Stadion

Saturday, April 21, 2012

Cześć. Nie wytrzymałam zbyt długo bez bloga. Zgadam sobie sprawę, że to moje co dzienne przyjemne zajęcie, a właściwie obowiązek. ; )  Musiałam po prostu napisać! ; p
Dzisiaj pogoda była na początku straszna. Burza, deszcz... myślałam, że odwołam spotkanie z Weroniką no ale się bardzo rozpogodziło. Było na prawdę ciepło! Dzisiaj wybrałyśmy się na stadion. Usiadłyśmy dokładnie po środku stadionu. Ale najpierw kupiłyśmy sobie takie tam przekąski z biedronki. Haha, bo najbliżej.  Energetyk, batoniki, czekoladę i chipsy. Zbyt dużo zdjęć nie ma ale chociaż coś. ; )
Dzisiaj z Wery okularkami nowymi, aviatorki ♥

+ moje dzieło : Wery okulary i moje odbicie ; P
Dzień minął bardzo dobrze. Odbijało nam nieźle no ale to norma z naszych wypadów. Oczywiście filmiki są ale trzeba byłoby przerobić i wgrać. Może dodam ale nie obiecuję, za każdym razem nagrywamy i jakoś przeraża mnie czekanie z pół dnia na załadowanie się filmiku. -,-
Dzisiaj Weronika zrobiła mi loczki prostownicą, później oczywiście się trochę zepsuły, no ale jeszcze coś tam widać. Pisanie notki przedłużyło mi skajpowanie z rodzinką, haha a najlepsze to, że w czasie rozmowy zabito chomika O.o -,- Jeju..  co za kuzynek, a później ryk ^^ Wesoło było. Pa ; ) 

You Might Also Like

68 KOMENTARZE

  1. Wspaniale że nie możesz wytrzyamc bez bloga! ;)))

    Piękne te loczki ;>

    ReplyDelete
  2. A to nie da się szybciej zgrywać filmików? Nie mozesz na youtube dać i wtedy linkiem?

    śliczniee ^^

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam aviatorki! A co do robienia loczków prostownicą- mi nigdy nie wychodzą..

    ReplyDelete
  4. kiedy dziś rano odkryłam twojego bloga zastanawiałam się czy napiszesz.. i jesteś.
    Bardzo dobrze.

    Od dziś regularnie obserwuję ;)

    ReplyDelete
  5. ja ostatnio nie mam czasu by pisac codziennie i bardzo mnie to denerwuje
    nie lubie miec zaleglosci

    u mnie burza byla w nocy
    az spac nie moglam
    koszmar

    ReplyDelete
  6. Wiedziałam, że wrócisz! I dobrze :D
    Ładnie ci w loczkach. I w tych okularkach też ;)

    ReplyDelete
  7. Śliczne jest to 1 zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  8. Boże kochana błagam nie maluj się jeszcze - masz na to czas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, tak wiem. Maluje się raz na jakiś czas. ; )

      Delete
  9. ślicznie Ci w tych okularach, są cudne ^^

    ReplyDelete
  10. Fajne zdjęcia. ;d
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  11. zabito chomika?!!! ;oo
    wypady na stadion <3 skądś to znam ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, dzieło kuzyna małego -,-
      Tzn. chyba jeszcze żyje, muszę napisać do nich xd.

      Delete
  12. Świetne okulary i bosko wyglądasz ;D

    ReplyDelete
  13. Ja też obserwuję :)

    ReplyDelete
  14. rodzice wiedzą o blogu?

    ReplyDelete
  15. Wróciłaś! ;D
    Ślicznie ci w okularkach :)

    ReplyDelete
  16. Te okulary są boskie , mogę wiedzieć gdzie je twoja koleżanka kupiła ?
    + obserwuje .

    ReplyDelete
  17. też mam tego fuji ;d
    przyznam, że tez zauważyłam, że blog uzależnia ;)



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    ReplyDelete
  18. Śliczne masz te włoski!:) i okulary<3

    ReplyDelete
  19. a u mnie ani deszczu ani burzy nie było, pogoda przepiękna jest do tej pory :d

    ReplyDelete
  20. Miło tak na powietrzu posiedzieć :)

    ReplyDelete
  21. super fotki. u mnie wczoraj jak i dizisaj jest milutko i cieplutko! hehehe.
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie. ;D

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia, a ostatnie rewelacyjne! <3

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  23. Fajny post :) U mnie niestety niezbyt ładnie :D Pozdrawiam ^,^

    ReplyDelete
  24. ostatnio miałam kupić podobne okulary , jakoś bardzo tanie widziałam w lidlu ;D

    dont--stop--believin.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. One ogólnie chyba nie są drogie. Na allegro są np. tanie ; )
      Z 10 zł. A jakościowo są dobre.

      Delete
  25. slodko wygladasz ;)

    ReplyDelete
  26. rewelacyjny blog! przeraził mnie troszkę twój makijaż :D wpadnij do mnie :D http://ilovemufasa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, ale i tak cały dzień miałam okulary ;D

      Delete
  27. Lubię kilka rzeczy z biedronki. ACH BIEDRONKA, i jej te niskie ceny :)
    Świetne są te okulary. Haha. No to fajnie, że się wypogodziło, pozdrawiam! Zapraszam do mnie <3

    ReplyDelete
  28. mm bardzo ładne zdj. i fajne te okulary :P

    ReplyDelete
  29. podobają mi się twoje okulary :)

    ReplyDelete
  30. Super włosy miałaś, nawet jak się trochę rozwaliły :P
    A w tych okularach ci bardzo pasuje :)

    ReplyDelete
  31. Ślicznie wyglądasz w tych okularkach. <3

    ReplyDelete
  32. pierwsze zdjęcie ładne ;d

    ReplyDelete
  33. Fajne fotki ;p ładnie wyglądasz ;p Heh pycholandia ;D

    ReplyDelete
  34. Beautiful and very inspiring posts and blog! We share the same passion so let's follow each other!:)I follow you now!

    ReplyDelete
  35. też mam podobne okulary :) kochana, czym malujesz oczy? kredką? jeśli tak to błagam, maluj samym tuszem! wyglądasz milion razy delikatniej! Twoja uroda sama w sobie jest piękna, nie marnuj tego :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eyeliner xd.

      Możliwe, że tym razem z kreską przesadziło mi się. Ale w rl. inaczej to wyglądało ;D

      Delete
  36. wszystkie zdj fajne , ale ostatnie jest mega !

    ReplyDelete
  37. świetnie ci w tych okularach ;D
    też bym poszła na mecz ;D
    a ty na jakim byłaś ;P?

    ReplyDelete
  38. Ale te okulary masz ładne!! Też sobie takie muszę kupić ;D

    ReplyDelete
  39. bardzo pasują Ci te okularki^^

    ReplyDelete
  40. Ja też nie umiem żyć bez bloga.
    Pycholandia <33

    ReplyDelete
  41. Do twarzy ci z tymi okularkami na pierwszym zdjęciu.

    ReplyDelete
  42. mogłabyś mi przesłać link na allegro gdzie mogę kupić te okulary ? nie mogę znaleźć xd

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*