Sesyjka z Werr.

Saturday, April 14, 2012

Cześć! Dzisiaj na 15 poszłyśmy z Weroniką na małą sesyjkę. Zdjęć porobiłyśmy dosyć dużo. ; )
Bardzo mi się podobają, szczerze uwielbiam mieć robione zdjęcia ^^
Na początku nie wiedziałyśmy gdzie iść, ale szybko znalazłyśmy ciekawe miejsce, na początku byłyśmy w taki jakby parku, gdzieś gdzie jest mało ludzi. Szukałyśmy ławki. Była tylko jedna przy ulicy, no ale co tam. Siedziałyśmy, jadłyśmy chipsy i piłyśmy soczki. Na dworze było bardzo fajnie ^^ Więcej takich dni ♥
A sesję zaliczam do udanych < 3


I jak wam się podobają zdjęcia?

Mam jeszcze różne zdjęcia makro i ogólnie ... ale to może jutro dodam? ; ) Zdjęcia mi się podobają ♥ Wera się postarała. Za to zareklamuję ją :


Obserwujcie i komentujcie! ; ))
Dobra to ja chyba kończę ....

Ahhh... i

Podobał wam się wywiad z Moniką?

` Pa kochani < 3

You Might Also Like

82 KOMENTARZE

  1. ciekwe zdjęcia. :>
    to te Twoje ulubione okularki, co w którymś poście pokazywałaś? :>

    pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    ReplyDelete
  2. śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  3. Masz przepiękny włosy ...
    Jakim szaponem je myjesz? :)
    Pozdrowionka i buziaczki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję.
      Garnierem, ale to nie tylko od szampony zależy ; D
      Każde włosy są inne, ja jeszcze używam odżywek z Avonu ^^

      Delete
  4. Niektóre są na prawdę fantastyczne, zwłaszcza 1 ;)

    ReplyDelete
  5. Fajne zdjęcia ^^ D:

    ReplyDelete
  6. Boskie zdjęcia! *.*

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! <3

    ReplyDelete
  7. o kurde O.o ale świtne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  8. podobają mi się twoje okulary. ^^

    zapraszam do mnie. :D

    ReplyDelete
  9. Czwarte zdjęcie mi się podoba :)
    ładnie wychodzisz na zdjęciach:))

    ReplyDelete
  10. Very trendy blog, follow u, do u wanna follow one another :)?
    unknownlooks.blogspot.com
    XXX

    ReplyDelete
  11. powtórzę to nie wiem który raz: ładna jesteś ♥
    ja ostatnio polubiłam jak mi się zdjęcia robi, bo kiedyś nie lubiłam :D
    nie ogarniam tego tego ostatniego zdania co napisałam, to jest chyba bezsensu ;P

    ReplyDelete
  12. Wywiad fajny ^^

    Oddaj koszulę ;D

    ReplyDelete
  13. nice look)

    http://natcosmetics.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. dziękuję Ci bardzo:*
    masz śliczne włosy! a jeśli o wywiad chodzi to wyszedł super:)

    ReplyDelete
  15. you look so cute,follow you <33

    ReplyDelete
  16. Piękne włosy <3 i ogólnie śliczna jesteś! ;*

    ReplyDelete
  17. Ajj. Podobają mi się te zdjęcia < 3 A najbardziej pierwsze . ♥ Mrr . x d ! Huehue .
    Ci dziś ze zdjęciami nie wyszło ; < . Ale to nic .; **

    ReplyDelete
  18. Jejku jakie ty masz śliczne włosy <33333333333

    ReplyDelete
  19. Ślicznie te zdjęcia ;)))
    Kocham jee <333
    Ten twój aparacik , jest genialny , już namawiam tate na kupno jego :)

    Zapraszam na nowe posty na blogu pamietnik-nicole.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia *-* Jesteś śliczna ;D

    ReplyDelete
  21. Ale fajne !
    Zapraszam Serdecznie:)
    http://fajnemasztrampki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. W zasadzie nic szczegolnego, ale fajne są :D.

    ReplyDelete
  23. Zdjęcia super, ale więcej uśmiechu poproszę! :)

    ReplyDelete
  24. cudowne zdjęcia ;D
    te pierwsze też moja ulubione < 33

    ReplyDelete
  25. jakie śliczne zdjęcia . *-*

    ReplyDelete
  26. sliczna jestes
    zapraszam na blog fotograficzny Asi
    jest swietny ona napewno wam sie odwdzieczy dodawajacie do obserweatorow i komentujcie
    http://photojachwa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. fajnee zdjęcia ja też uwielbiam jak ktoś mi robi ;3 zapraszam do mnie ; d

    ReplyDelete
  28. Zostałaś przeze mnie otagowana do zabawy, kochana (http://cassiestyle.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do-cassie.html) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, ale nie bawię się zbytnio z tagami ; <

      Delete
  29. Wywiad fajny. A zdjęcia śliczneee! ;*

    ReplyDelete
  30. Fajny wywiad;*
    zdjęcia boskiee*
    pozdrowionka Sandrula;*

    ReplyDelete
  31. bardzo fajne zdjecia ;))

    ReplyDelete
  32. Ale ładna jesteś :)
    Fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcia <3
    A wywiad super :)

    ReplyDelete
  34. Jejciu ♥
    Jaka ty ładna jesteś ;***
    Śliczne ;D

    ReplyDelete
  35. zdj prześliczne, a 1 najlepsze *...*

    ReplyDelete
  36. jakie ładne zdjęcia, ślicznotko! :D

    ReplyDelete
  37. Świetne zdjęcia! Jesteś śliczna! ^,^
    Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  38. sliczne te zdjęcia, mi tez podoba się te co tobie ;D

    ReplyDelete
  39. Wszystkie są ładne :)

    ReplyDelete
  40. Fajnie. ;d
    I tamten blog także.; )

    ReplyDelete
  41. jaki aparat ma Weronika?

    ReplyDelete
  42. też lubię pozować do zdjęć
    ale jeszcze bardziej lubię je robić


    mi sie najbardziej podoba zdjecie nr 3 :)

    ReplyDelete
  43. Bardzo ładne zdjęcia ;) Ja wolę robić zdjęcia, ale pozowanie nie przeszkadza mi ;)

    ReplyDelete
  44. Bardzo ładne te zdjęcia. A już chyba mówiłam, że masz świetne włosy!

    ReplyDelete
  45. Cudne zdjęcia ;) Cudowne włosy ;o

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  46. O widzę że złapałaś troszkę słoneczka!!! fajne fotki :)

    ReplyDelete
  47. Wszystkie zdjęcia są fajne ale drugie podoba mi się naj..
    Zostałam o tagowana .
    Będzie mi niezmiernie miło jak zadasz mi pytania pod postem w komentarzu.:)

    ReplyDelete
  48. Na 3 zdjęciu Twoje włosy wyglądają na strasznie suche.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, moje włosy nie są suche ; )
      Jak Ci się nie podobają to na nie nie patrz i po problemie ; )
      A tak wgl. spójrz na swoje. ; )
      Nie wypowiem się.

      Delete
  49. Drugie zdjęcie najlpsze ;) Masz bardzo ładne włosy ;)

    ReplyDelete
  50. Przepiękne zdjęcia, ale ty ładna ♥
    Mi się podobają twoje trampki :))

    ReplyDelete
  51. wywiad fajny ^^ czekam na kolejny ;P a sesja cudowna <3 ty ślicznotko !

    ReplyDelete
  52. ostatnie zdjęcie podoba mi się chyba najbardziej ;)

    ReplyDelete
  53. swietna koszula,ogolnie super fotki i jestes taka ładna<3

    ReplyDelete
  54. Beautiful post, so many inspiring ideas on your blog! Would you like to keep in touch and follow each other?

    ReplyDelete
  55. a czipsy niezdrowe :) sliczne fotki!

    ReplyDelete
  56. Jestes taka śliczna. A włosy zetnij i wyślij pocztą mi! ;D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*