Dmuchawce, latawce, wiatr.

Thursday, May 10, 2012

Hej. Dzisiejszy dzień minął całkiem dobrze. Dostałam 5 z geografii i 5 z biologii.  Jakoś po 16 wyszłam z Adą na dwór, później na rolki, a potem do niej i byłam do późna. Czas nadrabiać oceny. Poprawek jest sporo, czasu niewiele także sama za siebie trzymam kciuki. Jutro mam sprawdzian z chemii, padnę chyba. Rano wypiję sobie melisskę by się odprężyć, nie będę myślała tyle o tym, że mi się nie uda, że dostanę jedynkę i takie tam. Jutro wpłacamy na wycieczkę klasową, szkoda że wycieczka nie jest w maju tylko w czerwcu. Już szczerze nie mogę się doczekać. Przepraszam, że wczoraj nie napisałam notki, nie miałam czasu bo przyszłam późno też od Ady. Wczoraj mój "ciastek" uległ wypadkowi. Spadł z balkonu, z dużej wysokości i odpadła mu głowa, ale przykleiłam i prawie nie widać, ale stylizacja i tak się pojawi! ; ))

Dzisiaj porobiłam kilka zdjęć xd

 żeby nie było, że nie wstawiam żadnych swoich. Macie xd. Dzisiejsze, na szybkiego jedno jedyne xd. 
Wiec nie miałam co wybierać.
Dobranoc ; *

You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. Też trzymam kciuki:)) ;** I ty też za mnie trzymaj... Ta nauka to już mnie dobija:c :*
    Fajne foty:))

    ReplyDelete
  2. Powodzenia na sprawdzianie! ;-)

    P.S Sprawdź maila!

    ReplyDelete
  3. AnonymousMay 10, 2012

    wiosna♥
    ps. biedne ciastko hahaha xD
    Kinga

    ReplyDelete
  4. ładne zdjęcia ^^
    trzymam za ciebie kciuki :)

    ReplyDelete
  5. trzeba być odprężonym przed spr, to pomaga. ^^
    jak byłam mała to uwielbiałam dmuchać dmuchawce. :PPPP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również uwielbiałam ; D
      A teraz je z buta. hahaha xd

      Delete
  6. Świetne fotki :)
    Biedny Ciastek :(
    Polubiłam fan page looknij na mój ;*

    ReplyDelete
  7. wczoraj jak szłam sobie parkiem by ich cała masa :)

    ReplyDelete
  8. ja do dziś lubię się bawić dmuchawcami ^^

    ReplyDelete
  9. Powodzenia na sprawdzianie! ;)
    Ładne zdjęcia. ^^

    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  10. ładna chusta i fajne zdjęcia ; D

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcie. Ja u Natajki kolczyki ciastkowe zamówiłam za 30 zł+wysyłka.

    Zaobserwujesz bloga u mnie?

    http://pamietnik-gaby.blogspot.com/

    Ps. Nie wiem czy to do końca był twój dom tak mi się zdawało, ale mniejsza z tym.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapewne nie, ponieważ mój dom jest na osiedlu takim, że raczej nie przejeżdżałaś, bo tam tak jakby jest "koniec" ; D

      Zaobserwowałam.

      Delete
  12. no no śliczne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  13. Przecież masz taaaaaaki śliczny aparat w nagłówku!:D
    dmuchawce<3

    ReplyDelete
  14. ja tam się nie przejmuję. dziś mieliśmy dwa- anglik i poprawa matmy ;/ śliczne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  15. dmuchawce <3
    zapraszam

    ReplyDelete
  16. Biedny ciastek. xd. Haha.

    ReplyDelete
  17. AnonymousMay 11, 2012

    Malujesz rzęsy?

    ReplyDelete
  18. Gratuluję ocen, też bym takie chciała *-*

    ReplyDelete
  19. Ale śliczne zdjęcia. Masz niezłe oko do fotografii :)

    ReplyDelete
  20. Świetnie wyglądasz,piękne te dmuchawce ;D

    ReplyDelete
  21. Rewelacyjne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  22. ledwo dostała ciastka,a już go z balkonu zrzuca :D xD
    ładna fotka (;
    No,no ładne oceny :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kółeczko się odhaczyło i spadł -,-
      Myślałam, że się zabije xd

      Delete
  23. Ale ty masz ładne włosy...♥
    A gdzie jedziecie na wycieczkę :) ?

    ReplyDelete
  24. o, jakie dmuchawce ;)

    ReplyDelete
  25. Piękne Fotki :* Śliczne <3

    ReplyDelete
  26. biedny ciastek, teraz pewnie ma trwałą traumę :)

    ReplyDelete
  27. Cudowne zdjęcia :) Też się zawsze stresuję przed sprawdzianem z Chemii

    ReplyDelete
  28. też muszę poprawić oceny^^

    ReplyDelete
  29. ale cudne dmuchawce! a wiesz, ze dzisiaj tez zrobilam takie zdjecie, oczywiscie niezaleznie od twego, bo dopiero je zauwazylam, moze tez zamieszcze, to zobaczysz!

    ReplyDelete
  30. śliczne to zdjęcia :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*