Słonecznie

Thursday, April 05, 2012

Cześć kochani, dzisiaj pogada się znacznie polepszyła, a więc wybrałam się z Weroniką na zdjęcia w dość nietypowe miejsce. Poszłyśmy do parku na terenie psychiatryka. Park może wydawać się straszny, z resztą same nie czułyśmy się tam pewnie no ale nic się nam nie stało. ^^
Zdjęcia, które robiłam Weronice podobają mi się, ale ostatnio coś zdjęcia są rozmazane. -,-  Zawsze z nią chodziłam na zdjęcia, robiłyśmy sobie na wzajem zdjęcia i miałam mnóstwo fajnych zdjęć. Może niech Weronika zacznie nosić statyw? ` Przecież ma bardzo fajny ; )
Jak Wera pojawi się na gadu to prześlę jej zdjęcia.
Tymczasem macie kilka zdjęć z dzisiaj.

butki xd
Makro :
A teraz mały bonusik serducho dla was ; D
A moja rzeżucha mnie zaskoczyła, jest już duża!!!

Dziękuję kochani za tyle komentarzy do zatwierdzenia ; ) 
Haha, cały czas myślę, że dzisiaj sobota O.o

Pa ; *

You Might Also Like

87 KOMENTARZE

  1. Po pierwsze - mnie jakoś tak bardzo podejrzanie do opuszczonych psychiatryków ciągnie :o
    Po drugie - fajne zdjęcia
    Po trzecie - czy te różowe trampki są z Pepco? Mojego rozmiaru już nie było :<
    No i na koniec - słodkie (dosłownie! :3) seduszko xD

    ReplyDelete
  2. też myślę, że dziś jest sobota;d a rzeżucha ładnie wygląda :)

    ReplyDelete
  3. pozytywnie ;)
    łądne zdj ., a przy okazji piekne masz włosy ! nie ścinaj nigdy bo bedziesz żałowała ! ja już sciełam i załuje :c
    Też mam wrazenia jakby była sobota o.o

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny blog.
    Od pewnego czasu staram się czytac :)
    Jak zrobiłaś taką "górkę" z rzeżuchy?
    Ja tak nie umiem :O
    Szybko ci urosła , moja powoli ale pewnie dlatego ze nie mam za dużo światła w oknie ;/
    Pozdrawiam ! ps. też myślę że dziś sobota :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pod górką jest włożony słoiczek a na tym położona wata ; )

      Bardzo mi miło ^^

      Delete
  5. łaa cudne fotki ;) zmienilo sie tu u Ciebie - lubie to hihih : ))

    ReplyDelete
  6. Ładne zdjęcia <3
    Rzeżucha ślicznie wygląda. Słodkie to serducho :)

    ReplyDelete
  7. ja rano miałam wrażenie, że do szkoły zaspałam.^^
    ładne zdjęcia.

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam takie straszne miejsca ^^ (wiem, jestem dziwna)
    Fajne zdjecia

    ReplyDelete
  9. Jakie piękne trampy ♥ Kolorek i w ogóle całościowo są boskie
    Jej te serce ♥♥♥
    Też jestem zaskoczona twoją rzeżuchą, pokazywałaś ją niedawno i były chyba same ziarenka, a teraz no proszę :)

    ReplyDelete
  10. weronika sie nie obrazi jak to przeczyta?:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nic takiego złego nie powiedziałam. ; )
      A nawet pochwaliłam, że robiła b. fajne zdjęcia i miałam mnóstwo zdjęć ; )

      Delete
  11. mi tez się tak wydaję że dzisiaj sobota a tu dopiero czwartek ^^

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  13. Ja tez myślę o sobocie ;)

    ReplyDelete
  14. Śliczne foty! ;)
    Też myślę, że dzisiaj sobota... xd

    ReplyDelete
  15. świetnie i tak wiosennie :)

    ReplyDelete
  16. genialne zdjęcia ;d trampki mają piękny kolorek <3 /k.

    ReplyDelete
  17. ładnie tu :)

    http://wzakadziepsychiatryczym-zahir.blogspot.com/ + zapraszam i do mnie.

    ReplyDelete
  18. Dni się mylą przez te wolne . Uhuh :P
    Spacery wiosną są cudowne i widze że u Ciebie nie jest taka zła pogoda . :)=

    ReplyDelete
  19. zdjęcia są piękne :)
    mi też się dni mylą ;D


    http://pinkglassseparated.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Też cały czas myślę, że dzisiaj sobota. Super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  21. śliczne zdjęcia :)

    claudussworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia :) ^^

    ReplyDelete
  23. Mmmm... Rzeżucha... A moja jeszcze nie urosła :/

    ReplyDelete
  24. Ładne zdjęcia i świetne serducho :D

    ReplyDelete
  25. Świetne fotki,jesteś śliczna :D

    ReplyDelete
  26. ślicznie wyszłaś ^^ ale rzeżucha o.O

    ReplyDelete
  27. Fajne fotkiu!!! A jak zobaczyław twoją rzezuche to przypomniałam że sama nie posadzilam :(

    ReplyDelete
  28. u mnie jest słonecznie,ale jak na razie zimno ;p

    ReplyDelete
  29. A ja myślę że dzisiaj czwartek ;d
    ten psychiatryk to jest czynny czy już opuszczony?:D
    Ale masz ogromną rzeżuchę :D

    ReplyDelete
  30. ja też cały czas myślałam że jest sobota :D
    Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  31. O jej rzeżucha jaka wielka! o.O Śliczne zdjęcia zrobiłaś :)

    ReplyDelete
  32. Park na terenie psychiatryka ?;D
    a to ciekawe xD
    ale zdjęcia ładnie powychodziły (; alee duża u ciebie ta rzeżucha O.o
    u nas niestety deszczowo :(

    ReplyDelete
  33. Mam takie same różowe butki ! :))

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam :)

    ReplyDelete
  34. Zdjęcia są na prawde ładne :)

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. bardzo ladne zdjecia ;)))
    to naprawde jest rzeżucha ?? Ja mam swoja, ale ona wyglada zupelnie inaczej :D gratuluje plonów :)

    + obserwuję, a jeśli masz chęć to zapraszam na moje rozdanie ;)

    ReplyDelete
  36. piękne zdjęcia. Także czuję, że to taka długa sobota;*

    ReplyDelete
  37. u mnie też słonecznie :P

    ReplyDelete
  38. Zdjęcia śliczne :D U mnie od trzech dni pogoda masakryczna niebo w chumarach i wg zimno ;/

    ReplyDelete
  39. slodkie jabluszko ;d

    ReplyDelete
  40. Świetne zdjęcia. ;)

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ładne zdjęcia! Rzeżucha Ci pięknie wyrosła!:)
    Zapraszam:)

    ReplyDelete
  42. Przed nami jeszcze tyle losowań :D

    ReplyDelete
  43. dziękuję:*
    super wam wyszły te zdjęcia:*

    ReplyDelete
  44. śliczne zdjęcia :D
    również obserwuję :)

    ReplyDelete
  45. Bardzo podoba mi się Twoja grzyweczka!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie wczoraj wgl. mi się nie układała -,-

      Delete
  46. Cudne zdjęcia ^^ :D

    ReplyDelete
  47. Śliczne masz włosy . Fajne zdjęcia . Zapraszam do mnie .

    ReplyDelete
  48. ja tak miałam zanim zaczęłam farbować włosy, nie mogłam wgl zmienić szamponu a właśnie najlepszym wyjściem jest co szampon zmieniać na inny bo skóra głowy się przyzwyczaja i potem takie problemy :)

    ReplyDelete
  49. Nawet nie zauważyłam rozmazania! Dla mnie zdjęcia są bardzo ładne, chodż teren faktycznie nietypowy.

    ReplyDelete
  50. bałabym się tam iść ;>
    fajne macie buty!
    puciablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. piękne zdjęcia! :) i fajne macie te butki :DD

    ReplyDelete
  52. ciekawy blog;p zapraszam do siebie w wolnej chwili i na fabpage :)

    ReplyDelete
  53. ekscytujaca sceneria, psychiatryk... z dreszczykiem! i roslinki sie pojawily na fotkach, liczniutko, pozdrawiam i wesolego jajka zycze!

    ReplyDelete
  54. świetne zdjęcia ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*