Wesołych Świąt!

Saturday, April 07, 2012

Zdrowia,szczęścia i radości
niech wam uśmiech w sercach gości
a zajączek piękny, biały
niech przyniesie koszyk cały
jajek złotych, kolorowych
i miłości cały worek.
http://willawolnosc.pl/files//fotki/lh6.googleusercontent.com__wielkanoc08_56.jpg
A mnie coś bierze i niestety Święta spędzam w domu z tabletkami na gardło, przeczuwam anginę -,-

 Także mam nadzieję, że wyzdrowieję do środy, bo nie mam zamiaru się męczyć w szkole.

` Wesołych Świąt!

You Might Also Like

68 KOMENTARZE

  1. mnie boli gardło już od dwóch tygodni i wszystkich w okół.. ale to tylko drapanie :) jakiś wirus chyba!
    jeśli chodzi o te okulary kiedy je ubrałam to wybuchłam śmiechem i moje koleżanki też ;) chociaż jednej z nich bardzo pasowały.. zależy jaki kto ma kształt twarzy.
    wesołych świąt!

    ReplyDelete
  2. Oł.. Intense, będzie co poważnego :(
    Wesołych świąt, wzajemnie ;*

    ReplyDelete
  3. zdrowiej jak najszybciej :)
    wesołych świat:)

    ReplyDelete
  4. Wesołych świąt ;*

    Będziesz jeszcze pisać dzisiaj posta czy nie??

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pewnie! ; )
      Muszę pokazać chociażby muffinki! ^^

      Delete
  5. Oj niedobrze:( kuruj się!!

    ReplyDelete
  6. WESOŁYCH !!! :D
    ZDROWIEJ ;**

    ReplyDelete
  7. ojejku.. A moja mama już nie kupuje cholinexu bo podobno tylko szkodzi :O dasz radę :*

    ReplyDelete
  8. Zdrówka! Wzajemnie- wesołych świąt!;)

    ReplyDelete
  9. wesołych świąt , dziękuje :)

    ReplyDelete
  10. zdrowiej kochana ! ;*
    i ,Wesołych ! ^^

    ReplyDelete
  11. Zdrowiej.!
    I nawzajem Wesołych Świąt.! ;)*

    ReplyDelete
  12. A tobie przede wszystkim zdrowia! :*

    ReplyDelete
  13. Dziękuję ;* wzajemnie. idź lepiej do lekarza w wtorek ;/ Życzę zdrówka ;*

    ReplyDelete
  14. Ojojojojo ! Wesołych Świąt i zdrowia przede wszystkim ! ;PP

    ReplyDelete
  15. Nawzajem ;*
    Mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz :***

    ReplyDelete
  16. Mnie chyba tez cos lapie ;) Wesolych Swiat ! :)

    ReplyDelete
  17. Nawzajem :> i szybkiego powrotu do zdrowia :)

    ReplyDelete
  18. Oj angina... nie dobrze, miałam kiedyś i to jest okropne uczucie :(
    Obyś wyzdrowiała szybko ;*

    ReplyDelete
  19. Święta a ty chora no wiesz co xD.
    Zdrowiej .!

    ReplyDelete
  20. Ciekawie tutaj ^^
    Zdrowia życzę ; p
    http://ama-the-ama.bloog.pl/

    ReplyDelete
  21. Wesołych Świąt! i zdrowiej nam ;)

    ReplyDelete
  22. ja właśnie mam anginę -,-

    ReplyDelete
  23. Wesołch i zdrowych Świąt Jessiko!

    ReplyDelete
  24. Wesołych Świąt ^^
    Angina jest paskudna, zdrówka życzę ;)

    ReplyDelete
  25. Dużo zdrowia życzę i wesołych świąt;)
    M.

    ReplyDelete
  26. ojejku.. żebyś tylko się jeszcze bardziej nie rozchorowała!
    Tobie również wesołych świąt! :)

    ReplyDelete
  27. Powrotu do zdrowia i szczęśliwych świąt !

    Zapraszam do siebie :
    wiikuuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. dziękuję i nawzajem^^
    zdrówka;D

    ReplyDelete
  29. zdrowia i wesołych świąt nawzajem :)

    ReplyDelete
  30. zdrowia i wzajemnie wszytskiego najlepszego :).

    ReplyDelete
  31. Zdrowia życzę! :) Wesołych :)
    Zapraszam no nowy post:)

    ReplyDelete
  32. wzajemnie:) !
    mnie też choroba bierze:< , mam nadzieje ,że wyzdrowieję do lanego poniedziałku !
    Zdrowiej :)

    ReplyDelete
  33. Zdrowia życzę i wesołych świąt ! :)

    obserwujemy?

    ReplyDelete
  34. rowniez zycze wesolych swiat ;)

    ReplyDelete
  35. Hej.WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKIEJ NOCY i powrotu do zdrowia :)Zapraszam do mnie.Obserwujemy?

    ReplyDelete
  36. Zdrowia i Wesołych Świąt! :D

    ReplyDelete
  37. Nawzajem! Wesołych Świąt! :)

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com
    Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    ReplyDelete
  38. ` Zdrowiej . ; D
    I Wesołych ^^
    Ostatnio zjadłam w dzień 10 tabletek cholinexu , bo nie mogłam wytrzymać z gardłem xd
    Ale nie radze próbować ..
    Zawroty głowyy miałam -.-

    ReplyDelete
  39. ooo no to zdrowiej ;< Wesołych świąt ! :)

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam. ^.^

    ReplyDelete
  40. nawzajem wesołych świąt! :)

    www.lastmorning.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Wesołych Świąt i ...ZDROWIEJ! ;>

    ReplyDelete
  42. zdrowiej ! ; )

    wesołych ^_^

    ReplyDelete
  43. dzięki;) wesołych świąt! :*

    ReplyDelete
  44. Zdrowiej, zdrowiej!
    Wesołych świąt :)

    ReplyDelete
  45. Zdrowiej szybko!

    Wesołych ;**

    ReplyDelete
  46. Wracaj do zdrowia
    Wesołych świąt <3

    ReplyDelete
  47. Wesołych świąt! ;D
    Zdrowiej! <3

    ReplyDelete
  48. Zdrowia! I wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  49. Wzajemnie ;D

    Zdrowej szybko^^

    ReplyDelete
  50. Wzajemnie.

    Zdrowia Jessi! :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*