"Ciastek"

Tuesday, May 08, 2012

Cześć! Dzisiaj miałam na 8, dzień mijał całkiem dobrze, nie licząc tego, że podczas wejścia w internet na telefonie pobrało mi sporo kasy. -,- A dopiero co doładowano mi kasę, no nic... muszę czekać do 4. Bo mam automatyczne doładowanie. Podczas pobytu w szkole siostra napisała do mnie, że otrzymałam paczkę, szkoda że to ja nie mogłam jej podpisać i odebrać. xd  ` Miło otrzymać wprost do ręki. Okazało się, że otrzymałam przecudowny naszyjnik z bloga Natajka. Rewelacyjnie szybka przesyłka, a biżuteria zapakowana jest bezpiecznie. Zrobię z nim jakąś stylizację ; )

 Mój ciastek ze Shreka < 3

 Ok. godziny 15:30 poszłam do szkoły na poprawę z fizyki. Umiałam, ale stres ... ( odpowiedź ustna ) spowodował, że nagle zapomniałam i zaczęłam się zacinać. Trudno, dostałam 3+, ale nie jest najgorzej. Po przyjściu wzięłam się za odpisanie Karinie, od której wczoraj otrzymałam list, oraz wysłałam w kopercie pocztówkę do GumiJagody, ponieważ wzięłam udział w jej akcji "pocztówki", którymi można się wymieniać.
Niestety nie chce mi się i nie mam czasu rysować na każdej kopercie obrazka, dlatego obrazek na kopercie wędruje do Kariny, ponieważ ona się tyle dla mnie narysowała ; D
Teraz sobie siedzę, nudzę się. Przejrzę wasze blogi, bo wczoraj jakoś nie miałam zbytnio czasu.
Jak zwykle problemy co jutro ubrać. Hehe, normalka, zawsze ten sam problem, ale coś się wykombinuje. Kochane :  Mile widziane listy, pocztówki i cokolwiek, wszystko pokazuję na blogu z zareklamowaniem! Jeżeli boisz się podawać adresu to nie podawaj, z resztą nie wykorzystam w żaden sposób adresu, przeciwko. ; )

Tymczasem ja kończę, Papa ♥

You Might Also Like

91 KOMENTARZE

  1. zjadłam bym go najchętniej xD

    ReplyDelete
  2. Ale słodki < 3
    Też chcę sobie takiego kupić : )

    ReplyDelete
  3. AnonymousMay 08, 2012

    Zjem go! :)

    ReplyDelete
  4. Ahh też chce taki <33
    A paczkę Ci wyślę nie długo więc bądź cierpliwa! :D :D :***

    ReplyDelete
  5. Jaki słodki! <3


    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  6. pan ciastek wygląda słodko! :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. ciasteeek :D ♥
    tylko mu nie odrywaj guziczków ;) :D

    ReplyDelete
  8. Hm... ;) Napisalabym chetnie do ciebie ale nie wiem co napisac w liscie. :) Hahaha, ale wytlumaczenie. xd

    ReplyDelete
  9. Hah ! Dobry jest ten ciastek ! xd

    ReplyDelete
  10. Jaki cudny ciastek!

    ReplyDelete
  11. pychaaa ;P ciastek <333

    ReplyDelete
  12. ale słodki "ciastek"! :D

    ReplyDelete
  13. Właśnie się zastanawiałam nad pisaniem sobie listów. ;d
    Chyba Ci wyślę. ♥
    Ale kotek, potrzebuję adres... -,-

    ReplyDelete
  14. już jest?!:) a wczoraj go wysłałam:D czekam na stylizację:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze też się zdziwiłam ; ))
      Stylizację dodam niebawem ; p

      Delete
  15. Świetny ten naszyjnik!
    No i ten misio na kopercie przesłodko Ci wyszedł! ;)

    ReplyDelete
  16. fajny! ;PP

    Chciałbym, abyś wzięła udział w mini postcrosingu. Jest to mój pomysł, który polega na wymianie pocztówek między nami! Więcej o tym znajdziesz tutaj:
    http://zainspirowanazyciem.blogspot.com/2012/03/mini-postcrossing.html

    Daj znac czy się zgadzasz! ;))

    ReplyDelete
  17. Aaaaa! Genialny ciastek! ♥

    ReplyDelete
  18. Naszyjnik prze prze przepiękny ♥

    ReplyDelete
  19. Wygląda przepysznie, ale szkoda, że nie do jedzenia ^^

    ReplyDelete
  20. śliczny ten naszyjnik ! ;p a za ile za niego zapłaciłaś ? ;)

    http://raspberry---pink.blogspot.com/
    obserwujemy ? xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dostałam go w ramach współpracy a ogl. można go nabyć na blogu Natajka za jedyne 20 zł.

      Delete
  21. P.S. ja już obserwuję ;d

    ReplyDelete
  22. hehe jesli chodzi o komorke, to ja wlasnie tez jestem biedna :D

    ReplyDelete
  23. zazdroszczę naszyjnika ♥

    ReplyDelete
  24. Dziękuję ślicznie ;)

    ReplyDelete
  25. Ciastek ♥
    Świetny ten naszyjnik.. :)

    ReplyDelete
  26. O ja...jaki słodki ^^

    ReplyDelete
  27. pięknie rysujesz :*

    ReplyDelete
  28. bardzo podoba mi się twój blog:D obserwuję i zapraszam do mnie http://kropka-n.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. ale fajnie, chyba też niedługo się muszę wymienić z kims listem/pocztówką, bo lubię takie rzeczy :D

    ReplyDelete
  30. Świetny blog . ;DD + śliczne rysunki ..;D Zazdrościć talentu. ; p Obserwuję i liczę na rewanż .;D my-passionate-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Słodki naszyjnik ;) i miś na kopercie też słodki ;D

    ReplyDelete
  32. Świetny ciastek! Chętnie bym sobie takiego chrupnęła xD

    ReplyDelete
  33. Fajny naszyjnik. Ładnie rysujesz. ;)
    Zapraszam do mnie ;3

    ReplyDelete
  34. Bardzo ładnie rysujesz! I świetny ten naszyjnik .:-)
    u mnie nowa notka. ^^

    ReplyDelete
  35. ten ciastek to naszyjnik? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, naszyjnik ; D

      Wystarczy przeczytać notkę ; )

      Delete
  36. Ale fajny ; D
    Zapraszam na konkurs u mnie ! Można wygrać pomadkę lodową

    ReplyDelete
  37. zazdroszczę naszyjnika:)

    ReplyDelete
  38. ta wymiana listów jest mega :D

    ReplyDelete
  39. ciastek! jaki świetny!:)

    ReplyDelete
  40. Świetny <3

    zapraszam do mnie mojarapsodia.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Dziękuję, miło mi :) Już się nie mogę doczekać kiedy dojdzie ;D

    ReplyDelete
  42. fizyka w szkole to jakaś pomyłka jak dla mnie..
    a "ciastek" wygląda wspaniale ! ;)

    ReplyDelete
  43. Hehe zabawny naszyjnik :)

    ReplyDelete
  44. Ja bardzo chętnie mogę wysłać Ci pocztówkę :D
    Jestem postrosserką i pocztówki to moja pasja ;>

    ReplyDelete
  45. Ten "ciastek" na łańcuszku jest po prostu świetny :):) a fizyki nie cierpię... uczę się jej , bo muszę się jej uczyć żeby zdać z klasy do klasy.

    ReplyDelete
  46. Świetny :)
    Zapraszam (fan page)

    ReplyDelete
  47. Ładny jest ten wisiorek. ^^
    Dopiero zaczynam przygodę z blogiem , ale zapraszam. : )

    ReplyDelete
  48. ten żart utwierdza mnie w przekonaniu, że nie trzeba mieć lustrzanki, żeby robić fajne fotki, pokazując daną chwilę;]

    ReplyDelete
  49. Jaki fajny! :> O,fajny pomysł z tymi pocztówkami. ;D

    ReplyDelete
  50. piękny jest ;DD

    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  51. Jaki sympatyczny! I bardzo starannie wykonany ;)

    ReplyDelete
  52. Śliczny. Wiesz Jess wczoraj przejeżdżałam przez Świecie jak jechałam na zieloną z klasą do Torunia. Cudowna miejscowość widziałam twój dom :)

    Zapraszam na mojego nowego bloga ze stylizacjami:

    http://pamietnik-gaby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. super blog . zapraszam do siebie . Milo będzie jeśli skomentujesz a jeszcze lepiej jak zaobserwujesz .

    ReplyDelete
  54. Bardzo oryginalny ten naszyjnik;))

    ReplyDelete
  55. Ale śliczny naszyjnik . Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  56. haha naszyjnik jest boski! :D pozdrawiam i zapraszam na precious-woman.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. swietny jest ten ciastek :D

    ReplyDelete
  58. fajna koperta i ten ciastek :)

    ReplyDelete
  59. Zazdroszczę. ;p
    Świetny jest.!

    ReplyDelete
  60. ale słodziutki! też taki chce! CIASTEK♥

    ReplyDelete
  61. Łaaa... motyw niby popularny, ale wykonanie mistrzowskie *-*

    ReplyDelete
  62. Jaki słodki :>

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  63. Genialny ten ciastek :)

    ReplyDelete
  64. ten ciastek to uroczy stwór :) pozazdrościć, 3maj się :)

    ReplyDelete
  65. genialny naszyjnij :)
    zapraszam do mnie ;)
    http://fila-kaja-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Fajny ciastek
    tez takiego chcę ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*