Sernik z herbatnikami

Sunday, April 08, 2012

Cześć! Dzisiaj chciałabym podać wam przepis na przepyszny sernik z herbatnikami.
Jest ono bardzo łatwy i każdy z was może zrobić!


1 kg twarogu (kubełek)
1 kostka margaryny
1 szkl. cukru
2 budynie waniliowe, olejek migdałowy ( jak ktoś chce rodzynki)
ok. 5 paczek herbatników
cukier puder ( jak ktoś chce ciemną polewę to kakao)

Należy roztopić margarynę z cukrem, dodać twaróg  i mieszać aż do zagotowania, dodać budynie rozrobione w mleku i gotować aż do zgęstnienia cały czas mieszając. Tak przygotowaną masę wylać na rozłożoną herbatnikami blachę, następnie należy przykryć drugą warstwą herbatników. Następnie zrobić polewę z cukru pudru. Do polewy można dodać też kakao.

` Smacznego ; )

You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. Tyle słodkiego dzisiaj zjadłam, że w końcu nie chce mi się jeść jak patrze na zdjecia słodkości :D ale czekoladą z sernika nie pogardzę :D

    ReplyDelete
  2. Wygląda smacznie !

    Wesołych Świąt :*

    ReplyDelete
  3. Mniam... chociaż nie przepadam za sernikami, ten chętnie bym zjadła :D Zapraszam do mnie, może zaobserwujesz? Ja już kiedyś zaobserwowałam :) ^,^

    ReplyDelete
  4. Moja mama zrobiła taki na święta, tylko od dołu ; herbatniki , duuużo serka z budyniem i na wierzch czekoladę :) cudownie pyszny <3

    ReplyDelete
  5. Kiedyś już zrobiłam - jest pyszny! :3

    ReplyDelete
  6. Ja przed chwilą jadłam sernika, ale bez herbatników ;p
    Ten wygląda baaardzo smakowicie :)
    Na pewno skorzystam z tego przepisu, pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  7. Przepysznie wygląda ;)
    mmmm....

    ReplyDelete
  8. Mmmmm... wygląda pysznie ! <3 ; PP

    ReplyDelete
  9. Pyszny i szybki pomysł na coś słodkiego:)

    ReplyDelete
  10. Mniam mniam. :) Masz odlotowego bloga, miło się czyta twoje posty, czekam na więcej :) Zapraszam również do mnie, zaczynam ale parę notek jest http://kolorowyteczowy.blogspot.com/ mam nadzieje ze zostawisz komentarz u mnie :) Pozdrawiam kolorowaaa

    ReplyDelete
  11. Musi być przepyszny! :)
    +obserwuję :*

    ReplyDelete
  12. my na taki sernik mówimy Stefania :)

    ReplyDelete
  13. Chyba go gdzieś już widziałam ;p Z chęcią wypróbuję :D
    Wesołych!

    ReplyDelete
  14. Masz niesamowitego bloga, nie potrafię się opanować i czytam każdą notkę. Jestem twoją mega fanką! A sernika spróbuję w takim razie zrobić! Być może powiem, jak mi poszedł! Jesteś niesamowitą dziewczyną i na dodatek strasznie milutką! Nie wywyższasz się wgl. jak np. Gumi jagoda, do której napisałam to była dla mnie taka niemiła, przeklinała i wogóle. Dobra koniec o niej. Co do ciebie Jessiko, jesteś świetna!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo anonimie, ale dla Kasi możesz także mieć szacunek ; )
      Jeżeli brzydko Ci odpowiedziała, zostaw to dla siebie. ; )

      Delete
    2. Nie będę mieć do niej szacunku, skoro ona nie ma dla swoich czytelników.

      Delete
    3. Może mi tu nie spamuj tylko jej powiedz co chcesz. ; )

      Delete
    4. Dobrze, dobrze. Przepraszam Ciebie, Jessiko :*

      Delete
    5. DROGI ANONIMku.
      Jeśli mówie 10 razy do ciebie abyś nie pisała do mnie. To każdy myślący człowiek odpuszcza sobie a nie spamuje mi dalej. Wybacz mi,ale mam prawo do swojej prywatności a ty mi ją ograniczasz. Używam wobec ciebie jednego wulgaryzmu ponieważ nie wytrzymałam ciągłego pisania twojego do mnie. Jesteś strasznie żałosna i głupiutka.

      Delete
    6. GumiJagoda nie ośmieszaj się! Wgll nie powinnaś pisać wulgaryzmu, ani jednego. Mogłaś mnie po prostu zablokować, lub nie reagować.

      Delete
    7. Ośmieszasz się Ty w tej chwili pisząc mi z anonima a nie załatwiając tego na stronie. Widać lubisz widowisko i lubisz to.
      Wybacz królowo, ale każdy może mieć zły dzień i czasem nie wytrzyma i użyje wulgaryzmu, nie uwierzę,że TY nigdy tego nie zrobiłaś. Wybacz ale jeśli pisze nagle do ciebie kilka numerów i bombarduje cię pytaniami : co robisz? zrobiłaś już może siku. żyjesz? Jakie masz plany? itd to każdy by nie wytrzymał. Prosiłam kilka razy tą osobę niestety nie skutkowało. Na następny dzień i kolejny było to samo. Ta 13 letnia dziewczynka zrobiła taki numer,że nasłała na mnie swoją koleżankę równie udaną jak ona. Która była 100 razy mądrzejsza i po mojej prośbie obiecała,że nie będzie pisać i słowa dotrzymała. I za to ją podziwiam i ogromnie jej współczuje takiej nie rozumnej koleżanki. Trudno jest nie reagować gdy ciągle spamuje. Jesteś bardzo głupiutka. Proponuje zajęcie sie sobą a nie uczepienie sie mnie jak przysłowiowy rzep psiego ogona.

      Delete
    8. Kasiu, już koniec. Cześć i nie odpowiadaj na ten. kom bo spamujemy nieźle Jessice.

      Delete
    9. Sory , że się wtrącę, ale nie mal spadłam z krzesła czytając Twoje żałosne komentarze! Jessica ma racje , jak coś masz do Kasi to jej to napisz na jej blogu lub poczcie ! A nie piszesz za jej plecami na innych blogach. Jezu, nie wiedziałam , że w internecie też istnieje coś takiego jak dwulicowość. Masakra. Pozdrawiam. Przepraszam Jessica.:))

      Delete
  15. Smakowicie wygląda :)

    ReplyDelete
  16. mmmmmmmmmmmmm ♥.♥ ;))

    ReplyDelete
  17. wygląda smakowicie^^

    ReplyDelete
  18. Wygląda pysznie, a przepis bardzo prosty! :]

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Mam małą prośbę do Ciebie ^^ Mogłabyś mi powiedziec jak zrobic to coś co Ty masz po nagłówkiem ! Po prostu nie wiem jaki tam kod html wpisac ?! :))

    Z góry dziękuje :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem o co dokładnie chodzi? Translator? ; )

      Delete
  20. Wygląda pysznie .. mm :P

    ReplyDelete
  21. Wygląda świetnie..muszę spróbować !

    ReplyDelete
  22. O. Jakie ciekawe. Nie spotkałam się jeszcze z sernikiem z herbatnikiem :) Kiedyś na pewno zasmakuję ;)

    ReplyDelete
  23. Coś czuję, że w najbliższym czasie zabawię się w kucharkę :D

    ReplyDelete
  24. moja mama robi inne serniki ;P teraz zrobiła z wiśniami i biszkoptami ;D pychota <3

    ReplyDelete
  25. Smakowicie wygląda ;D Podobny do 3 bita mojej mamy ;D

    ReplyDelete
  26. Fajnie wygląda, ale mimo wszystko mój ulubiony sernik to ten robiony przez mamę^^

    ReplyDelete
  27. Spisałam przepis i jutro lecę po składniki! Na serio! ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*