Piątek 13

Friday, April 13, 2012

Cześć. Dzisiaj piątek trzynastego, no ale żadnego pecha nie miałam ; )
Dzisiaj dzień dosyć nudny, miałam zamiar robić porządki w folderach ale jakoś odechciało mi się, bo miałam wiele zdjęć do przeróbki ... Jeden folder mam prawie gotowy czeka mnie jeszcze trochę. Myślę, że do końca roku dam radę! Haha ^^  Zdałam sobie sprawę, że lepiej na bieżąco przerabiać i ogarniać zdjęcia. ` Laptopie, masz robotę! ; p

+ ten piękny syf na biurku ^^
Dzisiaj nawet zrobiłam porządek pod biurkiem, myślałam, że jest tego tam więcej ale właściwie wiele papierów i nic poza tym. ^^ 
Chciałabym podziękować wam za tyle obserwatorów, jest już Was ponad 700! ♥
A dzisiaj doszedł pewien ciekawy gość, a mianowicie Marcik Turski, aktor z serialu "Do dzwonka", który gra "Sebę". Nie ma on zbyt wiele obserwatorów na blogu dlatego chciałabym Was zaprosić do obserwowania Marcina bloga :

To w stu % jego blog, ponieważ dodaje on go na swoim profilu na facebook'u. ; )
Jutro idę na zdjęcia z Weroniką, ponieważ cierpię na brak zdjęć ^^
Takie tam stare, ale to lubię < 3... z 4 lutego ♥
Jestem w trakcie przygotowania dla Was wywiadu z ... pewną tajemniczą osobą! Tak wgl. mam już zaplanowane kolejne wywiadu, także wypatrujcie nowe notki! ^^ 

` Bye! ; *

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. ;)) Gratuluję 700 obserwatorów ;O

    ReplyDelete
  2. ja tez nie miałam pecha :)

    ReplyDelete
  3. czekam na wywiad ;** i mówiłam, że będziesz sławna ;D już gwiazdy czytają Twój blog xD

    ReplyDelete
  4. moje zdjecia zalegaja na kompie i moze kiedys je wywolam albo chociaz wrzuce na plyte

    nawet nie slyszalam o takim serialu
    a kolesia tez pierwszy raz widze na oczy :P
    chyba nie jeste na biezaco

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Hehe, luzik ^^

      Na Disney Channel taki tam.

      Delete
  5. Mnie też nie spotkał (na szczęście) pech (;
    A bardziej bym powiedziała, że dzień wyszedł na wieeeeeeelki + ;)



    Kiedy w ogóle będą wyniki konkursu na nagłówek? ^^

    ReplyDelete
  6. tez musze ogarnac rzeczy na lapku ;)

    ReplyDelete
  7. To dobrze, że nic pechowego cię nie spotkało!
    Kilka lat temu w piątek 13 moją siostrę kopnął koń i biedna
    miała złamaną nogę! :) Trzeba uważać!
    Zapraszam na nowy post!

    ReplyDelete
  8. to czekamy z niecierpliwoascią na wywiady :)!!

    ReplyDelete
  9. Dzisiaj to raczej był szczęśliwy dzień ; p .
    A blog Marcina już kiedyś odwiedzałam .

    ReplyDelete
  10. Gratuluję tylu obserwatorów ;D

    ReplyDelete
  11. gratuluje! +swietne zdjecia ;)

    ReplyDelete
  12. Zapisuje się do obserwatorów i liczę na to samo u mnie
    www.zyciowe-story.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. U mnie też dziś szczęśliwy dzień ....
    a ja o blogu nie wiedziałam ;p

    ReplyDelete
  14. Niestety również czekają mnie porządki w biurku itp ;/ Fajne fotki ;p

    ReplyDelete
  15. Mnie spotkało kilka pechowych rzeczy ;( Ale da się przeżyć :D
    Ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  16. Śliczna fotka,gratuluje sławnego obserwatora xD

    ReplyDelete
  17. Chętnie zobaczę blog Marcina :)

    ReplyDelete
  18. Ja nigdy nie mam pecha w piątek 13-tego:)

    ReplyDelete
  19. Mnie też nie spotkał ale to dobrze:)

    ReplyDelete
  20. E tam syf. Przyjdź do mnie, to na ten temat pogadamy ! :)
    Nie no, nie mogę się doczekać już tych wywiadów, a tak wgl, to ja też powinnam w moich folderach posprzątać, no i oczywiście, piątek13tego, wcale nie był pechowy :) wręcz przeciwnie :)

    ReplyDelete
  21. Fajne zdjęcia.
    13 piątek dla mnie był szczęśliwy ;)

    ReplyDelete
  22. mnie żaden pech wczoraj nie spotkał:D
    gratuluję i zazdroszczę 711 obserwatorów^^

    ReplyDelete
  23. Ja tam nie wierzę w pecha w ten dzień. Urodziłam się w piątek trzynastego :)

    ReplyDelete
  24. ładne zdjęcie:D
    zapraszam do mnie minkaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. O.! To już czekam na wywiad :))

    ReplyDelete
  26. Taak i ja często zostawiam porządki w zdjęciach "na potem" i wtedy mam tyyyyle do roboty! ;-)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    ReplyDelete
  27. dodałam do obserwowanych, natchnęłaś mnie do zrobienia porządku:)

    ReplyDelete
  28. Masz ciekawy blog. Oczywiście obserwuje i mam nadzieje na odwzajemnienie http://weronikaxlozynska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Mi wczorajszy dzień również pecha nie przyniósł : )
    Ładnie tu.

    ReplyDelete
  30. Dzień jak co dzień ;)

    ReplyDelete
  31. zaczęłam obserwować . ! ;D

    ReplyDelete
  32. Siema Jessika;*
    Spodobał mi się twój blodżek, więc i obserwuję;*;d
    Zapraszam do mnie;
    http://sandrula123.blogspot.com/
    Sandrula;p;*

    ReplyDelete
  33. Dzień jak dzień, mi minął normalnie.
    Gratuluję obserwatorów.
    Może też będę miała taki wynik..
    Rozmarzyłam się ;D

    ReplyDelete
  34. też mam dużo pracy z porządkowaniem i przerabianiem zdjęć, zabieram się do tego od tygodnia i dopiero dzisiaj zaczęłam, a mało tego nie jest :)

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Świetnego ma bloga ;p
    ładne zdjęcie.

    ReplyDelete
  36. a ja tam wczoraj miałam taki normalny dzień.. nic się nie wydarzyło specjalnego :P ładne zdj. i ja też czakam :P

    ReplyDelete
  37. na pewno zapiszę się do obserwatorów do bloga Marcina ;)
    ciekawy post, tym czasem zapraszam do mnie! :)

    http://kuba-biedziak.blogspot.com/

    pozdr. ;*

    ReplyDelete
  38. hej, kieedyś czytałaś mojego bloga - http://klaudien.blogspot.com/ . przestałam pisać ,ale teraz powracam, zapraszma cię! + OBSERWUJE!

    iii super fotka. :)))))

    ReplyDelete
  39. wywiad <3
    zapraszam do mnie ;p
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  40. mój wujek ma taki sam Laptop!
    fajny jest!
    zdjęcia urocze :*

    ReplyDelete
  41. Nie zwracam uwagi na ten przesąd, że piątek 13 jest pechowy:)
    M.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*