Odpowiedzi na zadane mi pytania.

Monday, April 02, 2012


1.Mam takie pytanie kto cię inspiruje???
Mogę Tobie przyznać, że obecnie nikim się nie inspiruję.

2.Kim chcesz być w przyszłości?
Jeszcze nie myślałam tak na poważnie kim bym chciała być w przyszłości. Zobaczymy, mam czas na przemyślenia.

3. Jak zdobyłaś taką popularność bloga?
Jeżeli mogę nazwać to popularnością. Haha ^^ Staram się pisać systematycznie, odwdzięczam się za komentarze. Właściwie na popularność nie ma żadnych czarów, trzeba się przypodobać czytelnikom.

4. Grasz w simsy ?
Kiedyś zdarzyło mi się grać ale przyznam, że bardzo rzadko. Jak byłam w Niemczech i nie miałam internetu to częściej grałam by zająć jakoś sobie czas.

5. Często wchodzisz na YouTube ?
Nie zbyt no ale jak chcę czegoś posłuchać to kieruję się na yt.

6. Jesteś prawo/lewo ręczna ?
Prawo ręczna.

7. Byłaś w kinie 5D ?
Byłam i wrażenia niesamowite ; )

8. Jak rozgłaszałaś bloga?
Tzn.? Nie rozgłaszałam go zbytnio. Starałam się po prostu pisać komentarze na innych blogach ale bez podawania linku, bo wiem że takie spamy denerwują.

9. Zgodzisz się żebym kiedyś poprowadziła z tb wywiad ?
Wywiad może przeprowadzić ze mną każdy, nie mam nic do tego. Oczywiście jak nie mam czasu to przekładam.

10. Ulubiony owoc ?
Przyznam, że jestem fanką owoców. Po prostu je uwielbiam, a wskazać jednego najlepszego nie potrafię. ; )

11. Ulubiony kolor?
Jestem osobą, która lubi wiele kolorów i nie zbiera ciuchów o jednym kolorze.

12. Wymarzona rzecz?
Nie mam pojęcia. Chciałabym kiedyś lustrzankę, ale to chyba nie wymarzona rzecz.  Na pewno wymarzoną rzeczą byłoby coś drogocennego.

13. Jakie miejsce na ziemi chciałabyś zwiedzić ? dlaczego ?
Ogólnie chciałabym pozwiedzać trochę świat. Na pewno wybrałabym się do Francji, Anglii, Turcji i wiele więcej. Zobaczymy jak potoczy mi się życie. Może się kiedyś wybiorę w pewne miejsca.

14. Lubisz łyżwiarstwo ?
Może to śmieszne. Nie jeździłam jeszcze na łyżwach. W moim mieście lodowisko jest dziwne i za dużo znajomych a do innych miast nie mam z kim pojechać. Każdy ma lenia lub rodzice by nie puścili.

15. Ulubione zwierzę ?
Ogólnie lubię prawie wszystkie zwierzęta, ale najbardziej to chyba psy. Pospolite zwierze, prawie każdy posiada ale bardzo kochane

16.Jakich używasz kosmetyków chodzi mi też o szampon i takie tam
Szampony niezastąpione to z Garniera, żele pod prysznic różne. Co dziennie używam innego. Balsam z Avonu z drobinkami "brokatu", mgiełki do ciała wszystkie z Avonu i za każdym razem inną używam.  A na noc krem do twarzy Nivea. Ahh i zapomniałam jeszcze o żeli do twarzy Nivea Visage, niezawodny i mi się sprawdza. Skóra jest mega gładka i przyjemna w dotyku. ; )

17. Czy zrobisz z tym notkę?
Może, ale raczej się tym nie zajmuję.

18. Spóźniasz się do szkoły?
Ohh tak, zdarza mi się to.


19. Lubisz Gumi Jagodę?
Trudno mi jest ocenić kogoś przez internet. Wydaje się być sympatyczna, ale nie znam jej i nie ocenię ; )

20. Lubisz Katty Perry?

Nie znam jej. Ale ogólnie ma fajne piosenki, które mi się podobają.

21. Lubisz Lady Gage?
Z tymi pytaniami "lubisz, lubisz" mogłabyś odpuścić bo trudno jest nawet oceniać popularną osobę skoro się jej nie zna. Nie wiem jaki ma charakter. Piosenki ma ok, ale ogólnie nie mam pojęcia jaka jest.

22. Cieszysz się z twoich statystyk?
Bardzo. Statystyki bardzo ważne dla każdego blogera.

23. Poprosił Cię ktoś kiedyś do wywiadu?

Tak i to nie raz ; )

24. Wolisz towarzystwo dziewczyn czy chłopaków?
Zależy. Myślę, że pół na pół.

25. Czemu twoi rodzicie wybrali ci takie imię ?
Spodobało im się. Myślę, że innego wytłumaczenia nie ma. ; )

26. Masz rodzeństwo ?
Mam siostrę.

27.Czy przeprowadzasz z każdy może przeprowadzić z tobą wywiad ?
Każdy może przeprowadzić ze mną wywiad. Zauważyłam, że coraz więcej ludzi mnie o to prosi także z czasem może przystopuję, ponieważ aż tak dużo czasu nie mam by siedzieć i odpowiadać na pytania do wywiadu.

28. Z kim współpracujesz i jak to zrobiłaś ?
Mam jedną jedyną współpracę z JapanStyle24, przekazałam pieniążki na dom dziecka w Toruniu. Myślę, że bardziej się to przyda dzieciom z domu dziecka niż mi jakiś naszyjnik z ich firmy.

29. Czy byś mogła zadać pytanie na moim blogu w poście z pytaniami ?
Nie zadaję pytań na innych blogach, ale zdarza się, że zadam ze 3 pytania dla spokoju.

30. Bluźnisz ?
Nie i nie zamierzam. Co z tego za frajda? ; )

31. Jaki jest twój ulubiony serial/film?
Nie mam ulubionego serialu ani filmu, a jeżeli chodzi o rodzaj to "Komedie" zdecydowanie są moim numerem jeden. Uwielbiam sporą dawkę śmiechu ^^

32. Ile czasu prowadzisz już bloga?
Bloga prowadzę od 15 marca 2011 roku. Już rok. Jest to dla mnie niezwykłe przeżycie ; )

33. Czy wcześniej miałaś inne blogi?
Tak głównie o "stardoll" lecz zapomnijmy o tym. Tamta strona już mnie nie kręci.

34.W jakiej jesteś klasie [a,b..]?
Tak się składa, że "c".

35. Masz drugie imię? Jeśli tak, jakie?
Moje drugie imię to Daria.

36. Jaki jest Twój ulubiony jogurt :D?
Nie mam ulubionego jogurtu. Lubię jogurty z sokiem lub z jakimiś kuleczkami czekoladowymi lub po prostu zwykłe "Danio".

37. Chodzisz w szkole na stołówkę?

Nie. Noszę do szkoły śniadanie i to mi starcza a po szkole to obiad mam w domu. Gdybym miała daleko do szkoły i bym musiała dojeżdżać to może bym się zapisała na obiady, ale mam zaledwie 2 min. drogi do szkoły.

38. Jaką miałaś średnią na półrocze ?
Myślę, że to nie ważne ; )

39. mieszkasz w bloku?
Nie.

40. Masz jakiś inny blog poza tym ?
Pisałam bloga Strive-to-dream.blogspot.com ale przekazałam go siostrze, a więc zapraszam Serdecznie co jakiś czas ciekawe artykuły.

41. Czy mogę przeprowadzić z tobą wywiad?
Pewnie, każdy może ale warto się mnie spytać, czy mam czas ; )

42. Czy twoi rodzice wiedzą o tym że masz blog?
Wiedzą.

43. W jakim mieście mieszkasz??
W Świeciu, woj. kujawsko-pomorskie.

44. Czy dużo osób z reala wie o twoim blogu??
Tak, dosyć sporo.

45. Czy zdarzyła ci się kiedyś taka sytuacja, że jakiś czytelnik rozpoznał cię na ulicy??

Każdy mnie w moim mieście właściwie zna, więc ... wie, że to ja ; ]

46. Ile lat ma twój śliczny piesek??
3 lata skończył w marcu ; )

47. Co robisz że masz takie ładne włosy??

Nie wiem czy są ładne. Wiele osób na blogu mi to pisze. Hehe. Używam różnych odżywek ale poza tym nic z nimi nie robię. Takie są z natury.

48. Co robisz, że masz tylu czytelników, i że tyle osób obserwuje twojego bloga i pisze komentarze?
Myślę, że czytelnikom spodobał się mój blog. Wiele blogów dodaje mnie w pasku bocznym "czytam" lub "ulubione" i wchodzi do mnie jeszcze więcej osób.

49. Co Cię najbardziej denerwuje ?
Fałszywi ludzie, udawani przyjaciele. Ugggh -,-

50. Ściągasz na lekcjach ?

Zdarza się ; D

51. Jak Twoi rodzice reagują na Twoje oceny ?
Normalnie ; )

52.W jakim mieście mieszkasz, albo obok jakiego większego miasta?
Mniej więcej niedaleko Bydgoszczy, lub jak znasz to Toruń ; )

53. Jakiej muzyki słuchasz?
Pop, rock.

54. Masz chłopaka?
Nie.

55. Lubisz jeździć kolejkami górskimi?
No pewnie, świetna atrakcja i zabawa.

56. Miałaś kiedyś coś złamanego?
Prawą rękę.

57. Masz drugie imię?
Tak, Daria.

58. Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
Róża, tulipan, storczyk ... ah wiele by wymieniać. Każdy kwiat mi się podoba ; )

59. Lubisz orzeszki?
Lubię.

60. Czy masz naszą klasę.?
Mam.

61. Jaką miałaś średnią na I semestr.?

Nie ważne, osobiste. Wolę się nie chwalić.

62. Czy byłaś kiedyś na wagarach.?
Nie. A nawet jeżeli to na blogu bym przecież nie pisała, wiem że nawet nieproszeni goście tu zaglądają. No ale nie byłam na wagarach nigdy bo wiem, że by były kłopoty.

63. Czy dostajesz kieszonkowe.?

Nie. Jak na coś chcę to proszę na to.

64. Jak masz na nazwisko Chi może Chim??
No proszę, jakie krótkie nazwiska udało Ci się wymyślić. Nie, nie mam tak na nazwisko ; D

65. Jakie byś dała rady dla początkujących blogerek?

Trzeba być cierpliwym. Warto wiedzieć, że od razu wszystkiego się nie osiągnie. Jest to po prostu nierealne. Blogowanie musi sprawiać przyjemność, czytelnicy to wykryją. Wtedy pisze się lepsze notki a czytelnicy bloga zaczynają "akceptować" całą Ciebie.

66. Masz jakieś zwierzątko domowe?
Mam psa, królika, dwie myszki i chomika.

67. Czy mogę przeprowadzić z tobą wywiad?

Tak.

68. Jak masz na nazwisko ( Chańcza , Chończa )

Widzę, że powstała nowa zabawa zgaduj zgadula. ` Tobie również, nie udało się zgadnąć jak mam właściwie na nazwisko. Z resztą nie powinno obchodzić was czyjeś nazwisko. Ja waszymi nazwiskami też się nie interesuje ; D

69. Dlaczego Ada nie pisze na swoim blogu.?
To jej sprawa, a ogólnie to leń z niej ; p

70. Wolisz rolki czy rower.?
To i to jest pożyteczne. Na rowerze znacznie trudniej jest się przewrócić a na rolkach wystarczy jeden kamień niezauważony na drodze i się leży. Hehe ; P

71. Czy prowadzisz jeszcze jakiegoś bloga.?

Aktualnie nie, ale prowadziłam strive-to-dream.blogspot.com na którego serdecznie zapraszam, ponieważ prowadzi go moja siostra ; )

72. Bardziej lubisz Weronikę (my-life-weronika) czy Adę.?
Chyba swoje myśli pozostawię dla siebie. Powiem, że lubię je obie.

73. Jak robisz takie fajne nagłówki.?

Zwyczajnie. Wszystko montuję w programie photoscape.

74. W twojej klasie jest więcej dziewczyn czy chłopaków.?
Dziewczyn ; )

75. Jaki blog wydaje Ci się najciekawszy.?
Jest wiele ciekawych blogów, nie umiem wybrać jednego, z resztą nie chciałabym być niesprawiedliwa i nie będę faworyzowała kogoś ; )


To na tyle. Przepraszam, kompletnie zapomniałam aby dodać odpowiedzi a już od dawna miałam przygotowane. ; )

* Komentarze wyłączone. ; ]

You Might Also Like

0 KOMENTARZE