Przygotowania

Friday, April 06, 2012

Cześć! Dzisiaj u mnie w domu trwają przygotowania i porządki. Właśnie rodzice wrócili z zakupów. Wszystkiego pełno teraz, ale mnie najbardziej zainteresowały babeczki. Babeczki tylko i wyłącznie były według mojego życzenia to ja je będę jutro robić! Zobaczymy jak mi wyjdą, przewiduję że będą smakowite, tylko szkoda że wyjdzie 12.

Także jutro przygotowania idą pełną parą. Do zrobienia są sałatki, muffinki, sernik, krówka i inne... ; )
Dzisiaj jest ścisły post, także mam nadzieję, że nikt z was nie jadł mięsa! ; )
Moje dzisiejsze posiłki są absolutnie bezmięsne, na śniadanko bułeczki z ziarnami, twarożkiem i rzeżuszka. No a na obiad śledzie w śmietanie.
Jak rodzice wyszli na zakupy zadzwoniłam do Ady. Było bardzo fajnie, śmiesznie haha ^^
Nagrałyśmy nawet filmik ale go chyba nie wstawię, pozostawię dla siebie. ; D
Robiłyśmy budyń karmelowy, mleko wykipiało i ogólnie było ciekawie, haha ; )  Ostatecznie budyń nie wyszedł ponieważ dodałyśmy za dużo mleka i wylałyśmy go.

nasz budyń pozostawiony na parapecie do ostygnięcia :
Mam bardzo dużo budyni w szafce : waniliowe, czekoladowe, karmelowe, śmietankowe. Haha, po kilka sztuk z danego smaku. A większość z nich przeterminowane od lutego. Haha, po prostu rzadko zaglądałam do tamtej szafki kuchennej. ; )
Dzień minął ok, w domu ^^ Miałam zamiar wyjść z rodzicami do miasta, ale jakoś straciłam chęci,  jutro za to z chęcią pomogę w przygotowaniach kuchennych! ; )

Wy też macie już przygotowania? ; )

Cześć ^^
 + Zapraszam Serdecznie do brania udziału w akcji "Listy" 

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. ja dzisiaj karpatke zrobiłam ^^

    ReplyDelete
  2. podzielisz sie babeczką? az slinka cieknie ;P ja tam nie mam za dużo przygotowań. jutro będzie ciasto robione lub dzis wieczorem ;D

    ReplyDelete
  3. U mnie mama piecze tyle ciast, i niestety nie moge dzisiaj ruszyć żadnego ;CC Mam nadzieje ze pokazesz jak wyszły babrczki Pa :*

    ReplyDelete
  4. Będzie ich jeszcze dużo i na pewno wszyscy jeszcze wygrają :D
    12 ale zawsze coś :D:*

    ReplyDelete
  5. U mnie mama robiła 3 ciasta^^
    Jestem ciekawa babeczek!

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. U mnie dzisiaj było robione jedno ciasto i chyba jeszcze jedno będzie ^^
    Też chciałam zrobić babeczki, ale mama stwierdziła, że mi nie wyjdą i nie kupiła ;(

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam te małe słodkości! ;)

    ReplyDelete
  8. ja jutro będę piekła ;)

    ReplyDelete
  9. rowniez czekam na zdjecia babeczek, na pewno wyszly pyszne ;)

    ReplyDelete
  10. Mniam;) I weź tu się człowieku odchudzaj, gdzie nie spojrzeć czy na blogach czy w lodówce coś pysznego ;P
    M.

    ReplyDelete
  11. ja będę robić babeczki w niedzielę:)

    ReplyDelete
  12. robiłam kiedyś oetker'a. dobre wyszły! 12 to w sumie nie tak mało. ;)

    ReplyDelete
  13. mniam babeczki<3
    czekam na zdjęcia twoich wypieków^^

    ReplyDelete
  14. wszyscy robia teraz te babeczki ^^

    ReplyDelete
  15. Babeczki zamierzam zrobić w przyszłym tygodniu :)
    Nie lubię budyniu ;P

    ReplyDelete
  16. Wesolych Świat kochana ;*

    ReplyDelete
  17. fiu fiu wszyscy gotują :D
    Powodzenia

    ReplyDelete
  18. U mnie przygotowania od wczoraj ;)

    ReplyDelete
  19. powodzenia jutro w pieczeniu:)

    ReplyDelete
  20. baaabczeki :D
    Chcem je zobaczyć :D
    Wesołych Świąt :]

    ReplyDelete
  21. teraz się akurat nimi zajadam, tylko że z konfiturą wiśniową :D

    ReplyDelete
  22. mniam mniam! ja też pomagam! :)
    zapraszam

    ReplyDelete
  23. Mm.. te babeczki, robiłam je na wigilijkę klasową i smakowały ♥
    My też z moją przyjaciółką ostatnio robiłyśmy budyń i też nam nie wyszedł. My natomiast nie dodałyśmy cukru, i potem wsypałyśmy chyba z pół cukierniczki na jedną miskę, nie dość, że był za słodki to jeszcze nie rozmieszany.. haha jak ja sobie to przypomnę ;)
    A u mnie nie ma jako takich przygotowań ;) Jedynie dzisiaj posprzątałyśmy z mamą dom i tyle :) Bo my ogólnie wychodzimy na święta, więc nas w domu nie ma. ;]

    ReplyDelete
  24. ja dzisiaj pomagałam mamie przy wypiekach ^^

    ReplyDelete
  25. tyle, że ja już tam byłam- wczoraj wróciłam ;)

    ReplyDelete
  26. Mi najczęściej robi budyń moja mama domowej roboty. Lepiej nie ryzykować^^, kiedy jestem przy kuchninie wiadoo co może się zdażyć.

    ReplyDelete
  27. Ja zrobiłam dzisiaj karpatke :D
    I zrobiłam z mama pizzę na obiad oczywiście bez mięsa ;)

    ReplyDelete
  28. świetny blog, będę wpadała częściej :)
    Obserwuję.

    ReplyDelete
  29. Mmm, możesz mi dać te babeczki ♥

    ReplyDelete
  30. ja dziś robiłam te babeczki identyko Xd :D No mam nadzieję że będą dobre **:-) jeszcze stoją w piekarniku :-)
    fajny blog :-)

    ReplyDelete
  31. A ja będę robiłą babeczki z budyniem hehe ;D

    I też mam ten karmelowy ^^

    ReplyDelete
  32. U mnie sernik dzisiaj :)
    To udanych wypieków życzę :>

    ReplyDelete
  33. taak, u mnie też przygotowania pełną parą, wklej filmikkk! z chęcią obejrzę ! :)

    ReplyDelete
  34. ugh.. aż mi się babeczki zachciało ;)

    http://wszystkoo-i-nic.blogspot.com/
    Zapraszam

    ReplyDelete
  35. ` Fajny blog ! i super zdjęcia ! ; - )
    Mmmm ! babeczki ! : D ♥♥♥

    ReplyDelete
  36. mm uwielbiam babeczki :))

    ReplyDelete
  37. uwielbiam babeczki :))
    fajny blog.

    ReplyDelete
  38. Mm.babeczki
    Wesołych świąt.
    Mogłabyś kliknąć w baner LIMONKOWY SZYK u mnie na blogu po prawej stronie.?
    Obs.?

    ReplyDelete
  39. Ostatnio muffinki robię chyba co drugi dzień, wkrótce zamieszczę przepis na blogu!:)

    ReplyDelete
  40. mniam, kocham babeczki! wesolych swiat!

    ReplyDelete
  41. Babeczki i to z konfiturą <3
    Przepyszne :)

    ReplyDelete
  42. Mmmm... zjadłabym Twoich babeczek ^^
    Wesołych Świąt Ci życzę <3

    ReplyDelete
  43. To powodzenia w pieczeniu babeczek ;)

    ReplyDelete
  44. też mam zamiar zrobić te babeczki, ale już po poście - bo od stycznia nie jem słodyczy :)

    ReplyDelete
  45. też robie te same babeczki dziś ;)

    ReplyDelete
  46. Haha, nieudany budyń? Skądś to znam.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*