Zaczyna się...

Friday, April 27, 2012

Hej. Dzisiaj miałam na 8, szczerze nie chciałam iść do szkoły, no ale mama mi kazała -,-   No ale nie żałuje, ze poszłam do szkoły. Mieliśmy właściwie tylko jedną normalną lekcję, w tym reszta zastępstw! ;)
No i ... zaczyna się. Chodzenie w krótkich rękawkach lub na ramiączkach i narzekając na upały. Po prostu to uwielbiam, choć już dzisiaj nie mogłam wytrzymać z gorąca. Uff.. hot -,-
Poszłam Sobie z Weroniką na zdjęcia, ale nic ciekawego nie wyszło. ; p

Pod wieczór poszłam na dwór z Wiktorią i Olą. ^^ A teraz zajadam się domowej roboty pizzą i muszę stwierdzić że uwielbiam je tak samo albo nawet i bardziej niż z pizzerii. ; * Zmykam, Pa ; *

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. ja się cieszę że jest taka pogoda choć dziś to już na prawdę było strasznie ciepło . chodziłam normalnie w krótkich spodenkach :)
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się z Tobą. Niby przyjemnie ciepło, ale jednak z czasem za gorąco. ;) Fajne to trzecie zdjęcie.

    ReplyDelete
  3. eh ja dzisiaj siedzialam w chlodnej sali kinowej i ogladalam bitwe o ziemie z klasa, pozniej ten scisk w autobusie i zapach potu xd

    ReplyDelete
  4. Ja lubię upał, ale gdy on stopniowo się pojawia. Dziś prawie z tego powodu mdlałam. ;/

    ReplyDelete
  5. Nie lubie jak jest za gorąco, ani za zimno. Cały czas mogło by być z 20stopni przynajmniej. Żeby można było zjeść lody, a także pizze. ;)

    ReplyDelete
  6. sliczna sesja :)
    zapraszam na wyniki rozdania i nowy post :)
    annamarieann.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  7. smacznego ;P u nas w szkole to masakra z tym gorąco ;/

    ReplyDelete
  8. fajne zdjęcia ^^
    u mnie tez było dzisiaj bardzo hooot ;D

    ReplyDelete
  9. Ja też przez ten upał nie mogę wytrzymać na powietrzu.

    ReplyDelete
  10. a ja dzisiaj zmarnowałam cały dzień :D ale trudno..

    ReplyDelete
  11. Ale długaśne nogi ^^

    ReplyDelete
  12. też wolę pizzy własnej roboty :)

    ReplyDelete
  13. chcialabym tak ponarzekac na upaly! u mnie mokro nieustannie pada! narobilas mi smaka na pizze, sliczne fotki

    ReplyDelete
  14. Ładne zdjęcia :)
    Też wolę pizze własnej roboty .

    ReplyDelete
  15. Kocham chodzenie w krótkim rękawku !!!! Teraz czekam aż otworzą nam baseny na dworze :D :D :D

    ReplyDelete
  16. gorąco jest na dworze <3

    ReplyDelete
  17. Mnie w te upały denerwuje bardzo grzywka. ;)
    Zaczynam żałować, że podcięłam 2 tygodnie temu ;)
    Po za tym uwielbiam taką pogodę ;)

    ReplyDelete
  18. Śliczne fotki :D Ja też kocham takie dni kiedy można chodzić w krótkich spodenkach i t-shirtach ;P

    ReplyDelete
  19. Hehe :D Mi tam nie chciało się iść do szkoły ;) A pizza własnej roboty jest Mniammmmmmmmm ;)

    ReplyDelete
  20. Świetny blog, obserwujemy ;)
    Zapraszamy na; http://wspomnienia-zostaja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. A ja jednak wolę pizze z pizzeri. Najbardziej z Domino :)

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia:]
    Ah twoje włoskii! <3

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Cudowne zdjęcia. U mnie też hoot ._.

    Zapraszam do mnie na nowy post ze zdjęciami

    gomisia-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. 1,3,4 zdjęcia najlepsze <3 kreatywne jeteście ;D
    jest gorąco!^^ w koncu!!!!:D I <3 chodzenie w krótkim rękawku ;P

    ReplyDelete
  25. aa u mnie tak gorąco nie ma . heh. śliczne zdjęcia masz, jak zawsze ! :D

    ReplyDelete
  26. Cieszę się tym ciepłem. ;d

    ReplyDelete
  27. w mnie 30'C (w cieniu!) masakra :C ale mimo wszystko się cieszę !:)

    ReplyDelete
  28. uwielbiam pizze domowej roboty..!! :)

    ReplyDelete
  29. Boskie zdjęcia! *.*

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  30. Hej! Nom zaczyna się ale lubię to:) Wpadnij do mnie i zostaw coś po sobie:)

    ReplyDelete
  31. Jeszcze trochę i wakacje ;) Fajne fotki ;)

    ReplyDelete
  32. Fajne zdjęcia! :)) Nie cierpię w czasie upałów chodzić do szkoły, bo nie można u mnie nosić krótkich spodenek...a już niedługo bez nich nie będzie można przeżyć ;>

    ReplyDelete
  33. Ja tam wole jak jest za ciepło niż jak jest zimno :) Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  34. Ja uwielbiam domowe pizze!

    ReplyDelete
  35. czuję jakby lato było ^^

    ReplyDelete
  36. fajnie :* :)
    zapraszam
    http://buzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. To zdjęcie z kwiatami ładne!

    ReplyDelete
  38. śliczne zdjęcia, u mnie dzisiaj 39 stopni ! uffff !
    Ale termometr na wschód :D

    ReplyDelete
  39. U mnie też gorąco! uff -.-
    Śliczne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  40. Nareszcie jest ciepło :)
    Śliczne fotki ;*
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  41. Świetny blog ;) zapraszam do mnie na style-stylings.blogspot.com mile widziane komentarze i dodanie do obserwatora ;)

    ReplyDelete
  42. Noale u mnie to już było za gorąco! -.-' Nie sądziłam, że powiem to w kwietniu :P

    ReplyDelete
  43. Fajnie ! Zdjęcia super ! Wpadnij i zapisz się do obserwatorów ! :) http://zpamietnikanastolatkii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Ładne zdjęcia , podobają mi się <3

    Zapraszam na mojego bloga z opisami , możesz dodać się do obserwatorów i dodać miły komentarzyk z góry dziękuje <3

    muaachx3.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Mi też mama kazała do szkoły -.- lul.
    Pogoda taka cudowna, że nie chce się siedzieć w szkole :D

    Śliczne zdjęcia ;3

    ReplyDelete
  46. w końcu ciepło! :)

    ReplyDelete
  47. Miejmy nadzieję, że ładna pogoda utrzyma się już do końca lata. :)

    ReplyDelete
  48. Nareszcie cciepło <3

    ReplyDelete
  49. Dla mnie jest nawet trochę za gorąco, ale nie narzekamy, bo zemści się to na nas w zimę :)

    ReplyDelete
  50. ostatnie zdjęcie bardzo ładne :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*