Nokia C3

Monday, April 23, 2012

Dzisiaj ledwo co zamieściłam dla was notkę z pocztówką, to szłam z tatą do salonu Orange. No więc... miałam możliwość wybrania sobie nowego telefonu. Ahh, tym razem postanowiłam skończyć z dotykowym i postawiłam na klawiaturę qwerty. Miałam dylemat co do samsunga Chat, a Noki C3. Ale jakość zdecydowałam, że lepsza nokia, z wyglądu oraz klawisze się znacznie łagodniej przyciskają niż w samsungu. Jestem zadowolona, bo nie mam bynajmniej pospolitego koloru czarnego, tylko śliczny kolorek grafitowy. Jest bardzo, bardzo fajny i polecam, choć jeszcze go do końca nie przetestowałam, no ale już wiem że jest godny kupienia. No więc będzie to mój telefon na kolejne dwa lata, znowu aż do końca umowy i z kolejnym przedłużeniem kolejny telefon. No i mam zwiększony abonament na 39.90 zł, z 35 zł. Co jest mi oczywiście na rękę. No i mam 130 minut, do wszystkich lub orange? Trochę się nie połapałam z tych tłumaczeń, tak czy owak mam darmowe minuty ; )

+ Teraz mogę nawet w kompie siedzieć na necie, bo mam wifi. Niestety avilka nie miała ; p
Dzień minął ogólnie mi ok. Był sprawdzian o którym dowiedziałam się dopiero w szkole, ale dostałam 4! Myślałam, że pójdzie mi nieco gorzej. Tak więc... 3 dni wolnego ♥  Powodzenia gimnazjaliści!!! Trzymam kciuki! ; *  A jutro DENTYSTA na 9 -,- Auuć.

You Might Also Like

69 KOMENTARZE

  1. Bardzo ładny telefon . ; )

    + Jessika uduszę cię jak cię spotkam i ukradnę ci włoski < 3. hehe x d .

    ReplyDelete
  2. Fajnie wygląda ;p Muszę w końcu zmienić telefon ;D

    ReplyDelete
    Replies

    1. witaj, trafiłam tu przypadkiem, ale myślę, że zostanę na dłużej;-)

      Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie m.in. na konkurs, w którym można wygrać srebrną bransoletkę Apart i wiele innych cennych nagród:

      KLIK KLIK KLIK

      KLIK KLIK KLIK

      Delete
  3. dlaczego macie 3 dni wolnego.?

    ReplyDelete
  4. Kurde Jessika my mamy normalnie jakieś dziwne powiązanie ja dziś też kupuje telefon :)

    ReplyDelete
  5. Zazdroszczę telefonu,współczuję wizyty u dentysty ;D

    ReplyDelete
  6. Moja koleżanka ma taki telefon

    ReplyDelete
  7. Fajny telefon:)
    U mnie koleżanka z klasy ma taki sam :]

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetny telefon! :)) Też mam nokię. ;))
    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  9. Super telefon! Ja na nowy muszę jeszcze niestety poczekać. I miłego pobytu u dentysty. ;)

    ReplyDelete
  10. Niestety licealiści mają lepiej. aż 2 tygodnie wolnego. !
    Żal, ale koszmary z pisaniem tych testów.
    Może da się to przeskoczyć, znacie jakiś sposób?

    ReplyDelete
  11. ile za niego dalas? bo ja chce z taka klawiatura a wlasnie konczy mi sie umowa w orange i usze przedluzyc wiec dostane nowy tel

    z internetem w orange uwazaj bo i ja i moj kolega sie sparzylismy jak niby internet mial byc darmowy bo w pakiecie bez limitu a przyszlo do placeni 500 zlotych...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli chciałabyś kupić bez abonamentu to trochę za niego byś dała. A jak masz abonament to też zależy czym droższy abonament tym tańszy telefon. ; )

      Delete
    2. No właściwie ja też ; )
      A jaką masz sumę?

      Delete
    3. 29 złotych + 5 złotych za Internet

      Delete
  12. ja dziś miałam wolne, bo dzień patrona :P a komórka śliczna ^^ moja kuzynka ma taką xD

    ReplyDelete
  13. Ja właśnie zastanawiam się nad kupnem , tego telefonu .
    Jak go przetestujesz , to mam nadzieje że coś więcej na jego temat nam powiesz.

    A może zrobiłabyś Tag: Co jest w mojej torebce ?
    Co ty na to ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście ; )

      Hmm.. co do tagu, to może ; D

      Delete
  14. Miałam kiedy C3, ale porzuciłam go, na rzecz iPhonea :)

    ReplyDelete
  15. Mój tata ma taki telefon;p
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  16. fajny :) ja muszę z moim się męczyć jeszcze przez półtora roku ;/

    ReplyDelete
  17. ale świetny jest *.* zapraszam :*

    ReplyDelete
  18. Mam taki sam telefon, tylko że w złotym kolorze. Jak najbardziej polecam ! <3 Wszyscy zastanawiają się między C3, a Chat, C3 zdecydowanie lepsza !

    ReplyDelete
  19. mam ten telefon, tylko że złoty! kupiłam dwa lata temu i za nic na świecie go nie oddam <3

    ReplyDelete
  20. JEJU masz mój telefon ! Chciałam go :( obserwuję, będę wpadać częściej i liczę na taki sam rewanż u siebie http://motylowyswiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! ;-*

    ReplyDelete
  21. Też taki chciałam ;D
    Nie dziękuję ^^

    ReplyDelete
  22. świetny ten telefon :D
    ja mogę telefon dopiero za 3 lata zmienić, a szczerze mówiąc obecny już mi się znudził ;P

    ReplyDelete
  23. Mam ten sam telefon tylko że w odcieniu biało kremowym. Weług mnie te telefony z wyglądu jak i ze wszystkiego co mają 'w środku' są najlepsze. Polecam całym sercem :)) Moja przyjaciółka też ma taki, również sobie chwali, nawet ma ten sam odcień co ty :P

    ReplyDelete
  24. Ja się boję dentysty - nie wiem czemu ^^ Śliczny telefon ♥ Ja mam Samsunga Avillę ;p

    ReplyDelete
  25. fajny jest ^^ mam co prawda dotykowy od 3 miesięcy,ale ciekawie się pisze na qwerty ;D

    ReplyDelete
  26. Heheh fajna :D Ale ja nie przepadam za telefonami które nie są na dotyk ;/

    ReplyDelete
  27. fajny blog ; ** zapraszam do mnie - Smiling.♥ obserwujemy ? ;d ja tak ;*

    ReplyDelete
  28. moja kumpela ma taki telefon , fajne gry są ;D . ale właśnie zmienia na inny, bo popsuła xdd a niby nokia, ale ona to jest do wszystkiego zdolna ;)
    Zapr. do mnie ;*

    ReplyDelete
  29. oo ;oo moja mama ma identyczny, też grafitowy od ponad roku już. ;d nie jest w sumie zły co do użytku,ale moim zdaniem są w zasadzie lepsze . :D

    pozdrawiam.;d

    ReplyDelete
  30. u mnie straaasznie duzo osób ma ten telefon ; >.
    fajny jest ; >.
    fajny blog, zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  31. Na te wi-fi to ja radzę uważać.. Nie chcę straszyć, zapeszać czy coś, ale jak pierwszy raz miałam tel z wi-fi, to przez jakiś czas było ok, potem nagle.. 30zł odjęło. o.O Okazało się, że to nie jest darmowe, trzeba było wykupić internet za 9zł i nie można cały czas korzystać, bo się transfer zużywa. Jakoś tak. Ale może to tylko ja takiego pecha miałam xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam możliwość wybrania łączności jak wchodzę na stronę, wyskakuje mi czy orange czy wifi. Wybieram wifi i nie ma prawa zżerać kasy ; )

      Delete
  32. Fajny . Ja zamierzam sobie kupić blacberry :)

    ReplyDelete
  33. obyś była równie zadowolona z tego telefonu jak i ja (:

    ReplyDelete
  34. Ja też będę niedługo kupować nowy telefon i zastanawiałam się też nad tym. :)

    ReplyDelete
  35. fajny telefon :D Ooo widze że ty też w orange xD
    i wspolczuje tez nie lubie dentysty.

    ReplyDelete
  36. czad.tez strasznie chciałam ten telefon,ale moja kolezanka ma i nie poleca,wiec narazie sie nie zdecydowalam
    buziaki;*
    ps.obserwuje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak ktoś umie się posługiwać to telefon się spodoba. ; p
      No chyba, że trafiła na "bubla" Zdarza się, np. że się tnie, resetuje itd. ; p

      Delete
  37. O zazdroszczę.Ja muszę czekać do października na nowy telefon ;c

    ReplyDelete
  38. moja koleżanka go ma, nie jest trudny w obsłudze ;D

    ReplyDelete
  39. fajny ^^ też bd miała możliwość wybrania sobie ale dopiero listopadzie ^^

    ReplyDelete
  40. Strasznie mi się podoba ten telefon! Jet po prostu świetny, świetny, świetny! :DD
    _____________________________
    Dobrze ci się sprawuje?

    ReplyDelete
  41. Fajny, napisz kiedyś jak się sprawuje :) Zapraszam do mnie : kosmetykolandia.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ha ha ha ja mam taki sam! X D
    I mi to złotko co na strzałkach jest to już go nie mam! :D
    Iii szczerze to nie jestem zadowolona z mojego telefonu! :/

    ReplyDelete
  43. Fajny telefon też taki chce *.*

    ReplyDelete
  44. Mam telefon ;D


    Na prawdę jest super *.8

    ReplyDelete
  45. Od piątku mam taki sam telefon ;oo

    ReplyDelete
  46. ja mam Samsung Chat ; ** Według mnie też jest super ;*

    ReplyDelete
  47. AnonymousMay 13, 2012

    CO TO ROBI W ZAKŁADCE GIMNAZJUM JA SIĘ PYTAM ? ;//

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przecież byłam w szkole, co? xd
      To mój dzień.. a w szkole też byłam xd.

      Delete
  48. A pobierasz coś ze Sklepu NOKIA?

    Ja kupiłam sobie tydzień temu też Nokie C3, ale w kolorze lawendowym, akacjowym ACACIA

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*