Nudnawo

Sunday, April 15, 2012

Cześć. Dzisiaj niestety niedziela. Strasznie nudnie dzisiaj. Leżę w łóżku i nie mam ochoty na nic.. tylko leżeć, pisać z ludźmi i tyle. Oczywiście obowiązki wzywają chociaż by blogowe. Trzeba poszperać za zdjęciami, przerobić, zaakceptować komentarze i się po odwdzięczać. Dzisiaj mam to już z głowy, wczoraj nie mogłam ogarnąć tego, ale oczywiście bardzo za to dziękuję, że coraz więcej komentarzy pojawia się na blogu. Statystyka bloga poszła w górę! Dziękuję, zawsze patrzę źródła ruchu i nieraz jestem zaskoczona z jakich blogów do mnie trafiacie. Nieraz są to blogi mało znane, nieraz bardziej znane. Hmm.. wczoraj odłożyłam zdjęcia na dzisiejszą notkę. Tak ogólnie zdjęcia są przyrody. Miłego oglądania.

Okej to na tyle. Tymczasem nadal leżę, przeglądam vlogi i chrupię krakersy sezamowe.

`Bye!

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. mi również nic się nie chce bo to niedziela. ;D

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia piękne, co do poprzedniej notki, zakochałam się w twoich włosach. *.*

    ReplyDelete
  3. Wiem, że moje włosy nie są idealne. A z resztą to tylko na jednym zdjęciu tak wyglądały i nie chciałam Ciebie obrazić, czy coś.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No moje też nie są idealne. A jak mi się czyjeś włosy nie podobają to ani nie piszę "piękne, cudne" ani "Brzydkie, ohydne" ; )
      Staram się nikogo nie obrażać. Jak będziesz każdemu takie komplementy negatywne dawać to niestety twój blog długo nie pociągnie, bo znajdzie Ci się wiele negatywnych komentarzy. ; )
      Ja nie krytykuję nikogo i brak negatywów. Po prostu 0 ; )

      Delete
  4. Najładniejsze jest zdjęcie z biedronką . ; )

    ReplyDelete
  5. Ładne zdjęcia;)
    M.

    ReplyDelete
  6. ja rowniez mam dzis lenia ;P a zdjecia sliczne, bija wiosna!

    ReplyDelete
  7. ładna ta biedronka ;* o wiele lepsza od czarnej, która gości teraz koło mnie :P
    A ja muszę przeczytać książkę na wtorek, a jestem na samym początku ;( Przeczytałabym streszczenia, ale ma 50 stron :(

    ReplyDelete
  8. Ładne fotki ;D
    Zapraszam na nową notkę http://zwariowana-bajka.blogspot.com/2012/04/videoblog.html

    ReplyDelete
  9. zdjęcia jakby robił je profesjonalista , podoba mi sie!

    zapraszam do siebie , będę szczęśliwa kiedy dasz komentarz / look-took.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia! <3

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! <3

    ReplyDelete
  11. O nawet biedronka się znalazła ;) fajnie:)

    ReplyDelete
  12. niedziela jak zawsze nudna :)
    fajne zdjęcia

    ReplyDelete
  13. Genialne zdjęcia!
    Będzie z Ciebie fotografka;)

    ReplyDelete
  14. nie mogę się napatrzeć na zdjęcia makro ;d

    ReplyDelete
  15. świetne zdjęcia :)
    u mnie niedziela nie była nudna, wybrałam się na miły spacer nad morze z rodziną... rodzinne niedziele, czyli to co lubię najbardziej;)

    ReplyDelete
  16. Fajne zdjęcia. U mnie na blogu też zdjęcia makro. Notka z dziś podpisana "MAKRO"

    ReplyDelete
  17. Jeju rewelacyjne zdjęcia ! :O
    http://mealm.blogspot.com Zapraszam :*

    ReplyDelete
  18. świetne zdjęcia ; o

    ReplyDelete
  19. Ta biedronka jest cudowna :))

    ReplyDelete
  20. ej to nieba jest świetne *.*


    everyday-human.blogspot.com wpadnij <3

    ReplyDelete
  21. Pozytywnie nastrajające zdjęcia. Tak wiosennie ;)

    ReplyDelete
  22. U mnie wręcz przeciwnie- mam dużo pracy :P A zdjęcia ciekawe.Trochę prześwietlone niektóre i takie lekkie tematy ^^ Ale ładne.

    ReplyDelete
  23. mi też się nudzi ;/
    zdjęcia super :)
    pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  24. mm cudowne zdjęcia !! :P
    pozdrawiam !!

    ReplyDelete
  25. omnomnom śliczne i oczywiście obsewuję :D

    ReplyDelete
  26. Piękne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  27. śliczne ^^ możesz robić więcej takich zdjęć <33

    ReplyDelete
  28. krakersy sezamowe? muszę spróbować! :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  29. nie lubie niedzieli,sa zazwyczaj nudne .

    ReplyDelete
  30. Fajne zdjęcia, a najfajniejsza to chyba ta biedronka, heh :*

    ReplyDelete
  31. Wow, bardzo fajne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  32. genialne fotki *.*

    Zosia.

    ReplyDelete
  33. ;)) Moja niedziela nie była nudna ! ;dd

    ReplyDelete
  34. Extra zdjęcia :) Zapraszam ^,^

    ReplyDelete
  35. Świetne zdjęcia ;D

    ReplyDelete
  36. ojej jej jej <3 jakie cudowne zdjęcia <3 pięknie i masz talent!!!

    ReplyDelete
  37. Świetne fotki :) U mnie też nudno na dodatek pada, cały dzień słuchałem muzyki.
    obserwuję ;)

    ReplyDelete
  38. Śliczne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  39. śliczne, te kolory, nasycenie <3

    ReplyDelete
  40. wbij do mnie! :)
    nowa odsłona bloga:
    http://kuba-biedziak.blogspot.com/
    zapraszam! ;*

    ReplyDelete
  41. śliczne zdj.
    zapraszam na mojego bloga : http://sistars-fotomoda.blogspot.com/
    i mojego siostry : http://klauduska-photography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Genialne ujęcia!!;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    http://klauduska-photography.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*