Po występie!

Friday, April 20, 2012

Cześć. No to jestem już po występie. Uff.. był stres, choć rola nie była taka strasznie trudna to i tak się stresowałam. Były 3 występy, bo coś się pokręciło. Za pierwszym razem mi się pomyliło, za drugim razem powiedziałam Ady rolę, za trzecim było dobrze ale poślizgnęłam się idąc ; p
Ale i tak było dobrze, podobno mało kto się skapnął, że zacięłam się na tą chwilę, a poślizgnięcia też nie widział każdy. Jest dobrze! Trzeba myśleć pozytywnie. Gdyby nie Sebastian to występ by był sto razy nudniejszy ale ten potrafi coś śmiesznego powiedzieć i wgl. jest cały taki śmieszny xd. ` Pozytywny człowiek.Wczoraj zawinęłam sobie na włosy papiloty, ale nie aż tak całkiem do góry tylko do połowy, wyszło super. Podoba mi się. Już pokazuję zdjęcia! ; )


grałam małą, słodką dziewczynkę - razem z Adą ; ) ` Dzisiaj loczki ♥
to sukienko-tunika! ; P  Ja ubrałam ją do czarnych spodni.
 
Kokardka - sklepik w mieście / kolczyki - chiński / sukienka - pepco / sweterek - vero moda / spodnie - chiński / bransoletka - DIY / bluzka pod sukienką - Y-London 

` Musiałam mieć bluzkę pod sukienką, jak występowałam to sweterek zdejmowałam a sukienka ma serce na plecach wycięte i jest na ramiączkach ogólnie, także nie obyło się bez bluzki.  A sukienka jest koloru jasnego różu. ; )

* A statystyka bloga upada. -,- Zrobię sobie chwilę przerwy w blogowaniu by odreagować -,-  
Zapewne nie będziecie ani trochę zmartwieni ; )

` Pa ; )


You Might Also Like

106 KOMENTARZE

  1. Jak sweet :**
    Nie przerywaj blogowania !!!
    Co ja będę robić o 3 w nocy ???


    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz słodko i uroczo!!!

    ReplyDelete
  3. ładnie wyglądałaś:D

    ReplyDelete
  4. nie odchodz ! ;cc mnie tez upada statystyka , jezeli to lubisz to nie orzestawaj pisac, znajda sie tacy co to czytaja ;D;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lubię pisać, ale mała przerwa dobrze zrobi. ; )
      Zobaczę ile wytrzymam bez bloga. xd
      Pewnie nie wytrzymam. ; p

      Delete
  5. u mnie statystyki tez spadły ;/ ale ty nie przerywaj pisać . ! nie wytrzymam psychicznie bez twoich postów ;D ^^

    ReplyDelete
  6. świetnie wyglądasz! wbijaj do mnie zapraszam :)

    ReplyDelete
  7. Oj kochana. Ja zrobiłam sobie taką małą przerwę to po tygodniu nikt bloga nie chciał czytać :(((

    ReplyDelete
  8. świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  9. Pięknie ;>
    Nie!!! Nie rób sobie przerwy ^^ ! Polubiłam Twojego Bloga!

    ReplyDelete
  10. NIE PRZESTAWAJ PISAĆ ^^

    ReplyDelete
  11. świetna jest ta sukienka

    ReplyDelete
  12. musiałaś świetnie wyglądać ;*

    ReplyDelete
  13. Rewelacyjne zdjęcia!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. Na tym występie co ja byłam to żadnych błędów nie było widać . A Sebastian jak to Sebastian zawsze śmieszny ;p .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ufff.. to dobrze Sally < 3
      Bo właśnie na tym pierwszym zacięłam się na sekundę i luknęłam na małą karteczkę za workiem xd. ` Kartki nie było widać.

      Delete
  15. Ale słodko wyglądałaś! ślicznaaa <333

    ReplyDelete
  16. Jejku jak słodko wyglądasz ! : )
    Nie mogę przestać gapić się na pierwsze zdjęcie O.o
    Nieziemskie ! : )
    Gratulacje udanego występu : )

    ReplyDelete
  17. Ahh ale slodko wygladasz! :D Uwielbiam pierwsze zdjecie! ^^ Gratuluje udanego wystepu :)
    dzieki za komentarz!

    ReplyDelete
  18. Ale ładnie ślicznotko wyglądasz!

    Olimpia.

    ReplyDelete
  19. urocze to pierwsze zdjecie;D
    tez obserwuje;)

    ReplyDelete
  20. Jaka śliczna sukienka *____*

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia! Nie przestawaj pisać :)
    Zapraszam na nasze rozdanie :)

    ReplyDelete
  22. u mnie też statystyka bloga upadła ale oj tam ;)

    te pierwsze zdjęcie jest słodkie ! . :D ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    ReplyDelete
  23. Nie rób przerwy :)).

    Sukienka jest prześliczna <3

    ReplyDelete
  24. gratuluję udanego występu .;)

    ReplyDelete
  25. Śliczna sukienka ;).

    moveyourimaginarion.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Gz. Nie bardzo widziałam cię na tym występie ale za to słyszałam x d . Tylko Ady tak nie bardzo słyszałam nie wiem co mówiła ;D. A występ trochę nudny ; < . Bo nic nie widziałam x d . ! hueheu . Fajan sukienka . ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taaa... widziałam jak oni pierwsze klasy posadzili. A z przodu te stare konie xd

      Delete
    2. Noo . ! Wgl. jakie to było wszystko pomieszane ! . Nie lubię występów w gimnazjum . ; < . Zawsze jest tak dziwnie . W podstawówce klasa siadała z klasą a tu nie . Tu kilka osób z klasy usiądzie sobie gdzie indziej i wgl. Masakra normalnie . Grr. -,- A jaka tragedia była w Dzień Wagarowicza. Ja z Olą siedziałam koło 3D . Normalne to jest ? ;/ .

      Delete
    3. Haha. Ja nie byłam w dzień wagarowicza w szkole. Ale za rok chyba pójdę, zawsze coś przygotowują xd
      Słyszałam, że była dżamprezka karaoke ; p
      Hmm.. koło 3d,3d? A wiesz, że nie kojarzę? xd. Powiedz mi kto tam jest np. :D

      Delete
    4. 3d - Krystian P. Oli kuzyn . Nie będę mówić nazwiska ;p. Tak była , była . Ale było strasznie nudno ; p

      Delete
  27. dzieki! :) rzeczywiscie fajnie wyszly Ci te loki:) a ta sukienka jest swietna, uwielbiam grochy!:D

    ReplyDelete
  28. czemu robisz przerwę ? ;((( ja jej nie przeżyję ! xD no weź ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martynko, zobaczymy. Może nie wytrzymam bez bloga i już jutro napiszę. Haha ; )
      To ja zawiniłam, mało ciekawych zdjęć dodaję także nie dziwię się ludziom. Muszę zacząć się jeszcze bardziej starać ; )

      Delete
  29. Ale słodko! <3 :D Ślicznie! :))

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  30. Faktycznie, bardzo słoodko wyszło :3

    ReplyDelete
  31. jaka masz slodka sukienke :D piekna:D

    ReplyDelete
  32. Sukienka jest boska ♥ Kokardę tak świetnie dobrałaś, że jakbyś o niej nie napisała to bym nie wiedziała, że jest dodatkiem. To nic, że ci się noga podwinęła :P Masz rację, człowiekowi, który myśli pozytywnie zawsze jest łatwiej w życiu :) Heh też znam taką osobę, która jest cała śmieszna. Nawet nic nie zrobi a już się wszyscy z niego śmieją ;P

    ReplyDelete
  33. ja osobiście nie chciałabym żebyś odchodziła, ale jeśli to dobrze ci zrobi to niech będzie :)
    a co do sukienki jest śliczna ♥ ładne piegi ;*

    ReplyDelete
  34. Nie rób przerwy, smutno będzie bez Ciebie :) śliczna sukienka!

    ReplyDelete
  35. Jakie świetne zdjęcia :) Jesteś bardzo oryginalna :D I myślę, że powinnaś zostać. Będzie nam brakowało takiej ciekawej blogerki. Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. uroczo :)

    nie rób przerwy, bo masz bardzo ciekawego bloga. :)

    ReplyDelete
  37. Ojej, nie przejmuj się statystykami :) Ja ciągle piszę, mimo tego, że garstka ludzi czyta moje wypociny. Nie przestawaj :D To ma Ci sprawiać przyjemność ^^
    Śliczna sukienka *.*

    ReplyDelete
  38. o jak fajnie wyglądasz ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  39. Hah. Jak Pippi w tych piegach. :D Śliczna sukienka. :)

    Również obserwuję. :*

    ReplyDelete
  40. ślicznie włoski..! u mnie też statystyka sporo upadła..:( zapraszam.! :)

    ReplyDelete
  41. Jaka słodka sukienka :>

    ReplyDelete
  42. ja tam cie chetnie czytam! pisz regularnie! :)

    ReplyDelete
  43. dziękuje za miły komentarz! Dobry blog ;)

    ReplyDelete
  44. ile kosztowała sukienka w pepco? piękna

    ReplyDelete
  45. Dziękuję za miłe słowa w komentarzu ;) Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  46. Słodko wyglądałaś ^^

    ReplyDelete
  47. Ładne zdjęcia :)
    Słodko wyszłaś ;)

    ReplyDelete
  48. ładna sukienka ;d
    ja nie lubię występować- zawsze mam wrażenie ze robię z siebie debila ;c

    ReplyDelete
  49. ale ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  50. super sweet :) I'm following

    Check my blog and follow me if you like :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  51. ale slodko wygladsa\sz :)

    ReplyDelete
  52. Ja jak sobie kiedyś włosy na papiloty zakręciłam to wyszło okropnie i od razu musiałam myć włosy:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, ja ogólnie nigdy nie byłam zadowolona z efektu papilotów, ale tym razem kręciłam tylko trochę. ; p Nie do końca głowy, efekt znacznie, znacznie lepszy! ; )

      Delete
    2. Dzięki za radę. Może kiedyś spróbuję:)

      Delete
  53. Uroczo wyglądałaś:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Czmiel

    ReplyDelete
  54. jak słodko wyglądasz!:))

    ReplyDelete
  55. przeuroczo wyglądasz na pierwszym zdjęciu :)
    a co do występu to "głupi nie zauważy, a mądry pomyśli, że tak miało być" tak więc nie ma się czym przejmować :)

    ReplyDelete
  56. ŚLICZNIE wyglądasz:)

    ReplyDelete
  57. Wyglądasz na tym pierwszym zdjęciu jak 8latka, tak słodko ;)
    __
    Nie opuszczaj bloga, bo uzbierałaś już tak ogromne statystyki, że nie ma sensu się tym zamartwiać:P Może teraz masz mniej czasu na odpisywanie na kom i pisanie notek i przez to spadają statystyki, ale ja też tak czasem mam ^^
    + a tak ok. ile masz dziennie?:D

    ReplyDelete
  58. ta sukienka jest taka śliczna że masakra <3
    wejdziesz ,skomentujesz , obserwujesz ? http://loves-one-direction.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Nie lubię występować jak wszyscy się na mnie patrzą :D
    Ślicznie wyglądałaś ;d słodziutko :D
    Nie rób przerwy!

    ReplyDelete
  60. mmmmm jak słodko (:

    ReplyDelete
  61. uwielbiam twoje włosy, tak fajnie ci się układają ;D

    ReplyDelete
  62. doszła dziś koperta od Ciebie, w poniedziałek idę na pocztę z przesyłką ;)!

    ReplyDelete
  63. przecież ty nie masz loków !!! ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może okularki dać? ; )
      Na zdjęciu z sukienką widać je ; P
      A z resztą jak nie widzisz to trudno, nie mam się czym przejmować. ; )

      Delete
  64. Może nikt nie widział błędów, ale bardzo ładnie wyglądałaś:)
    nie przejmuj się statystyką, raz może być wysoka a raz niska. Pisz z przyjemności, a nie dla statystyki:*
    U mnie już losowanie na rysunek! :)

    ReplyDelete
  65. widziałam kiedyś tą sukienkę, ma fajne wycięcie z tyłu :)

    ReplyDelete
  66. ooo jaka śliczna <3 :)

    ReplyDelete
  67. Fajnie było , ale tłum ludzi był przerażający ! ;p

    ReplyDelete
  68. Wyglądalam prawie tak samo tylko miałam inną fryzure . A dokładniej kokardke , jak wogóle mozna było to nazwać kokardką ! ;p .

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*