Scenariusz

Tuesday, April 17, 2012

Hej. Dzisiaj z Adą zgłosiłyśmy się do występu na temat Dnia Ziemi. Te plakaty co robiłyśmy też był na dzień ziemi. Hmmm.. ciekawe czemu dopiero teraz pani mówi o tym występie, skoro ma się odbyć już w piątek! Każdy dostał swoje role, ja nie mam aż tak dużo do mówienia, no ale muszę się nauczyć. Razem z Adą będziemy występować razem. Jako dzieci, które chcą chronić ziemię. Będzie też jedna piosenka, którą zaśpiewamy wszyscy razem. Szczerze? - Nie podoba mi się ta piosenka no ale ja o tym nie decyduję. Także ... nie mam nic do powiedzenia. Pierwszy raz będę grać w tej szkole, a w podstawówce często zgłaszałam się do różnych ról. No to szykuje się kolejna szósteczka z występu! ; )

Chcę iść z Adą na dwór ale ... nie wiem czy mama mi pozwoli dlatego, że byłam zwolniona dzisiaj z dwóch ostatnich lekcji... -,-  ` Jak wróci to się spytam. Prawdopodobnie się zgodzi. xd

` Pa ^^

You Might Also Like

42 KOMENTARZE

  1. też lubię się udzielać tzn. brać udział w różnych apelach itp. życzę powodzenia aby wszystko się udało ;) www.seven-seconds-story.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. powinna was wcześniej powiadomić ;o miłej nauki ;)

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  3. Jessi, fajnie, że włączasz się w szkołę. Super! Ja też uwielbiam występy ; )

    ReplyDelete
  4. ja nie znosilam publicznych wystapien
    chyba trema :/

    ReplyDelete
  5. Ciekawie. Możesz zdać potem relacje jak było ;P
    Obserwuję. ;3

    ReplyDelete
  6. :D Noo. To milego dnia. ;*

    ReplyDelete
  7. trochę mało czasu, ale nauczyciele już tak mają ;)

    ReplyDelete
  8. Powodzenia na występnie ! ;d

    Zostałaś otagowana ;PP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok ^^ :D
      Ja po raz pierwszy coś takiego robię i chyba ostatni... ;d

      Delete
  9. Ja w podstawówce te często brałam udział w występach^^ A w gimnazjum ani razu jeszcze ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja też. ; D
      Dlatego warto spróbować ten pierwszy raz ; p

      Delete
  10. Oo fajnie, kiedyś brałam udział we wszystkich możliwych występach :P Zapraszam do mnie na nowy post :>

    ReplyDelete
  11. Kiedy macie dzień ziemi ?
    my 10 maja -_-

    ReplyDelete
  12. Powodzenia na występie! :*

    ReplyDelete
  13. też lubię brać udział w takich różnych rzeczach. w samorządzie jest tego dużo xD gratuluję kolejnej 6 !!! 3maj tak dalej ;P powodzenia ;*

    ReplyDelete
  14. hmm u nas na dzień ziemi każda klasa ma przygotować sałatkę. -,- pyyyyyyyycha!xdd

    co do scenariuszu, ja gram w każdym szkolnym przedstawieniu, jeżdze na konkursy recytatorskie więc ról dużych jak i tych mniejszych uczę się baaardzo szybko. :))) teraz akurat mamy scenariusz na Konstytucję 3 maja.

    a co do fotek z poniższej notki- SUPER. :>

    zapraszam. ^^

    ReplyDelete
  15. A u nas w klasie pani nigdy nie mówi o czymś takim, bo zawsze to 1a jest
    taką "wspaniałą" klasą, że poradzi sobie z tym sama ;(

    ReplyDelete
  16. Fajnie, że wzięli Cię do tego występu. ;)

    ReplyDelete
  17. Powodzenia na występie. Na pewno wyjdzie super ;)

    ReplyDelete
  18. powodzenia w nauce tekstu=D

    ReplyDelete
  19. Powodzenia!
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  20. No, to powodzenia życzę :3

    ReplyDelete
  21. To piosenka tak? Bo nasza klasa też to będzie śpiewać ^^
    Mi też sie nie podoba ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To co widać na drugim zdjęciu na pierwszym planie to wiersz ; )

      Delete
    2. My mamy ten sam wiersz na występ

      Delete
  22. ja brałam tylko wtedy jak musiałam ^^ szczerze żałuję ;D ale teraz pewnie tez bym się nie zgłosiła xd

    ReplyDelete
  23. łooohohoh to powodzenia! :D

    ReplyDelete
  24. Mogłaby wcześniej podawać,że będzie występ. Ale nie martw sie dasz radę.
    Mam prośbę, szybko idzie Ci zapamiętywanie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli chodzi o takie wiersze i wgl. to tak ; D
      Wiersza mogę uczyć się ok. 30 min ; D
      i będę umiała.

      (długiego wiersza)

      Delete
    2. Łał ja długiego wiersza uczę się ok. 5 godzin.

      Delete
  25. fajnie jest się angażować trochę w życie szkoły ;)

    ReplyDelete
  26. Też biorę udział w apelu z okazji dnia ziemi ^^

    ReplyDelete
  27. U nasz w szkole też obchodzimy dzień ziemi. Muszę ubrać się na zielono.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, my też musimy się ubrać aby nie być pytanym ; D

      Delete
  28. ja zgłaszam się na różne przedstawienia tylko dla oceny :) ale na próbach u mnie jest zawsze kupa śmiechu :D

    ReplyDelete
  29. Ja jestem baardzo często w przedstawieniach :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*