Na szóstkę!

Tuesday, April 17, 2012

Hej. Piszę by pochwalić się ocenką. Wczoraj zrobiłam ten plakacik i dzisiaj go prezentowałam na środku klasy. Byłam dosłownie taka happy jak dowiedziałam się, że dostałam szóstkę z tego. Szczerze trochę zerkałam i czytałam z plakatu, no ale ... 6 jest. Przyda się bo chciałabym w tym półroczu mieć 5 na koniec, zobaczymy choć niektóre działy są dziwne, ale postaram się na 5 pisać kartkówki i sprawdziany.

` Tymczasem muszę już kończyć notkę, ponieważ muszę ogarnąć komentarze. Wczoraj akceptowałam tylko kom. na siostry kompie, także muszę się po odwdzięczać i poprzeglądać wasze blogi ; ))

Takie tam wczorajsze wariacje aparatowe xd


` Bye!

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. gratki !!! ;P oby tak dalej ;)

    ReplyDelete
  2. Super! Gratuluję Jessi!

    ReplyDelete
  3. no to gratuluję szósteczki;)

    ReplyDelete
  4. Gratuluję super oceny, ja to już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio 6 dostałam ;p

    ReplyDelete
  5. Gratuluje :) ja pamiętam jak miałam możliwość pojechania do Holandii wiatraki były wszędzie, ślicznie wyglądały.Obserwuje! i zapraszam do siebie na nową notkę :*

    ReplyDelete
  6. Ale śliczne zdjęcia!(;
    gratulujemy szósteczki ;D

    ReplyDelete
  7. Gratulacje! :)
    A tak wgl. to jaki masz aparat? Jest to lustrzanka? Ile mniej więcej kosztował? Pytam się, bo zamierzam kupić lustrzankę. :)
    Z góry dziękuję za odpowiedź! =*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fujifilm finepix s 2960.
      Nie, to nie lustrzanka ; )

      Delete
  8. O świetnie ^^
    Gratuluję w takim razie szóstki, ja to nie pamiętam kiedy ostatnio miałam możliwość chwalenia się szóstką! ; D
    Haha, no może 2 lata temu ; )

    ReplyDelete
  9. Czy łatwo u was dostać szóstkę z biologii?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie trudno, no ale rzeczywiście. Trzeba zasłużyć sobie na pozytywną ocenę. ; )

      Delete
    2. A ja nigdy nie dostanę pozytywnej ocenki (6) bo jestem cienka z bioli.

      Delete
    3. Może kiedyś ; )
      Z takich błahych rzeczy jak plakat, prezentacja? ; )
      Warto się przygotować. Bo ze sprawdzianu to rzeczywiście trudno jest otrzymać (6) jest to możliwe (nieraz) ale jakoś ... te zadania są takie znacznie trudniejsze, wyszukane gdzieś z książki ; D

      Delete
    4. No nie wiem, Jess.
      Ja prezentacje przyniosłam na pendrivie była na moje świetna i dostałam 3, bo nauczycielka mnie nie lubi ; <

      Delete
    5. Ołł, no, no zdarza się, ze jakiś nauczyciel się uprze. ; )
      Wiem coś o tym ^^

      Delete
  10. Gratuluję szósteczki! :)

    ReplyDelete
  11. ślicznaa!! <3 :p
    i gratuluje 6!!

    ReplyDelete
  12. gratulacje ;*
    też ostatnio dostałam 66 z prezentacji,wiem jaka to radość ;D
    ___________________________________________________________________
    zapraszam :)

    ReplyDelete
  13. Kiedy masz wycieczkę Jessi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właściwie zapomniałam daty. Wzięłam tylko kartkę, dałam do podpisu rodzicom a data jakoś wyleciała z głowy ; )
      Jeszcze się dowiem, jest czas ^^
      Ale wiem, że jakoś na Euro 2012

      Delete
    2. Super, na euro!?
      Będziecie?!

      Delete
    3. Jeżeli chodzi Tobie o to czy będziemy na meczu to nie, nie! ; D
      Hehe, będziemy na wycieczce w czasie meczu ^^

      Delete
    4. Aha, rozumiem już. Myślałam, że na stadion wejdziecie

      Delete
    5. Hehe, anonimowy, na euro wiesz jakie bilety były drogie? Wycieczka to kosztowałaby kilka tysięcy ;D

      Delete
    6. No racja, nie mam pojęcia ile by wyszło to ale na pewno wycieczka byłaby bardzo droga ; ]
      Bo jeszcze pobyt i wgl.

      Delete
    7. Lol, ludzie spamujecie! Ogarnąć!

      Delete
    8. Ale jeżeli mogę się wtrącić... ; D
      Wycieczka będzie dosyć niebezpieczna, tyle ludzi na Gdańskich ulicach, w Gdyni z resztą też. Zagraniczni goście, polacy, kibole.
      Uważajcie tam na siebie!

      Delete
    9. No zobaczymy co będzie. Też myślę, że będzie zbieranina, ale zobaczymy. Warto zaryzykować ; )
      Mam nadzieję, że przyjadę w całości. haha ; p

      Delete
  14. Super, gratuluję. No pewnie, że szóstka się przyda ; )
    To ten aparat co pokazywałaś kiedyś?

    ReplyDelete
  15. Gratuluję 6, fajne zdjęcia ^

    ReplyDelete
  16. Gratuluję u mnie w szkole za referaty nigdy nie dostaje się 6 ;p

    ReplyDelete
  17. gratulacje:D
    fajne zdjęcia^^

    ReplyDelete
  18. U mnie na biologii jak z pracy klasowej 5 dostaniemy to pani do odpowiedzi idzie ;( BO pani myśli wtedy, że zgapialiśmy

    ReplyDelete
  19. Gratuluję ! U mnie z biologi niestety nie jest tak łatwo o dobrą ocenę ;(

    ReplyDelete
  20. Z techniki? Łaał, też bym bardzo chciała :o. Gratuluję, patrzyłam na poprzedni wpis i naprawdę świetny projekt :)

    ReplyDelete
  21. No to gratuluję! Widać dzisiaj jest jakiś szczęśliwy dzień, bo ja dostałam 5 z niemieckiego, co nie zdarza się za często ^^

    ReplyDelete
  22. gratuluje ;)z tego co widzialam w poprzedniej notce sie napracowalas, wiec ocena zasluzona ;P

    ReplyDelete
  23. No ładnie. ;d
    +mega pierwsza fotka. ;d
    Zapraszam. ;*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*