Oblewanko

Sunday, April 29, 2012

Cześć. Dzisiaj z Weroniką na działkę dotarłyśmy po 13.  Tym razem bardziej zaopatrzyłyśmy się w jedzenie. Haha. ^^  Duuużo kanapek, szczerze to ja zjadłam jedną resztę pochłonęła Wera, miałyśmy nawet skrzydełka hehe, picie, paluszki, cukierki.  Dzisiaj postanowiłyśmy oblewać się. Byłam tak straaasznie mokra, że szkoda gadać. Była większa zabawa niż wczoraj. Haha, tyle że musiałam czekać aż ciuchy mi wyschną, no ale co tam. Liczy się zabawa. Miałyśmy się dzisiaj opalać ale jakoś nas nie opaliło. Grrr.. ; /   No ale jak będzie ładna pogoda we wtorek to pójdziemy na działkę, bo niestety jutro szkoła.


Tak więc ze zdjęć to na tyle. Grrr... nie chce mi się jutro do szkoły, tak bardzo się nie opłaca! -,-  Niestety trzeba iść ...   Pa kochani ♥

You Might Also Like

80 KOMENTARZE

  1. ty jutro do szkoły idziesz ???????

    a czemu to ?

    ReplyDelete
  2. Jak Ci strasznie obojczyki widać ! Jakaś ty chuda *.* świetne zdjęcia :) Ładnie Ci w koku :P

    ReplyDelete
  3. Hyhy x d . Fajnie dziś było ;DD. Dziękuję małpo x d

    ReplyDelete
  4. boskoo!!!
    ja też mam jutro do szkoły! ;/ ale trzeba coś wykombinować! :D

    ReplyDelete
  5. jakaś ty chudziutka! przy tobie pewnie wyglądałabym jak wieloryb :)

    ReplyDelete
  6. Hehe! Powodzenia w szkole ;)
    Ja ide dopiero w piątek!

    ReplyDelete
  7. Ale Ci ładnie w koku!

    ReplyDelete
  8. czuć wiosnę w tych zdjęciach! <3

    ReplyDelete
  9. ładne focie ; )
    ja też jutro do sql idę xdd
    +obserwuję
    wpadniesz do mnie ? ;D http://thetimehelpsbutdoesntexistbymeissa.blogspot.de/

    ReplyDelete
  10. ale fajne fotki!^^ ostatnia chyba najfajniejsza (;
    śliczna bokserka <3

    ReplyDelete
  11. Fajne zdjęcia ;)
    ale jesteś chuda O.o

    ReplyDelete
  12. Ja mam jutro wolne ;P Też bym chciała poleżeć na kocyku, ale u mnie duży wiatr...

    ReplyDelete
  13. a ja jutro nie mam szkoły..! :))

    ReplyDelete
  14. śliczne zdjęcia,

    nie opłaca się iść jt do szkoły ;/

    ReplyDelete
  15. wiosenny piknik :)
    w koncu taka pogode trzeba wykorzystac

    ReplyDelete
  16. Współczuję. Ja do szkoły dopiero w piątek ;) Jeju jaka jesteś chuda!

    ReplyDelete
  17. O fuck ! ale ty chuda . ;o

    ReplyDelete
  18. No mi się też nie chcę , tam szkolę da się przeżyć ale wstać o 6 to już tragedia..:)

    ReplyDelete
  19. śliczne zdjęcia : )
    http://nika-miska-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ojej jaka chudzinka ^^
    Śliczne zdjęcia :)

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. A ja nie idę :)
    Też się dziś oblewałam na działce.

    ReplyDelete
  22. fajne zdjęcia ;)
    ja też mam jutro do szkoły ale nie idę, 'nie opłaca się' ;D ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    ReplyDelete
  23. ja jutro też mam do szkoły, ale jeszcze niewiem czy pójdę ;p

    ReplyDelete
  24. Jaka ty chuda jesteś! Też chcę być chuda!!!
    Ja cały tydzień mam teraz wolne. :)
    A tak poza tym to ładne zdjęcia ;*

    ReplyDelete
  25. Chudzinka :) Ładne zdjęcia, ahh ależ jest gorąco! :)

    Pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  26. jeszcze będziecie miały czas, żeby się opalić :)

    ReplyDelete
  27. fajny blog :)))
    wbij do mnie: zekonaty.blogspot.com

    my jutro mamy wolne :))))

    ReplyDelete
  28. ja mam wolne jutro *_*
    ale jestes chuda :ooooo

    ReplyDelete
  29. Świetne zdjęcia :d
    A ja mam wolne caalutki tydzień :D

    ReplyDelete
  30. fajne focie ;]
    masz taki sam aparat jak ja *(^^,)*

    obserwuję ;] i zapraszam do mnie na

    http://atramentowe-wspomnienia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. ja mam wolne cały tydzień .;D

    ReplyDelete
  32. Ślicznie wyglądasz! Też bym chciałabym być taka chuda jak ty *.*.

    ReplyDelete
  33. Ładne zdjęcia ;) Asz, dlaczego ty jesteś taka chudziutka? <3
    Ja do szkoły nie poszłam, ponieważ z mojej 30 osobowej klasy zawitało tam tylko 5 osób, więc wolałam zostać w domku ;D

    ReplyDelete
  34. to fajnie , że się fajnie bawiliście ;p

    ReplyDelete
  35. ale z Ciebie chudzinka *.* :)

    ReplyDelete
  36. Jej cudowne zdjęcie, fotogeniczna jesteś :)

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Musisz iść do szkoły? Ale Wam brzydko zrobili ;) Ja mam tydzień wolny, a potem jeszcze w matury :)
    Ładne zdjęcia, pozdrawiam :)) Super masz grzywkę ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poniedziałek niestety szkoła, reszta tygodnia wolne ; p

      Delete
  38. widzę, że takie male smingus dingus sobie urzadzilyscie ;D mnie cos tam slonko złapało .. :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  39. Świetna masz tą grzywkę. ^^
    A zdjęcia jak najbardziej ładne. :)
    u mnie nowa notka. ^^

    ReplyDelete
  40. lubię oglądać Twoje zdjęcia :0
    ładnie wychodzisz:)

    ReplyDelete
  41. Jeeeejku dzisiaj do szkoły ;o ja to bym tam olała :D

    ReplyDelete
  42. Świetne fotki :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  43. żałuje że nie mam działki:<

    ReplyDelete
  44. ładne zdjęcia :) pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  45. a ja się nie lubię opalać : o
    zapraszam do mnie <3

    ReplyDelete
  46. Otagowałam cię w zabawie z 11 pytaniami! Post z którego dowiesz się więcej zaplanowałam na 18.30, wejdź na bloga po tej godzinie, aby wiedzieć co i jak :):* Oczywiście, jeśli nie chcesz nie musisz brać udziału :)

    ReplyDelete
  47. U nas wolnego tydzień... dziwner że idziecie..
    Mam pytanko to twój natralny kolor włosów ? ;] Pozdr!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia są przerobione odrobinę i wychodzą takie rudawo-czerwonawe, takiego koloru nie mam ; D
      Mam normalny brąz xd

      Delete
  48. Jaka ty jesteś chuda ♥
    Takie pytanie od czapy : Ile ważysz ?

    ReplyDelete
  49. Ojj współczuje, że dzisaj byłaś w szkole, ja ostani raz byłam w piątek a wracam dopiero w poniedziałek za tydzień :DDD Pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  50. Odchudzasz się czy po prostu jesteś taką chudzinką? :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Jak mogę się odchudzać? ; D
      Staram się przytyć, choć już nie zwracam uwagi na to co mówią ludzie " chudzinka " No jestem chudzinka i nie przeszkadza mi już to, bynajmniej nie wglądam jak jakiś baleron ; )
      Na razie rosnę i mi po prostu trudniej przytyć. ; p

      Delete
  51. ja mam tydzień wolnego ;)
    piękne zdjęcia <3
    zapraszam ^^

    ReplyDelete
  52. chyba mam taki sam aparat :D

    ReplyDelete
  53. Hmm.. zdjęcia sa piekne, ale jaki to rodzaj aparatu ? Możliwe że mam taki sam. ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*