Paczka

Wednesday, April 25, 2012

Hej. Właśnie listonosz przyniósł mi paczuszkę od Julii! Zamówiłam z jej szafy internetowej bluzkę, oraz opaskę w kwiatki. A więc ledwo co odpakowałam to sprawdziłam czy wszystko gra. Bluzka jest taka jak na zdjęciu. Jest luźna i idealna na gorące dni! ; )
Opaska też jest bardzo ładna. Z kokardką w kwiatuszki. Jestem zadowolona, nie miałam nawet pojęcia, że paczuszka wysłana w poniedziałek dojdzie w środę. Serdecznie polecam sklep Julii.


Ceny są na prawdę niskie, a jakość b.dobra. Wszystkie rzeczy są firmowe. ; ]
Do tego jak na razie Julia dorzuca niespodziankę. Ja otrzymałam czarną opaskę i czarne kolczyki kółka ; )
W tak ponury dzień, gdy za oknem deszcz, paczka potrafi poprawić humor ; )

 Słowa do dzisiejszego dnia trochę nie trafione. Hahaha ^^ 
"Słoneczny dzień. Co za uczucie. Dzisiaj jest mój dzień" xd

Na pewno jeszcze te rzeczy kiedyś zobaczycie na zdjęciach. ; ))

Grrr.... ale leje, po prostu cały czas!!!!!!!! -,- A miałam iść na zdjęcia...

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. Śliczna bluzka. Dodatki są cudowne.

    Zapraszam na mojego bloga:

    gomisia-style.blogspot.com.

    Napisałam jakiego kupiłam smartfona hehe xdee

    ReplyDelete
  2. Opaska jest piękna <3

    ReplyDelete
  3. bluzka jest cudowna<3

    ReplyDelete
  4. Świetne nowości:)
    U mnie na szczęście nie pada, ale pochmurnie;/

    ReplyDelete
  5. Chętnie przygarnę bluzeczkę! Jest śliczna! :)

    Olimpia

    ReplyDelete
  6. t-shirt ładny ;) a u mnie słonecznie na szczęście, ale coś się chmurzy.

    ReplyDelete
  7. Fajny zakup, tylko szkoda, że nie mogę wejść w ten link, bo jest napisane, że blog nie istnieje. ;/

    ReplyDelete
  8. ` Ładna bluzka i opaska <3

    ReplyDelete
  9. fajne rzeczy :))
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bluzka jest śliczna,a opaska po prostu cudowna!Zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  11. bluzka! ii ta opaska!!! <333 :D

    ReplyDelete
  12. Śliczna opaska i koszulka ;)
    Zapraszam: http://lifenataliaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ładna bluzka :)
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    ReplyDelete
  14. cudowna bluzka, zazdroszczę :) :D

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. dzięki, fajne rysunki :)
    / jasne, ja też już dodałam do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  16. ale śliczna bluzka!

    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  17. Bluzeczka jest cudowna ! Opaska też, ale wydaje mi się, że będzie się zsuwała, ponieważ nie ma ząbków ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mi się tak zdawało, ale jest mocna! ; )

      Delete
  18. Super bluzka! Zajrzyj tu :http://zpamietnikanastolatkii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. zarąbista opaska ! ;) obserwujemy ? ;d

    ReplyDelete
  20. Bardzo ładna koszulka :)

    ReplyDelete
  21. Świetne rzeczy, chętnie tam do niej wpadnę :)

    ReplyDelete
  22. Cześć. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu,który organizuję u siebie na blogu. Konkurs trwa do 29.04.2012 ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  23. Ten link nie działa ...
    Szkoda.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  24. Bluzka jest prześliczna :)

    Zapraszam na bloga :)

    ReplyDelete
  25. Fajnie. Teraz nie ma żadnych świąt, więc pewnie dlatego tak szybko przychodzi.
    Posłuchaj sobie tej piosenki: http://www.youtube.com/watch?v=khCokQt--l4
    Tylko proszę, całej. Bo tak w środku zasuwa.
    Pa!

    ReplyDelete
  26. rzeczywiście szybko doszło, fajnie że wszystko jest w porządku :))

    ReplyDelete
  27. bluzeczka cudowna.

    A na zdjęcia będzie piękny czas.. szykuje się cudowny weekend..! :))

    ReplyDelete
  28. Bardzo fajne rzeczy ^^ !

    ReplyDelete
  29. ja sie troche boje kupowac cokolwiek przez internet bo ja to z tych co musza dotknac pomacac i upewnic sie czy to jest wlasnie to czego szukam

    ReplyDelete
  30. Fajna, wiosenna bluzeczka! : )

    ReplyDelete
  31. opaska cudna :3

    Obserwuję :D

    ReplyDelete
  32. świetne ! : )
    Opaska genialna O.o

    ReplyDelete
  33. ładnie w niej wyglądasz.

    ReplyDelete
  34. zazdroszcze ci !
    patrzyłam u niej na rzeczy
    ta koszulka jest genialna !
    6 zł ! to malutko
    ja może będe u niej sweter kupować.
    dzieki tobie ! bo dałas linka ! :***
    masz jeszcze takie sklepy ?


    welovebaranowa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Płaciłam 10 ; )


      http://sklepik-jot-wu.blogspot.com/

      Delete
  35. bluzka rzeczywiście bardzo ładna!:)

    ReplyDelete
  36. Cześć! Koszulka odlot!
    Obserwujemy?
    Jeśli chcesz coś wygrać to zapraszam do mnie.
    Dwa rozdania właśnie w toku

    ReplyDelete
  37. Świetna bluzka:)

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Fajna bluzka i opaska :)

    ReplyDelete
  39. Ładne opaski :) Bluzka też fajna ;]

    ReplyDelete
  40. U mnie też padało ^^

    ReplyDelete
  41. śliczna bluzka ; )
    obserwuję ; >

    ReplyDelete
  42. Podstawa to dobra jakość :)

    ReplyDelete
  43. opaska z kokardką jest urocza :)

    ReplyDelete
  44. świetna jest ta bluzka :)

    ReplyDelete
  45. dużo ludzi mówi "miałam iść na zajęcia" - najczęściej studenci ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, u mnie słowo : zajęcia, zastąpi, zdjęcia ; p

      Delete
  46. Ładna jest ta koszulka ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*