Wielkanoc

Sunday, April 08, 2012

Cześć! Składałam już wam życzenia ale jakoś nie mogę się powstrzymać by wam jeszcze raz złożyć. ; )
Smacznego jajka! Mam nadzieję, że święta spędzacie w gronie rodzinnym przy miłej atmosferze.
Jeszcze kilka lat temu dostawałam wiele sms'ów z życzeniami na różne okazje, teraz ludzie piszą na gg ;)
A dzisiaj to dostałam tylko jedna wiadomość na telefon, za to miłą z uroczym obrazkiem od czytelniczki bloga! ; ) Chyba musiałam jej kiedyś podać numer, ale ja jakoś jej nie miałam zapisanej.  ; )
Tak czy inaczej już od kilku dni otrzymuję masę życzeń Wielkanocnych, miłe z Waszej strony, ja do czytelników postanowiłam z własnej chęci napisać życzonka. Po prostu wszyscy odpisali, hehe.
Dzisiejszy dzień mija dobrze. Powiem wam, ze gardło przestało mnie boleć, na prawdę myślałam, że to angina i będzie mnie długo trzymać. Za to dostałam straszny katar, wierci mnie w nosie i też nie jest ciekawie, jestem jakaś padnięta i wymęczona tym całym przeziębieniem. -,-
Zostawiam was ze zdjęciami :

chyba moje ulubione jajko ; O
To na tyle zdjęć, wiem że nie zbyt dużo ale chociaż coś.
Wczoraj znowu zaczęłam oglądać "Słodkie kłamstewka" O.o wciągnęło tak, że hoho. Dzisiaj kolejne odcinki na mnie czekają ♥

` Pa ; )

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. Ciekawe zdjęcia :D
    mam dość już tych życzeń :DDD

    ReplyDelete
  2. Fajny blog :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :D
    http://rockcookieblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. fajnie ;)
    zapraszam na nowego posta :))

    ReplyDelete
  4. fajnie ;)
    zapraszam na nowego posta :))

    ReplyDelete
  5. hhahaha fajne jajko;p
    a ja nie mam dosc zyczen!
    wszyststkiego naaaaaaaaj!
    +
    kiedy wyniki konkursu?

    ReplyDelete
  6. Świetne jest to zielone jajko ^^

    ReplyDelete
  7. Króliczek słodki :))

    ReplyDelete
  8. Trochę tak z tym zdjęciem wyskoczyłaś jakbym musiała...
    Oczywiście postaram się to zrobić w najbliższym czasie, ale jak już jest taka sytuacja wole drogę mailową... ;)
    Chyba sama rozumiesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Nie chciałam żebyś tak zrozumiała. Nie musisz ;D

      Delete
  9. Zdrowiej.! ;)
    Ładne zdjęcia.:*
    Zapraszam do mnie: swiat-marzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. a co dostałaś od ,,zająca'' ? nie pochwalisz się? cieszę się, ze gardło Cię nie boli ^^ życzę zdrówka. śliczne zdjęcia <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Słodycze, chyba nie będę pokazywać. hehe ;p
      Dzięki. ; )

      Delete
  11. Piękne zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com
    Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    ReplyDelete
  12. Fajne jajko :) Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  13. oglądaj dalej . ! w ostatnim odcinku prawie dostałam zawału serca, <3

    ReplyDelete
  14. To nic, że mało, ale atmosfera świąt mam się udziela . ;D

    ReplyDelete
  15. Nie no spoko, w najbliższym czasie odezwę się do Ciebie na maila, tylko podaj :)

    ReplyDelete
  16. Podobają mi się te Twoje jajeczka! ;D

    ReplyDelete
  17. no to czekamy bo jak robisz konkurs to wypadaloby w koncu podac zwyciezce :***

    ReplyDelete
  18. pierwsza pisanka zabawna :D
    pomysłowe zdjęcia :)

    ReplyDelete
  19. ja też jestem przeziębiona, a jeszcze jutro lany poniedziałek... :( aż się boję, że rozchoruję się bardziej!
    ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  20. fajne zdjęcia^^
    tak serial jest wciągający...jest to mój ulubiony serial.Ja już zobaczyłam wszystkie odcinki,a następna seria dopiero w czerwcu:D

    ReplyDelete
  21. Mnie też złapało przeziębienie, ehh nie miałam już kiedy zachorować tylko w święta ;/ Bardzo fajne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  22. hahahaha, to pierwsze jajo świetne jest :D

    ReplyDelete
  23. Fajna pisanka hahah :D Ja w tym roku nie zrobiłam żadnej :P A dzisiaj nikt nie dotyka mnie nawet wodą, bo jetem chora . Fajne święta nie ma co..;p

    ReplyDelete
  24. Super zdjęcia ;)
    Fajne jajko ":o" ^^

    ReplyDelete
  25. Standardowo. Wzajemnie! Wesołych świąt :))
    Śliczne jajka ♥

    ReplyDelete
  26. fajny blog, naglowek boski :0
    obserwuje, zapraszam do siebie;)

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia, i tak samo życzę ci wesołłych świąt i ps.Mam dzisaj 12 urodziny : DDD

    ReplyDelete
  28. fajne zdjęcia- ten królik- boski ;D
    pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  29. smacznego jajka :)
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  30. Wracaj do zdrowia :) . Ja też choruję, ale jest lepiej niż wcześniej .
    *Obserwuję ^.^

    ReplyDelete
  31. jeszcze raz wesołych :*
    Sliczne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  32. pomysłowee zdjęcia :)
    http://newsy-teaandmagazine.blogspot.com/ ---> zapraszam

    ReplyDelete
  33. Ładne zdjęcia, takie świąteczne:)
    M.

    ReplyDelete
  34. ale fajny krolik :D

    ReplyDelete
  35. wesołego jajka <3
    jakie jaja :D

    ReplyDelete
  36. ja już dawno CIę obserwuję:D

    ReplyDelete
  37. śliczny królik ^^
    dziękujemy (;
    a pisanka rozbraja ;D

    ReplyDelete
  38. Prześliczne zdjęcia Jessi!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*