Do czytelniczek ; )

Wednesday, May 23, 2012

Cześć kochani ♥ Dzisiaj dzień w szkole strasznie mi się dłużył, tak poza tym jest strasznie gorąco dzisiaj.
Na jutro mam plany, a mianowicie siostra Ady (Noemi) ma jutro w przedszkolu "piknik rodzinny" i idziemy jej potowarzyszyć. Pamiętam jak ja z Adą miałam taki piknik ♥  Jeju było świetnie. Dla dzieciaków to niezła frajda. Na dodatek Noemi chodzi do tego samego co ja kilka lat temu. Odwiedzę w końcu moje przedszkole. Baterie się ładują, szykujemy aparat i wyruszamy *.*  A tak poza tym, to dzisiaj dosyć sporo siedziałam u Ady, a po 20 poszłyśmy się przejść pod most xd. Później na skate parku spotkałyśmy znajomych ... wołali nas ale nie przeszliśmy nawet na ich stronę, bo Ada musiała iść już do domu. Na szczęście mamy kilka zdjęć.

Po przyjściu wzięłam koperty i zeszłam do skrzynki wrzucić listy do Was ♥

Haha, Jess. wrzucająca koperty. Bam! I poszły ; )
hah, mogłam się wyprostować -,- xd
Do każdej z was dołączyłam mały upominek. Miałam dobre nastawienie do tych czytelniczek co przesłały listy, także upominek się należy ^^  Oby listy doszły *.*

A co do sukienki... mówiłam, że zamówię bo znalazłam śliczną, ale tamta okazała się zbyt krótka, ledwo zakrywająca tyłek, a z resztą przeczytałam wiele negatywnych opiń na temat firmy JapanStyle i zniechęciłam się. Może z Adą pojedziemy do galerii gdzieś zobaczyć albo w naszym mieście się coś znajdzie. Trzeba wybrać się w różne zakątki miasta i może coś ciekawego się znajdzie. ; )

Może nie uwierzycie, ale założyłam bloga z opowiadaniem.

Całe historie będzie opowiadać dziewczyna z Londynu, Angelina 16 letnia dziewczyna. Wszystko co będę pisać będzie absolutnie wymyślone przeze mnie i nie będzie ani trochę łączyć się z moim życiem.
Serdecznie zapraszam do obserwacji i komentowania wstępu! Postaram pisać się tam coś co dziennie.
` Bye ♥

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. Zaobserwuję bloga z opowiadaniem, ale to jutro, bo padam!
    Ładne zdjęcia...
    Chyba wyślę do Ciebie list. Normalnie zmotywuję się... Tylko nie wiem co do Cb napisać... Może potrwać zanim w ogóle poproszę Cię o adres :D

    ReplyDelete
  2. Już obserwuje nowego bloga ^^
    Fajne te 3 zdjęcie
    Takie listy o fajna rzecz ;D
    Czekam na zdjęcie sukienki i fotki z pikniku ;D

    ReplyDelete
  3. Ładne zdjęcia, masz fajną bluzkę :)
    Ja tam cały czas się garbię, aż ostatnio jakaś pani na ulicy zwróciła mi uwagę :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, mi to na ulicy uwagi nie zwracają ale w szkole nauczyciele nieraz xd

      Delete
  4. fajne zdjecia :)
    + korespondujemy ? ;>

    ReplyDelete
  5. Hehe..fajne to przy skrzynce ^^

    ReplyDelete
  6. o jak fajnie że ci wysyłają listy!;)
    oj, garbata haha ;**
    nie no fajna bluzka!:O

    ReplyDelete
  7. Też będę na pikniku z Zuzą ; ) .

    ReplyDelete
  8. Noemi? Ładne imię :)

    ReplyDelete
  9. Pamiętam, jak miałam taki piknik <3 Śliczne zdjęcia. ;*

    ReplyDelete
  10. lubię wysyłać listy ;D
    zapraszam ;*

    ReplyDelete
  11. Jak tylko weszłam na tego bloga to od razu spodobał mi się ;D
    Ładne zdjęcia :). Obserwuję i pozdrawiam! ♥

    ReplyDelete
  12. Ach, nie ma to jak powroty do przedszkola czy dawnej szkoły. :D <3
    Super zdjęcia.
    Zapraszam do mnie, jest już nowy wpis: http://ania-astra-jaworska.blogspot.com/2012/05/witam-po-przerwie.html

    ReplyDelete
  13. O jakie fajne Hello Kittowe listy ;D

    ReplyDelete
  14. Słodkiee koperty <3

    ReplyDelete
  15. świetne zdjęcia, czekam na następną notkę o pikniku :)

    ReplyDelete
  16. Obserwuję bloga z opwiadaniem ;)

    ReplyDelete
  17. o jakie słodkie koperty *.*

    ReplyDelete
  18. ładne zdjęcia. ;) ooo. nowy blog. bardzo fajny. ;)

    ReplyDelete
  19. Oj,mi również w szkole się lekcje dłużyły,jednak dzisiejszy szkolny dzień już za mną..:)

    ReplyDelete
  20. Ooo będę czytać z pewnością! ;)

    ReplyDelete
  21. Fajne foty :) i chętnie wejdę na nowego bloga :D

    ReplyDelete
  22. ładne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  23. Fajne fotki. Opowiadania to "to co tygrysy lubią najbardziej" :P bedę czytała i czekała na następne posty
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  24. ja też się trochę garbię ;/ a bloga postaram się czytać ;P zdjęcia śliczene ^^ a te rysunki sama rysowałaś ? ;D

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach :) 3. zdjęcie śliczne!♥


    http://zuki-berlin.blogspot.de/
    zapraszam!

    ReplyDelete
  26. Piękna jesteś.! świetne kopert. zapraszam do mnie.:)

    ReplyDelete
  27. również szukam sukienki...bardzo pilnie.

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia : O Masz cudowne włosy ^^


    Zapraszam do mnie na KONKURS! Do zgarnięcia śliczne miętowe okulary ;)

    http://mealm.blogspot.com/2012/05/konkurs.html

    ReplyDelete
  29. fajne zdjęcia:)
    zapraszam do mnie minkaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. O co chodzi z tymi listami?
    Jestem nowa , fajnie się czyta twoje notki, ale do tych listów nie doszłam. ;/
    Miło byłoby gdybyś weszła na mojego bloga bo jak wyżej wspomniałam jestem nowa ; )

    jesteś strasznie chuda *.* Pozazdrościć figury !

    ReplyDelete
  31. Co taki uśmiech słaby w 2 zdjęciu ? Ale i tak ślicznie ! ;D Dziwne , ponieważ u mnie strasznie wiatr wiał i nie było duszno wręcz zimno było ;/

    ReplyDelete
  32. świetną masz tą bluzkę ^^
    oo Jess pisze bloga z opowiadaniami? No,no szalejesz xD

    ReplyDelete
  33. opowiadanie - zobaczymy ;) oby starczyło ci pomysłów na więcej niż 2 rozdział jak mi xd

    ReplyDelete
  34. uwielbiam takie pikniki :) A w ogóle to piękna jesteś ! :*

    ReplyDelete
  35. Fajne zdjęcia ^ ^ ;D

    ReplyDelete
  36. u mnie w szkole jest taki piknik w niedziele :)

    ReplyDelete
  37. Świetny blog, będę odwiedzać :) zapraszam do mnie: wykrzywilesmiusta.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. mogę wysłać ci list? ;) skontaktowałabyś się ze mną i podałabyś adres? ;) e-mail: natt97@op.pl

    ReplyDelete
  39. Świetny pomysł z tą korespondencją:)
    Masz śliczne oczy <3

    ReplyDelete
  40. Hejka . ! Masz fajnego – naprawdę - bloga !
    Jeśli chcesz możemy pododawać się do obserwowanych :] Odpisz w komentarzu na moim blogu czy tak czy nie : ] Zapraszam do komentowania !

    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/


    Super , na 2 też wejdę bloga !

    ReplyDelete
  41. fajny pomysł z tym opowiadaniem :)

    ReplyDelete
  42. Fajne koperty <3

    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. ja zamierzam wlasnie napisac list do ciebie ...niedlugo bede sie upominac o adres :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*