*

    ReplyDelete
  19. Pierwsze zdjęcie mega! <3

    ReplyDelete
  20. Pretty Little Liars to fajny serial. ;)

    ReplyDelete
  21. ale długo spałąś ;D ja najdłużej umie spac do 9.00 ;D
    ładne fotki (;

    ReplyDelete
  22. tez tak mam,że zapominam sen;D
    fajne zdjęcia^^
    ja już skończyłam dawno oglądać PLL oglądałam po 2 odcinki,a potem po 1,żeby nie skończyć oglądania,a teraz czekam na 3 sezon;)

    ReplyDelete
  23. Trochę sobie pospałaś :) Tak przy okazji, uwielbiam PLL.

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia! zapraszam do siebie!

    http://ladystylish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia.. Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  26. Fajne fotki ;) U mnie ciągle ładna pogoda aż w szoku jestem ;)

    ReplyDelete
  27. Super zdjęcia!
    Zapraszam do mnie! :3

    ReplyDelete
  28. coś ty, ja nie- ty za to tak! ;D
    hahahah no próbuj próbuj ;DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. mój brat znalazł ogłoszenie na tablica.pl - za 40zł. 8G! wiec warto!. Była zapakowana i wgl- pewnie ktoś podpisywał umowę z neostradą i wgl mu nie była potrzebna. I tak oto ja ją mam ;DD <33

      Delete
  29. ślicznie ^^ lubię takie zdjęcia bez nikogo ^^

    ReplyDelete
  30. Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje, nie spać tyle! :3
    - - - - - - - -
    zapraszam do mnie kawu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetne zdjęcia! <3

    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  32. świetny blog,widzę że masz super aparat-zazdroszczę.Zapraszam również do mnie:dorotadz.blogspot.com oraz o polubienie na fejsie lub zaobserwowanie ,ja zrobię to samo.Pozdrawiam i życzę słonecznego dnia.

    ReplyDelete
  33. Haha fajny ten duży obiektyw ^^ I zdjęcia śliczne ;d

    ReplyDelete
  34. PLL uwielbiam ten serial <3 fajne zdjęcia

    ReplyDelete
  35. Włosy, Popielniczka, Klawiatura. *.*

    ReplyDelete
  36. też oglądam ten serial :) dobre ujęcie laptopa, bardzo wyraziste.

    ReplyDelete
  37. Ale jesteś śliczna :) Nie ma to jak nocowanie u koleżanki :D

    ReplyDelete
  38. Otagowałam Cię http://nikaa-a.blogspot.com/2012/05/taaagi.html

    ReplyDelete
  39. Lubię nocwac u koleżanki,ale najlepiej w domu!!

    :)
    zapraszam:

    http://fashioniswithus-offical.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. oo śliczne zdjęcia jak zawsze !!
    pozdrawiam <33

    ReplyDelete
  41. a czytałaś książkę PLL?;>

    ReplyDelete
  42. Pretty little? nigdy nie oglądałam tego - nie znam -

    ReplyDelete
  43. moje siostry i koleżanki oglądają ten serial, ale mnie jakoś do niego nie ciągnie, a to dziwne :)
    mnie też dzisiaj rano obudził deszcz -,-

    ReplyDelete
  44. Super zdjęcia. ^^

    ReplyDelete
  45. Bardzo ładne zdjęcia, wyraziste ujęcia. ;d A ty jesteś naprawdę śliczna! Hihi, ale słodzę! :D

    Zostałaś otagowana przeze mnie! :D Zapraszam do odpowiedzenia na pytania. ^^
    http://lilianka-blog.blogspot.com/2012/05/stylizacja-black-checked-shirt-troche.html#more

    ReplyDelete
  46. No to sobie pospałaś :)) Oo chciałabym taki obiektyw ;)

    ReplyDelete
  47. fajne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie, zmiana wyglądu, nagłówka.. zapraszam do ocenienia :>

    ReplyDelete
  48. ja się ciesze że u mnie nie było jakiegoś mocnego deszczu . zdjęcia są dość fajne :))
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. ale z Ciebie śpioch! ;)
    Ładne zdjęcia, oczywiście :)

    ReplyDelete
  50. super fotki ;]
    mam jedno pytanko, kiedy będą wyniki losowania tych listów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze troszkę czasu, nwm może 15, 16 .. nie mam pojęcia. Wyniki podam spontanicznie ; D

      Delete
  51. pierwszy raz jestem na blogu u Ciebie i zostanę tu na dłużej;))
    świetny i sympatyczna dziewczyna z Ciebie;)





    zapraszam do mnie;*
    +obserwuję oczywiście. Może i Ty dołączysz do grona moich obserwatorów;)

    ReplyDelete
  52. Wow ale komentarzy :O
    Zostałaś otagowana

    ReplyDelete
  53. Ja zawsze parę razy przebudzam się w nocy, a dzisiaj u mnie też była burza a ja nawet nie drgnęłam. Fajne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  54. Bardzo ładne zdjecia !

    ReplyDelete
  55. u mnie cala noc padalo
    teraz tez leje :(
    i jestem z tego powodu wsciekla bo mecz na ktory tak dlugo czekalam nie odbedzie sie ;(

    ma do ciebie prosbe
    polubisz mojego bloga na fejsie?
    http://www.facebook.com/pages/%C5%BBaneta-Lubi%C4%99-Pstryka%C4%87/422954511049789
    ja twojego juz polubilam :)

    ReplyDelete
  56. śliczne zdjęcia.! ;) zapraszam :))

    ReplyDelete
  57. HEj Jessica . Jaki masz model aparatu ? ;)

    ReplyDelete
  58. Hej Jessica . Jaki masz model aparatu ? ;)

    ReplyDelete
  59. jeejjj genialne !
    bardzo fajnie to wygląda :D
    zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  60. ale ty jestes ślicznaaa :D
    fajny blog :)
    zapraszam do mnie :)
    Obserwujemy ? :D

    ReplyDelete
  61. Świetne zdjęcia, też się tym interesuję ;) i oczywiście mam 13 lat ;D
    Obserwuję i zapraszam na mojego bloga: http://cudovne.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*