Student

Thursday, April 12, 2012

Hej! Chciałabym pokazać wam mój "studencki" długopis. Jest on do kupienia w sklepiku koło mnie ; )
Dzisiaj pisałam nim cały dzień, nie narzekam. Pisze tak jak mój poprzedni długopis ; ]

 "I wish you every happiness in you life" 
Na moje powinno być YOUR, a nie YOU! Czyli " I wish you every happiness in your life...` Wybaczyłam gdy zobaczyłam MADE IN CHINA. ; )
 Pisałam nim już jeden sprawdzian i małe szczęście dał, ale mogło być lepiej ; D
Hmm.. nudno więc zadzwonię do Ady, może gdzieś wyjdziemy, bo pogoda jest rewelacyjna! ; ))

` Bye ; *

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. super !!!
    A u mnie z pogodą lichutko ...

    zapraszam do nnie

    ReplyDelete
  2. Jest uroczy :) Sweet :**

    ReplyDelete
  3. Śliczny ten długopis ! Kocham takie ;D
    Zapraszam nowe notki: http://www.our-magicall-worlld12.blogspot.com/ , jeżeli blog się spodoba to jest nam bardzo miło a równocześnie możesz zaobserwować ! : ))

    ReplyDelete
  4. tematyczny :D pasuje na uczelnie :D

    ReplyDelete
  5. dobrze jest napisane i wish you :) czyli ja zycze tobie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. " I wish you happiness in YOUR life"
      W tym miejscu mi chodzi po "happiness" nie po "wish" ; D

      Delete
  6. Cudowny ten długopis! *.* Taki uroczy... ^^

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! <3

    ReplyDelete
  7. love it,follow you <33

    ReplyDelete
  8. fajny ten długopis :)
    a u mnie pogoda dzisiaj kiepska, cały czas pada ;(

    ReplyDelete
  9. Heh jest świetny ;p Uwielbiam takie ;D

    ReplyDelete
  10. Moim zdaniem jest dobrze napisane "I wish you every happiness..." czyli życzę Tobie. Your oznacza twoje i wtedy to byłoby bez sensu, ale nie ważne ;) Fajny jest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Źle zrozumiałaś.
      " I wish you happiness in YOUR life"
      W tym miejscu mi chodzi po "happiness" nie po "wish" ; D
      Myślę, że ja mam rację ^^

      Delete
    2. No tak. Źle spojrzałam, przepraszam. Po patrzyłam na nie to "you" co trzeba. ;)

      Delete
  11. Fajny ;)

    http://thehajnowka.blogspot.com/2012/04/k-o-n-k-u-r-s.html DO WYGRANIA DOWOLNIE WYBRANA PARA BUTÓW!

    ReplyDelete
  12. świetny długopis ;D
    łaa dlaczego u każdego jest świetna pogoda a u mnie wciąż pada deszcz ;/

    ReplyDelete
  13. mam taki sam i jeszcze niebieski ;)

    ReplyDelete
  14. "studencki długopis" haha świetny jest XD

    ReplyDelete
  15. no pogoda świetna! i też chce taki długopis!!! ^^
    zapraszam do mnie nowa notka! :D :*

    ReplyDelete
  16. Jest super! Drogi był?

    ReplyDelete
  17. Chcę, chcę go! Studecki bajer!
    Były inne kolory?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha, może gdzieś dostanę w sklepie u mnie niebieski!
      A jaki odcień, ciemny czy jasny?

      Delete
  18. o jaki dobry długopis;p tez chce taki ;p

    ReplyDelete
  19. m super on jest, ja chce taki !
    :D

    ReplyDelete
  20. hahaha smieszny ;-D
    ja mam dlugopis z podobizna edwarda ze zmierzchu :-)

    ReplyDelete
  21. Rzeczywiście źle pisze. Na początku nie wierzyłam wiec sprawdziłam w translatorze, potwierdził błąd, a potem spytałam się jeszcze mojej mamy anglistki w liceum, także masz rację Jessiko, niepotrzebnie ludzie powiedzieli że to ty masz błąd. Współczuję ludzkiej głupoty ^^

    Pozdrawiam ciebie Jessiko!

    ReplyDelete
  22. ALe słodki ten długopisik :D!

    ReplyDelete
  23. tez chcę taki- ze u mnie takich nie ma ;<

    ReplyDelete
  24. fajny, i ten tekst na nim ;)

    ReplyDelete
  25. Świetny! Haha, mały studencik ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*