Sklepik

Wednesday, April 25, 2012

Cześć. Dzisiaj Weronika do mnie przyszła i robiłyśmy i mierzyłyśmy zdjęcia ciuchom, które mamy na sprzedaż. Głownie ciuchy Weroniki, lecz ja robiłam za modelkę. Hehe ; p
Założyłyśmy sklepik i mamy nadzieje, że coś wam się spodoba. Ceny są na prawdę niskie, a na razie dorzucamy gratis. ; )


Proszę kierować się albo do mnie albo do Weroniki, choć lepiej do Weroniki piszcie, bo praktycznie wszystkie to jej ciuchy! ; ) Także zapraszam. Biżuteria oraz dodatki też będą się pojawiać. ; ]

Przyznam, że to męczące, co chwilę się przebierać i mierzyć ciuchy, no ale było również wiele śmiechu przy tym. A na koniec kamerkowe love < 3


Sorki dzisiaj notka taka nie zbyt ciekawa. Ale mam dla was małą zapowiedź sobotnią! ; ) Umówiłam się na sesję z Martyna, będzie super bo już jest plan, a więc tylko wyczekiwać i modlić się o dobrą pogodę! 
Dobra ja zmykam, Cześć ♥

You Might Also Like

50 KOMENTARZE

  1. Jesteś sliczna Jessica :D

    ReplyDelete
  2. fajne zdjęcia ^^ Zapraszam do mnie na opowiadanie :)

    ReplyDelete
  3. Lubie przedsiebiorcze nastolatki! i bardzo lubie jak piszesz! i Weronike tez lubie :)

    ReplyDelete
  4. Fajne < 3 Obserwuję i liczę na to samo ; ) Zapraszam --> http://sharonstyle13.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. fajne to kamerkowe love, a teraz lecę do waszego sklepiku :D

    ReplyDelete
  6. fajny pomysł ze sklepikiem :) ładne jesteście ;) zapraszam ;*

    ReplyDelete
  7. Na pewno zajrzę do waszego sklepiku ;)

    ReplyDelete
  8. Ale ładne jesteście :)

    ReplyDelete
  9. Fajny pomysł. Szczerze mówiąc, czekam aż pojawi się jakaś biżuteria w waszym sklepie ;D

    ReplyDelete
  10. mam być 30 stopni w weekend <33

    ReplyDelete
  11. Fajny sklepik, a ceny bardzo atrakcyjne. ;d
    I te zdjecia tutaj świetne. ;d

    ReplyDelete
  12. fajny blog, obserwuję ;)
    zapraszam do mnie: http://dzielnica-adidasa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. fajnie, obserwuje ;)
    zapraszam do mnie: http://dzielnica-adidasa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. czekamy na sesje ;)

    pozdrawiam serdecznie i przypominam o rozdaniu xx
    http://annamarieann.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  15. Pogoda ma być piękna!

    ReplyDelete
  16. Zdjęcia super ;d Fajne minki <33

    ReplyDelete
  17. ja mam w sobotę sesję z przyjaciółką <3

    ReplyDelete
  18. czekam na zdjęcia z sesji ;)
    fajny sklepik, może kiedyś coś kupię..
    ładne te zdjęcia z kamerki ;D

    ReplyDelete
  19. nie skreślaj się od razu, kto wie, może wygrasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcie prześlę, ale wiem, że szanse całkowicie marne ;D

      Delete
  20. Jakie ładne zdjęcia *_* Mam pytanie... Co zrobiłaś że masz tylu obserwatorów!?:) Zapraszam do obserwowania mojego bloga:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. ; p
      Hehe, po prostu piszę bloga i komentuje inne blogi, ale nie spamuję podając linki. ; P

      Delete
  21. Jakaś faza na sklepiki blogowe :))

    ReplyDelete
  22. czekam na zdjęcia ;)
    zapraszam ;*

    ReplyDelete
  23. Jesteście śliczne ! I fajny pomysł ze sklepikiem :)

    ReplyDelete
  24. Nie mogę się doczekać zdjęć z sesji:)
    Zdjęcia jak najbardziej pozytywne:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  25. Ponoć w sobotę ma być bardzo ładna pogoda , więc nie masz się czym martwić .

    ReplyDelete
  26. Będę czekała na zdjęcia z sesji ^^

    ReplyDelete
  27. ŚWIETNE ZDJĘCIA,ZAPRASZAM DO SIEBIE POD: dorotadz.blogspot.com oraz zaobserwowanie bloga,ja to już uczyniłam u Ciebie.Pozdrawiam w słoneczny weekend.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*