Słońce / Lany poniedziałek

Monday, April 09, 2012

Cześć. Na samym początku chcę wam życzyć mokrego dyngusa! ; ) Ja niestety nie mogę wychodzić, muszę się kurować aby do szkoły pójść mniej więcej w dobrym stanie.
Dzisiaj za oknem tak ładnie. Chciałam wam również podziękować za tyle wejść, tyle obserwatorów, jesteście niesamowici ; *  A więc wracając do pogody... dzisiaj na serio słoneczko i wydaje się być ciepło. Zastanawiałam się o czym by tu napisać i postanowiłam napisać o okularach. Mam ich mało, ale ja i tak używam tylko jednych ulubionych!

chyba nie zbyt dokładnie je wyczyściłam -,- sorki
 A więc ... powiem coś o tych okularach. Podobają mi się, ale są luźne i nie chronią dobrze przed słońcem. Także zabieram je nieraz na ozdobę, aby pasowały do stroju ; )  ` Kupiłam je pewnego dnia razem z Weroniką w jakimś tandetnym sklepiku, haha ; ) Bynajmniej tak mi się wydaje. 

Rzadko kiedy jestem zadowolona z jakiś okularów ; )

Podoba mi się w nich tylko i wyłącznie kolor, są na moje za zgrabne za malutkie, nie chronią dobrze przed słońcem.
Na zdjęciu powyżej wyglądają na bardzo małe, no ale aż takie małe nie są ; D Nie mniej jednak nie przepadam za nimi. Kupione w jakimś głupim sklepiku. ; D

Te okulary nie są najgorsze, choć już nie poluję na "muchy" to powiem, że są dosyć dobre. Chronią nawet dobrze przed słońcem, nie są luźne. Nawet ok. Ale i tak nie są moimi ulubionymi okularami ; D
Kupiłam je w chińskim, no ale nie są aż takie tandetne ; D

A na koniec moje ulubione okulary! ; )
Bardo dobrze chronią przed słońcem, nie są luźne. Są dla mnie najlepsze ; )
Kupiłam je na koloniach kilka lat temu ale nadal nie mogę ich zastąpić innymi ; )

Mam jeszcze jedne muchy. Ale zdjęcie wyszło niewyraźne mam tylko jedyne.. a nie mogę zrobić nowego bo aparat mi siadł, muszę naładować.  A teraz zastanawiam się czy nie zamówić z allegro tych :

Pasowałyby mi? 
Bo ja się właśnie zastanawiam




`Cześć! ; *




You Might Also Like

61 KOMENTARZE

  1. śliczne okularki <3 te ostatnie to nie mój styl ;/ wolę te Twoje ;*

    ReplyDelete
  2. uwielbiam okulary przeciw słoneczne :D sama mam z 7 par :D

    ReplyDelete
  3. Zostałaś przeze mnie otagowana :)

    ReplyDelete
  4. Pomysłowe i świetne zdjęcia!
    Jakiego używasz aparatu? :)

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com
    Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    ReplyDelete
  5. uwielbiam okulary ;)))
    mam 2 pary przeciwsłonecznych i jedne zerówki :>

    ReplyDelete
  6. Na twoim miejscu kupiłabym te okulary, sama mam ich z 8 par :D Pasują do każdego kształtu twarzy i są świetne wg mnie ; )

    Zosia D. ( tak,tak czytam nadal twojego bloga, jest coraz lepszy ;) )

    ReplyDelete
  7. Heh ładne okularki ! ; * heh
    Te z Allegro są ładne ! < 3 hehe ; ] raczej by ci pasowały ! < 3

    ` Świetne zdjęcia ! ; - **

    ReplyDelete
  8. aha, wszystkie z tandetnego sklepiku ^^ hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Haha, z różnych tandetnych sklepów. Na moje wiele sklepów jest tandetnych także stąd taka moja opinia ; D

      Delete
  9. Te, które chcesz kupić są genialne *.* Uwielbiam pilotki!

    ReplyDelete
  10. boskie są te niebieskie i czerwone. Ja mam czarne i uwielbiam je :) Obserwuję i zastanawiam się: Może maała wspólpraca? Mój blog nie jest, aż tak popularny jak twój, ale jakby co daj znać
    www.imagination-vinet.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Raczej nie podejmuję współprac z żadnym blogiem. Nie chodzi o popularność czy coś.

      Delete
  11. Fajne masz okularki :)

    I niezlego bloga...tyle wejsc podziwiam naprawdę..
    długo go masz ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Dziękuję, mam go rok ; D
      Dokładnie założyłam go 15 marca, 2011 roku.

      Delete
  12. fajne okulary ;) ja mam tylko granatowe zerówki nerdy ^^

    ReplyDelete
  13. Myślę że pasowały by ci te okularki ^^

    ReplyDelete
  14. Śliczne okularki ja mam 10 par ale nosze i tak jedne -standardowe czarne nerdy ;) (przeciwsłoneczne)

    a co do tych z allegoro to jmuż zależy od twojego gustu ale jak osobiście bym takich nie ubrała ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` A mi się właśnie one podobają wiele osób je ma ; D
      No ale nwm czy zamówić.

      Delete
    2. No mówię każdy ma inny gust :)
      Ale skoro ci się podobają to zamów ,a ile one kosztują ?

      Chcę je kupić kuzynce na urodzinki (ona takie lubi) możesz podąc link do aukcji jeśli już takie na allegro widziałaś ;)

      pozdrawiam , pamietnik-nicole.blogspot.com

      Delete
  15. super okulary! ja muszę sobie kupić;)

    ReplyDelete
  16. Rozumiem. Chodziło mi o reklamowanie się nawzajem w nootkach lub z boku bloga. Ale jeśli współpracujesz z blogami to spoko :)

    ReplyDelete
  17. Najbardziej podobają mi się okulary pierwsze i ostatnie ;)



    Na zdjąciach widać, że masz okrągłą twarz wiec nie bedą pasować ;( ale jak ktoś uwarza moze kupić ;)



    Od dawna czytam twuj blog. Jest SUPER ! polecam ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie tez się zastanawiam.

      I dzięki ;D

      Delete
  18. fajneee :p
    zapraszam do mnie w wolnej chwili (:

    ReplyDelete
  19. Mam podobne do tych przedostatnich "muszek" xDD Jak dla mnie są bardzo dobre ;p Okulary ogółem fajne ;p

    ReplyDelete
  20. super blog zapraszam do mnie, blog o piosenkach, serialach i filmach : http://wszystko-jest-kolorowe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. najlepsze te czarno rózowe!(;
    też na takie poluję (te,które masz zamiar zamówić) świetne są (; myslę,że ci by pasowały ;]

    ReplyDelete
  22. Fajne masz okulary, ja miałam chyba 15, ale pooddawałam wszystkie i zostały mi tylko dwie pary :)
    A co do tych ostatnich to ja osobiście nie założyłabym ich na mieście.

    ReplyDelete
  23. Fajne okulary :)
    Myśle, że te co chcesz kupić by pasowały tylko uważaj żeby nie były luźne ;)

    ReplyDelete
  24. złote i niebieskie ładne, a że zbliża się lato i wakacje muszę się w jakieś zaopatrzyć :D
    zapraszam do mnie - inlashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Dzięki za komentarz i również obserwuję ;D

    ReplyDelete
  26. fajne masz te okularki :)

    ReplyDelete
  27. Zakochałam się w twoich ostatnich okularach.Moje must have !

    ReplyDelete
  28. Sliczne sa te czerwone masz fajnego bloga moze odwiedzisz moj :

    http://vera-verasfashion.blogspot.com/

    pozdrowionka

    ReplyDelete
  29. U mnie też słonecznie <3
    świetne okulary :)

    ReplyDelete
  30. Uwielbiam te fioletowo - czarne . Chcee je ! ; *

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musze kupić takie ,ale może inny kolor ; ) .

      Delete
  31. Te pierwsze i te twoje ulubione moim zdaniem najfajniejsze :) Hahaha, za muchowatymi nie przepadam, no i na koniec powiem ZAMAWIAJ , są mega <3

    ReplyDelete
  32. łuuoł dużo ich ;D
    podobają mi się te fioletowe ^^

    ReplyDelete
  33. świetne masz okulary :)

    ReplyDelete
  34. Najbardziej podobają mi się te pierwsze:D Ja za takimi złotym nie bardzo przepadam, ale CI by pasowały.

    ReplyDelete
  35. Te co chcesz kupić są b. ładne. Czy ci będą pasować? hm.. nie umiem sobie wyobrazić ;]
    Może pójdź do jakiegoś sklepu i przymierz podobne, a potem kup na allegro (jak są tańsze :P)

    ReplyDelete
  36. Mam takie okulary co znalazłaś na allegro. Są MEGA ;)

    ReplyDelete
  37. Jak dla mnie wszytskie są fajne ;D

    Ja bym kupiła ;D

    ReplyDelete
  38. Śliczne masz okularki, nie mam pojęcia czy będą pasować. Myślę, że tak. ;)

    ReplyDelete
  39. Fajne okularki:)
    Awiatorki szczerze ci polecam, bo sama je sobie ukochałam, są prześliczne:)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    M.

    ReplyDelete
  40. Pilotki? Zawsze i wszędzie!

    ReplyDelete
  41. Pierwsze są super. Sama takich szukam i jak gdzieś znajdę w takim kolorze to kupuję ;d

    ReplyDelete
  42. ja mam tylko jedną parę okularów, w których chodzę ;p

    ReplyDelete
  43. Śliczne te okularki.
    A najlepsze rzeczywiście, te twoje fioletowe! ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*