W domciu

Monday, April 09, 2012

Cześć. Witam was dzisiaj po raz trzeci.  Szczerze mówiąc nie mam co zbytnio pisać. Cały dzień spędziłam w domu. Nadal jestem chora, katar mnie przemęcza, ale trzeba wytrzymać. W środę już do szkoły na szczęście wiem, że to szybko zleci i będzie weekend. Spodobało mi się pisanie częściej notek, tak jakoś lubię dla was pisać i mogłabym nawet dodawać notki co 5 minut, ale przecież nie miałabym już o czym pisać. ; ) Dzień minął mi na prawdę nudnie. Po południu oglądałam "Słodkie Kłamstewka". Na prawdę, serial taki wciągający. Powiedzmy, że dopiero zaczęłam go oglądać. Jestem przy 14 odcinku. ; )
Jest tak wiele tajemnic. Dzisiaj siedząc na gg, napisała do mnie pewna dziewczyna, moja czytelniczka. Na prawdę bardzo się ucieszyłam tymi miłymi słowami. Pełno pozytywów, aż miałam banana na twarzy.  Dowiedziałam się, że również jej rodzice czytają mojego bloga i mnie bardzo lubią. Po prostu dowiedziałam się wiele niesamowitych rzeczy. Jeżeli Państwo czytacie to, to Serdecznie Pozdrawiam ^^
... Właściwie nie mam żadnych zdjęć z dzisiejszego dnia. Także musiałam zdać się na stare foldery na laptopie, które aż proszą o pomoc by przejrzeć i usunąć niepotrzebne zdjęcia. Jest tego tak dużo...

stare ; p 
Dobra kończę, chcesz troszkę popisać? - Pisz 36614608 ^^ 

` Dobranoc ^^

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. rodzice czytający bloga-ciekawe ;D
    a zdjęcie świetne ;D

    ReplyDelete
  2. Superr blog !


    Dodaje sie do obserwatorow . ; p

    http://lifebyvictoriaa.blogspot.it/ Dodasz sie ? :>>

    ReplyDelete
  3. Życzę zdrowia ;D Fajna fotka ;)

    ReplyDelete
  4. TO ZDROWIEJ ZDROWIEJ !

    ReplyDelete
  5. dobranoc ;* moja mama raczej tego nie przeczyta xD ( wiesz czemu ...) bandanka <3

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny blog, na pewno będę go odwiedzać częściej :) Zapraszam też do siebie malafilizanka.blogspot.com/ i do dodawania się do obserwowanych, będę na prawdę wdzięczna, bo staram się go rozkręcić ;) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. fajne zdjęcie ;)
    Kuruj się ;)

    ReplyDelete
  8. fajne zdjęcie:D
    zdrowiej:)

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam Jessi Ciebie i twojego bloga, jesteś niesamowitą osobą!!!

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcie ! Taak ! to miło jak ktoś nas doceni...wiem coś o tym ;)
    Zapraszam ! ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Tzn. co dziennie dostaję jakieś małe komplementy, ale dzisiaj to po prostu był wulkan ^^ hehe ;]

      Delete
  11. Jessi, dawno tu u ciebie słoneczko nie byłam. Blog jest jeszcze fajniejszy. Czy to możliwe? Przecież zawszy był świetny. Jessi zgadzam się z anonimkiem, jesteś niesamowitą osobą :)

    ReplyDelete
  12. Oglądam Słodkie Kłamstewka ^^ Super są ! A najlepsze momenty mają miejsce w drugim sezonie , także oglądaj uważnie :))

    ReplyDelete
  13. Ładny nagłówek <3
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim wiosennym rozdaniu ♥

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcie! :) lubię cz-b portrety ;)

    ReplyDelete
  15. Mi również Twój blog bardzo się podoba ;)
    Śliczne zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  16. jeszcze się nie spotkałam z czymś takim, że rodzice czytają bloga nastolatki (i to nie jest ich dziecko). Gratuluję, że twój blog przyciąga również starsze osoby :)

    ReplyDelete
  17. Ale ty masz piękne oczy <3

    ReplyDelete
  18. eh nieważne że stare, ważne że ładne ^^ heh.

    ReplyDelete
  19. Bardzo podoba mi się twój blog może zajrzysz do mnie może też ci się spodoba. Obserwuje.

    ReplyDelete
  20. A kto by nie lubił twojego bloga ;p Świetnie piszesz ;*
    Boska fotka ^^

    ReplyDelete
  21. Ładne zdjęcie:)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    M.

    ReplyDelete
  22. O jejku... To musiało Ci być rzeczywiście bardzo miło :)! Mi jest w ogóle miło jak mi ktos pisze pochlebny komentarz, ale Ty to dopiero masz obserwatorów, ja to jeszcze nic ;). Ładne zdjęcie!

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcie :)
    Super,że piszesz częściej posty :*

    ReplyDelete
  24. pierwszy raz jestem na Twoim blogu i od dzisiaj będę zaglądać tutaj codziennie :)

    ReplyDelete
  25. Zdrowiej kochana i wybieraj się na jakieś fotki ;)
    wiem moi rodziced bywają do przesady mili , czasem to denerwuje ;)

    Pozdrawiam,Nicole
    pamietnik-nicole.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. oglądaj, oglądaj :)

    śliczne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  27. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba. :) będę zaglądała częściej:)

    ReplyDelete
  28. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Fajna fotka ;d

    ReplyDelete
  29. stare , ale ładne : )

    ReplyDelete
  30. cześć ;)
    ciekawy post.
    wbij do mnie.. dodałem.. nowego posta http://kuba-biedziak.blogspot.com/2012/04/zmiana.html
    pozdrawiam... ;)

    ReplyDelete
  31. Zdrowiej !
    Bardzo ładne zdjęcie ;>
    Poobserwujesz ? ;p

    ReplyDelete
  32. Ładne jest to zdjęcie :)
    Zapraszam: http://www.our-magicall-worlld12.blogspot.com/ . Myślę ze się spodoba i zostaniesz obserwatorem :)
    I dodajemy? :)
    +jak zdobyłaś tylu obserwatorów? :)

    ReplyDelete
  33. ładne jest to zdjecie :)
    Zapraszam: http://www.our-magicall-worlld12.blogspot.com/ . Myślę ze się spodoba i zostaniesz obserwatorem :)
    dodajemy? :)
    +jak zdobyłaś tylu obserwatorów? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ; )
      Hmm... staram się pisać jak najlepiej, jestem miła dla czytelników ; D

      Delete
  34. No to gratulacje :p
    Świetne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  35. Bardzo fajny blog, świetne zdjęcia, mają extra klimat. Będę zaglądać częściej :)

    ReplyDelete
  36. Uwielbiam twojego bloga!
    Ps: Ładny masz nagłówek sama go zrobiłaś??

    ReplyDelete
  37. Gdzie oglądasz słodkie kłamstewka ??

    ReplyDelete
  38. mam tak samo- mogę pisać i pisać- tylko tematów z czasem brakuje ;<
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  39. Ładne zdjęcie :)
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  40. Obserwuje ! :)).
    A jeśli można wiedzieć: skąd zdobyłaś tylu obserwatorów ? :)

    ReplyDelete
  41. Dodaję do obserwowanych. Zapraszam do mnie.

    http://jessicabanach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Ja do cb dwa razy pisałam a ty nic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Haha, nierealne ; )
      Odpisuję każdemu, zobacz czy dobrze gg spisałaś ^^

      Delete
    2. Jess, zawsze odpisuje na gg każdemu ; )
      Fajna jesteś!

      Delete
  43. Jesteś taka śliczna : )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*