Chcę wycieczkę!

Tuesday, May 29, 2012

Hej. Dzisiaj dzień w szkole był jak zwykle. Ok, dużo śmiechu to podstawa. Ogólnie stwierdzam, że bez śmiechu nie mogę żyć. Hahaha ^^  Myślałam, że będzie dzisiaj sprawdzian z historii, wtedy chyba dostałbym 4, czyli na prawdę nieźle. Ale pani zapomniała o sprawdzianie i przepadł. Dzisiaj przeglądałam wiele sklepów internetowych i znowu blogi ze słodką biżuterią z modeliny. Ja po prostu uwielbiam ♥
Ubrałam dzisiaj sandały bo pasował do bluzki i pomalowałam paznokcie nowym lakierem by pasował do bluzki. Ogólnie nie przepadam za sandałami ... zdecydowanie wolę baleriny. Tak ogólnie to ja szykuję outfit na wycieczkę klasową, choć dopiero jest ona 13 czerwca (chyba). Dokładnie nie pamiętam dnia, albo 12, albo 13.

Czy jest ktoś może z Gdyni i chciałby się ze mną spotkać?

Pytam dlatego, że w Gdyni będziemy mieli godzinkę wolną i można by było się przejść i pogadać. Było by super. Jeżeli jednak nikt się nie zgłosi to trudno, będę świrowała ze znajomymi. Ale na prawdę fajnie byłoby spotkać się z czytelnikami. Jeżeli ktoś mieszka w Gdyni i chce się ze mną spotkać to proszę pisać na gadu : 36614608 Będzie można poznać poznać bonusowo Adę. ; D
Już nie mogę doczekać się wycieczki klasowej, czuję że będzie fajna! ^^  

Pozostawiam was ze zdjęciami po szkole... kompletnie z nudów :
Na koniec ... oko < 3
Trzeba się zbierać jest po 23 a ja jeszcze muszę się wykąpać i coś zjeść. ` Dobranoc ♥

You Might Also Like

48 KOMENTARZE

  1. ale oko! zazdroszcze ci wycieczki, ja nie mam zadnej w najblizszej perspektywie. wspominasz o bizuterii z modeliny, a wiesz, ze dawno temu mialam hopla na jej punkcie? sama wyrabialam rozne fajne rzeczy, rowniez modelinowe przylepce ( magnesy) na lodowke; milej wycieczki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo super ; )
      Mi modelinowe wyroby nie wychodzą -,-
      Zazdroszczę niektórym tego talentu do lepienia! ; ]

      Delete
  2. swietne oko na 1 zdjeciu ;o

    ReplyDelete
  3. Sezon na wycieczki ;)
    Też jechałam ;)

    ReplyDelete
  4. Ja też nie mogę żyć bez śmiechu. ^^ Śliczne zdjęcia <33 Boże, śliczna to ty jesteś! :3 Chodzisz do szkoły w takim makijażu, czy to już jak wróciłaś to się pomalowałaś? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maluję się tak do szkoły. ; )
      Kreska i tusz. ;]
      Nikt nic nie gada. ; D

      Delete
  5. Jak żałuję, że nie jestem z Gdyni..;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może za rok gdzieś pojedziemy bliżej Ciebie. ; D

      Delete
  6. śliczne zdjęcia cudowne oko ;)

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia ;p
    Niestety nie jestem z Gdyni heh ;p

    ReplyDelete
  8. Świetne foty :D i pomalowane ręce ^^ też tak mam hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to wygłupy z Adą na historii. Aż pani się darła xd

      Delete
  9. Też już chcę wycieczki, przez ten tydzień nie wiem co ze sobą zrobić :D
    Ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  10. Też chcę wycieczkę ! O ile w ogóle będzie ! Fajne zdjęcia.

    PS: U mnie na blogu trwa loteria zapraszam.

    ReplyDelete
  11. Ja 13 jadę do Zakopanego z klasą + zahaczymy o Kraków i też będziemy mieć czas wolny.

    ReplyDelete
  12. Niestety nie jestem z Gdyni. :c

    ReplyDelete
  13. Mazanie po rączkach widze ♥

    ReplyDelete
  14. Genialne 1 i ostatnie zdjęcie.

    ReplyDelete
  15. Jeju zdjęcia są śliczne zwłaszcza to ostatnie *.*

    ReplyDelete
  16. Ładne zdjęcia ^^
    J aniestety nie jestem z Gdyni ;(

    ReplyDelete
  17. szkoda, że nie mieszkam w Gdynii ;< bym przyjechała, ale benzyna po 6 zł, więc się nie opyla ;< haha ;D widzę, ze też całe ręce popisane xD

    ReplyDelete
  18. ja z drugiego końca Polski ;d

    ReplyDelete
  19. fajne oczka :)) Mieszka w Gdyni? Ja nie daleko :DD

    ReplyDelete
  20. piekneeee..... jaki masz aparat?? ;)

    ReplyDelete
  21. ojj śliczen zdjęcia ! < 3

    ReplyDelete
  22. ty chociaż masz zaplanowaną wycieczkę a ja tylko 1dniowa -.-!

    ReplyDelete
  23. Ładne oko na 1 zdjęciu :)
    Ja niestety nie jestem z Gdyni ;(

    ReplyDelete
  24. Co masz napisane na ręce? Bo widzę, że coś tam masz, a konkretnie Dupa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wybacz -,-
      Zapomniałam tego zamazać ... Ada pisała -,-

      Delete
  25. AnonymousMay 30, 2012

    hah, na 1 zdj, wyglądasz jakbyś miała podbite oko xd
    hah nie no dobrze jest ;D ; *

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, oj tam oj tam ;D
      takie cienie ;D

      Dzieki ; )

      Delete
  26. Śliczne zdjęcia i trzymam kciuki aby się znalazła taka osoba ;d

    ReplyDelete
  27. oo ciesze się że ci się podoba ! : P

    ReplyDelete
  28. mam nadzieję,że ktoś się znajdzie :)
    śliczne zdj! zaparszam.

    ReplyDelete
  29. zniewalające spojrzenie

    ReplyDelete
  30. Wy to macie fajnie , bo nasza klasa wycieczki nie ma ; /

    ReplyDelete
  31. świetnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  32. dzień bez śmiechu to dzień stracony ;d piękne oczyska masz! /k.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*