Szkolnie

Wednesday, April 18, 2012

Cześć. Dzisiaj muszę po odpisywać sobie do końca zeszyty, ale matmy jeszcze nie odpiszę, bo Ada dała pani do sprawdzenia, a szczerze tam mam najwięcej roboty. Czeka na mnie nauka roli bo jutro próba "generalna" i nie będzie mnie na pierwszych, trzech lekcjach. Jeszcze nie wiem jak się ubrać, mam straszny z tym problem. Także odłożę na jakiś czas laptop na bok i załatwię szkolne sprawy. -,-
Później może zadzwonię do Ady, a może jeszcze dzisiaj wyślę list do osoby która go wygrała. Szczerze jeszcze nie wysłałam bo nie miałam czasu, ale mam nadzieję, że Natalia to zrozumie ; )

Już robię się głodna także moje biurko, będzie wyglądało nie zbyt ciekawie, porozwalane zeszyty, laptop, sandwicze czy coś.. No ale na szczęście wszystko się ładnie mieści. Hehe ; )

Zdjęć właściwie nie posiadam, ale coś tam z nudów pstryknęłam.

` Jednak idę do Ady ; ) U niej się pouczymy, bo jeszcze niemiec na nas jutro czeka...

` Hej.

You Might Also Like

41 KOMENTARZE

  1. Jakie piękne zdjęcia!! Jakiego aparatu używasz?
    Jak nie wiesz co założyć, załóż koszulę, reszta sama się znajdzie i powodzenia na próbie ;)

    ReplyDelete
  2. moje biurko tak wyglada codziennie
    i kanapa tez bo uwielbiam przesiadywac z laptopem na kolanach :P

    ReplyDelete
  3. to zycze powodzenia z nauka !
    Zapraszam do mnie a videobloga :))

    ReplyDelete
  4. moje biurko też tak wygląda;D
    fajne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  5. zdjęcia z nudów? świetne są! :)

    ReplyDelete
  6. ten motylek jest śliczny

    ReplyDelete
  7. fajnie to ostatnie zdjęcie wyszło :)
    ogólnie to wszystkie są ładne jak zawsze ;*

    ReplyDelete
  8. matematyka ma swoje wady i zalety choć tych drugich jest naprawdę niewiele :) miłego odpisywania!

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia! Mam podobengo motylka. ;))

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! <3

    ReplyDelete
  10. Miłej nauki :) Fajny ten motylek na ostatnim zdjęciu :)

    ReplyDelete
  11. A ja jutro mam zawody, wiec w szkole mnie nie bedzie. ^^

    ReplyDelete
  12. aa to powodzenia w nauce, + fajne zdj ! :P

    ReplyDelete
  13. ja dzisiaj niemiecki przetrwałam - nie lubie go ;/

    ReplyDelete
  14. Na szczęście ja nie mam biurka o.O ;D

    ReplyDelete
  15. ładne zdjęcia. :)))) zapraszam1 ;>

    ReplyDelete
  16. Życzę powodzenia w nauce ;p

    ReplyDelete
  17. Powodzenia w nauce ! Cudowne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  18. A może byś tak zrobiła loterię z np. kosmetykami ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zobaczę ale raczę nie przewiduję nagród kosmetycznych ; P

      Delete
    2. Może cienie do powiek?

      Delete
    3. Raczej nie kosmetyki, ale zobaczę ;D

      Delete
  19. Powodzenia w nauce. Zdjęcia rewelka. :D

    ReplyDelete
  20. Śliczne te zdjęcia! ;))

    ReplyDelete
  21. Powodzenia z nauką. Lubisz niemiecki? To jaki nieprzydatny język.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zbyt podoba mi się ten język. Mam rodzinę w Niemczech więc trochę przydatny mi jest ; D

      Delete
  22. Jeeee ale śliczne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  23. super zdjęcia! :D
    zapraszam do mnie:
    slicznewlosy.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  24. Powodzenia z nauką. W formie relaksu zapraszam do mnie na konkurs

    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/2012/04/konkurs-z-nagrodami.html

    ReplyDelete
  25. zyczę powodzenia i dużo 6 ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*