Rybki

Tuesday, April 03, 2012

Cześć. Dzisiaj niestety na 8, ale nie ma co się martwić. Lekcje na prawdę minęły błyskawicznie! ; )
Nim się obejrzałam już 5 lekcja, potem spójrz in. a na koniec religia. Same nudy, co prawda na religii dostałam minusa. Zawsze siedzę cicho u pana, ale tym razem po prostu odpowiedziałam Miszel na pytanie. Obie dostałyśmy minusy, to nasze pierwsze i możliwe, że ostatnie, także nie ma się czego bać. Wczoraj była 7 rocznica śmierci naszego papieża Jana Pawła II. Nie wiem, czemu wczoraj o tym nie napisałam. ` A pamiętałam o tym dniu. Dzisiaj z rana na religii modliliśmy się za papieża.
` Trochę nie rozumiem, czemu mamy dwie religie w jednym dniu, nie potrzebne to, no ale trudno na plan nie mam wpływu, co prawda ma się znowu po świętach zmienić, mam nadzieję, że na lepsze. Jutro już idziemy ostatni raz do szkoły no i święta Wielkanocne! Chwila przerwy, chwila odpoczynku od szkoły. Po lekcjach poszłam na poprawę z niemca. Nie poszło najlepiej ale mam nadzieję, że chociaż 3 dostanę. Napisałam 7 słówek na 10, na dodatek nie mam pewności czy dobrze. Jak przyszłam ze szkoły, weszłam do kuchni, zerknęłam na rzeżuchę. Zdziwiłam się, że tak szybko rośnie, myślałam, że niestety z niej nic nie będzie, a jednak się pomyliłam.

Wczoraj wyglądała znacznie inaczej. Ale do dobrze, że tak szybko rośnie. ; p
` Dzisiaj mama poszła do sklepu zoologicznego. Chciała kupić rybki i żabkę. Niestety żabek tym razem nie było. Mama kupiła zwykłe rybki ... choć chciałam coś ciekawszego. 5 gupików. Postanowiłam zrobić zdjęcia, żeby pokazać, niestety nie potrafią sekundy być w bezruchu. No ale coś udało się zrobić...

Zdecydowanie bardziej podobają mi się te z kolorowym ogonem. Hmm.. jedna rybka jest niestety chora i możliwe, że jej "życie" nie będzie długie. Jest chuda, cała poobgryzana. No jak to rybki, lubią się "poobgryzać". Właściwie nie rozumiem ryb ale ok, bo np. jak można zjadać od razu rybkę? ; p
Hmmm ładnie mówiąc "swoje dziecko" haha. ^^ Dobrze, mniejsza o to.
Słyszałam, że panuje właśnie "jelitówka". Trzymajcie się kochani! Hehe ^^
*Właściwie chcę już wycieczkę klasową do Gdyni. Może nie mówię teraz na temat, tylko po prostu to takie wtrącenie do notki. Hehe. Nie pozostaje mi nic, tylko czekać. Mam nadzieję, że trafi nam się ładna pogoda i że się nie rozchoruję. Co prawda wycieczka dopiero w czerwcu, a ja już myślę nad pierwszą wycieczką z nową klasą. Zobaczymy jak będzie! ;3

` Trzymajcie się ; *

You Might Also Like

63 KOMENTARZE

  1. o ja wlasnie swoja rzezuche posialam bo mi sie przypomnialo :P jasne ze obserwujemy <3

    ReplyDelete
  2. ta rybcia sie usmiecha XDD

    ReplyDelete
  3. Rybbbbcie <3
    Zapraszam do mnie ;>

    ReplyDelete
  4. oo muszę rzeżuchę posiać koniecznie!
    zapraszam!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. ` Nie ale miałam już rybki w tym i żyły normalnie długo. Zmieniam często wodę. Co kilka dni. ; p

      Delete
  6. Też chciałam mieć kiedyś rybki, ale nie chciałoby mi się wody zmieniać :) Ładne zdjęcia :>

    ReplyDelete
  7. tez mialam kiedys gupiki, ale nie pozyly dlugo, w ogole cos do rybek szczescia nie mialam ;<

    ReplyDelete
  8. tez miałam głupiki ;D nikt nie czai ryb xDD ale zdjęcia takie ciekawe ;P

    ReplyDelete
  9. miłej wycieczki ;) ja chciałam rybki kiedyś, ale rodzice oczywiscie nie kupili ;< polecam ci bloga i rozdanie u http://www.p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html

    ReplyDelete
  10. ja niedawno zasiałam dopiero rzeżuchę .;)

    ReplyDelete
  11. jakie fajne rybki . ;D

    ReplyDelete
  12. Piękne zdjęcia!! *.* I oczywiście rybki! ;))

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    ReplyDelete
  13. śliczne zdjęcia :)
    ja dopiero jutro posadzę rzeżuchę ^^

    ReplyDelete
  14. Szkoda, że mi tak błyskawicznie lekcje nie minęły.
    A rybki są fajneeeee ;d i mi się spodobały xd. :D

    ReplyDelete
  15. Ooooo rybki!!!!
    Haha ty miałaś na 8 i 5lekcji a ja na 7:30 i 7lekcji -_-
    Dobrze ze jutro wolne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Źle zrozumiałaś ; )
      Pisałam, że nim się obejrzałam była 5 lekcja potem tylko spójrz in. i religia. ; )
      Czyli 7 ^^

      Delete
  16. Zapomniałam zasadzić rzeżuchy! Starość nie radość ;) Fajne rybki.

    ReplyDelete
  17. ale duża już ta twoja rzeżucha :)
    ładne rybki, też kiedyś próbowałam zrobić zdjęcie rybkom mojej siostry, ale nie udało się, bo za bardzo się ruszają albo chowają się :D

    ReplyDelete
  18. 2 religie w jeden dzień? Niefajnie ;)

    ReplyDelete
  19. sliczne rybkii, a rzeżucha naprawdę szybko rośnie :D

    ReplyDelete
  20. też miałam te rybki^^
    fajne zdjęcia i rybki:D

    ReplyDelete
  21. kiedyś hodowałam karasie ozdobne (popularne złote rybki) różne odmiany, ale w moim akwarium zapanowała jakaś epidemia. wtedy było chyba jakieś święto i nie miałam jak iść do sklepu po lekarstwo. wszystkie niestety pozdychały;(
    a teraz mam kota i wolę go nie prowokować do polowania na niewinne stworzonka xD

    dont--stop--believin.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. fajowe :D
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  23. jejku przez 3 lata hodowałam rybki aż mi się znudziło :P

    ReplyDelete
  24. tez w tym roku bede miala pierwsza wycieczke z nowa klasa xD

    ReplyDelete
  25. Jakie słodkie rybki :)

    ReplyDelete
  26. świetne zdjęcia rybek- super wyglądają:) ja nie miałam nigdy rybek, ale jakoś specjalnie mnie do nich nie ciągnęło:)

    ReplyDelete
  27. jakie śliczne masz akwarium. :D
    ja miałam ok rok dopóki kuzynostwo nie zaczęło moich rybek karmić chusteczkami higienicznymi :(


    :*

    ReplyDelete
  28. fajny blog:) i rybki :D

    ReplyDelete
  29. jelitówka? o matko. :)śliczne rybki ;d

    ReplyDelete
  30. świetne zdjęcia *___*
    zapraszam.

    ReplyDelete
  31. Też kiedyś miałam rybki, ale to było baaaardzo dawno temu ;pp

    ReplyDelete
  32. Śliczne rybeczki <3 ;) Ja mam wycieczkę w pierwszym tygodniu maja.
    Zapraszam do mnie, na rozdanie ;)
    Oczami-Kasi.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. mam jedną rybkę-welonkę <3

    ReplyDelete
  34. ja sto lat temu mialam jakies ;d

    ReplyDelete
  35. fajniutkie rybki, moja rzezucha dalej nie rosnie :((

    ReplyDelete
  36. my jeszcze nie mamy zaplonowanej xD ale jedziemy do Runowa <3 sliczne rybki ^^ u mojej cioci, jak jedną wrzuciła do innego akwarium, to ja odrazu zjadły ;(

    ReplyDelete
  37. jakie śliczne rybki :)
    zjadłabym rzeżuchę! Oo

    ReplyDelete
  38. Miałam kiedyś bardzo dużo rybek i wielkie akwarium ; ) . Fajne te rybki ^ ^

    ReplyDelete
  39. Super te rybki..;D Wielkanoc.!!

    ReplyDelete
  40. W Małopolsce, dokładnie koło Nowego Sącza:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, ale i tak się dziwię, że tak ciepło ; )
      Hehe ; ]

      Delete
  41. Świetne rybki:)
    Ja kiedyś też miałam akwarium, ale takie duże, tylko sporo z tym pracy było^^

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Wooow ! Rybki, jakie piękne ^^

    ReplyDelete
  43. Też kiedyś chodowałam rzerzuchę przez jakiś czas ;p Fajne zdjęcia rybek ;) Ja też chciałam sobie kupić żabkę, ale rodzice mi nie pozwolili, a nawet widziałam już w zoologicznym ;<

    ReplyDelete
  44. Pamiętam jak rzeżuchę w podstawówce hodowałam w szkole, ehh to były czasy ;)
    Fajne te rybki :)

    ReplyDelete
  45. Ja własnie niedawno oddałam rybki koleżance Xd

    Fajne rybki.
    Dzisiaj też zasadziłam rzeżuchę :)

    ReplyDelete
  46. Faktycznie rzeżucha szybko urosła, a rybki bardzo ładne :)

    ReplyDelete
  47. Bardzo ładnie ozdobione wnętrze kuli <3 , ahhh też posadziłam rzeżuchę , ale i tak moja świnka morska wszystko zje ;p zapraszam do siebie http://fashion-liars.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Śliczne zdjęcia... Takie magiczne!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*