Na działce

Saturday, April 28, 2012

Cześć. Dzisiaj pogoda po prostu niesamowita, z resztą jak wczoraj. Trudno było wytrzymać, a więc postanowiłyśmy pójść z Weroniką na działkę. Tam ubrałyśmy się na luzie i robiłyśmy sobie zdjęcia, świrowałyśmy oraz nagrywałyśmy filmiki ale szczerze jak zwykle nie wiem czy wstawię. Chyba zdjęcia starczą. Nie ma aż tak dużo zdjęć, ale zawsze coś. ^^

Obecnie piszę paroma osobami i chyba jutro znowu wybieramy się na działkę, bo tam można się całkowicie odprężyć no i zabawić też ^^  * A sesje odwołałam, bo pewnej rzeczy nie mam na sesje, także termin przekładam, ale zobaczymy jeszcze na kiedy ; p ` Dobranoc ^^

You Might Also Like

75 KOMENTARZE

  1. Tylko jutro idziemy wcześniej abym mogła się opalać x d hehe ; )

    ReplyDelete
  2. Yhym,trzeba korzystać z cudownej pogody! :D
    Świetne fotki,Śliczna jesteś Aww *_*

    ~`Dziękuję za komentarz u mnie :3

    ReplyDelete
  3. oo już tak ładnie jest!;)
    zdjećia ładneee!

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia :)
    Jaka ty fotogeniczna jesteś :D chyba już to kiedyś pisałam, ale co tam ^^

    ReplyDelete
  5. Śliczna opaska. Skąd masz? :D Pasuje ci w tych okularach :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dostałam w paczuszce od Juli ; )
      http://uwierz-w-milosc.blogspot.com/

      Delete
  6. 1 i 5 zdjecie. ! <3. To znaczy reszta tez jest sliczna, ale 1 i 5 mi sie najbardziej podobaja. ;D Boskie sa.

    Wlasnie, mam pytanie. Jakim aparatem sa robione te zdjecia?

    ReplyDelete
  7. Masz lustrzanke z Fujifilm ? :D

    ReplyDelete
  8. idziesz w pon do sql ?

    ReplyDelete
  9. Pogoda jest niesamowicie ładna, tylko jak dla mnie to trochę za gorąco, nie ma aż czy oddychać.
    Ładne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  10. Zdjęcia urocze, a pogoda jest po prostu świetna, i ten weekend majowy.. normalnie lato <3

    ReplyDelete
  11. Przyjaźnisz się jeszcze z Adą? Bo tak cały czas z Werr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyjaźnię się, tyle że ostatnio rzadko się z nią spotykam. Nie mogę natrafić jej w domu ;D Ale ostatnio widziałyśmy się w czwartek ; p

      Delete
  12. śliczne zdjęcia :) jakim aparatem robione bo na zdjęciu niezbyt widać ?
    wpadnij w wolnej chwili http://nika-miska-fashion.blogspot.com/ : )
    obserwujemy i liczymy na to samo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. FujiFilm finepix S3200

      Odwdzięczam się ; )

      Delete
  13. ciekawe zdjęcia... uwielbiam tai plener..!

    ReplyDelete
  14. śliczne zdjęcia, :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajne zdjęcia :)
    + za opaskę :D:D

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. Wczoraj za późno poszłam i słonce nie opalało, za to dzisiaj niedługo wyruszam na opalanko ; * ;D

      Delete
  17. Super zdjęcia, a notka wymiata♥.
    Zapraszam do nas. :)

    ReplyDelete
  18. ale śliczne zdjęcia!(;
    straszie ci te okularki pasują (;

    ReplyDelete
  19. zdjecia bardzo fajne! podobaja mi sie Twoje okulary :)

    ReplyDelete
  20. cudowne zdjecia! luz, blues i zabawa! powialo pozytywna energia , duzo slonca i wypoczynku, tego mi trzeba w tej krainie wiecznych deszczowcow!

    ReplyDelete
  21. U nas tez jest gorąco aż za bardzo ale dzisiaj wieje chłodny wiatr i nie ma tak cieplarnianego efektu :)
    A po za tym ładna jesteś ^^ hehe

    Zapraszam na frescomania.blogspot.com ^^

    ReplyDelete
  22. Ładne zdjęcia..
    Zapraszam do mnie..

    ReplyDelete
  23. ale Ty jesteś śliczna!! <333

    ReplyDelete
  24. śliczne zdjęcia ♥
    A jaka zielona trawa ;D
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Dobrze mieć taką działkę ;) W Warszawie to niestety problem, jakikolwiek odpoczynek jest możliwy wyłącznie poza nią -.-
    Racja, pogoda jest super, chociaż dla mnie trochę za gorąco :D

    ReplyDelete
  26. Zdjęcia super ;) Fajnie by było filmik zobaczyć :D Pomyśl o wstawieniu :)

    ReplyDelete
  27. oo śliczne zdjęcia, pozdrawiam !

    ReplyDelete
  28. Pilotki! <3 Moje ulubione okularki :) + mega pozytywne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  29. Super zdjęcia :) uwielbiam te okulary <3 !!
    zapraszam do mnie na nowy post http://victoria-clothes.blogspot.com/ ;*

    ReplyDelete
  30. Ślicznie jak zawsze<3 i pozdrawiam z łeby. Martyna k

    ReplyDelete
  31. zakochałam się w tym pierwszym zdjęciu :D wspaniałe jest <3

    ReplyDelete
  32. Bardzo ładne zdjęcia:) Czuć już wakacje!

    ReplyDelete
  33. podoba mi się :D
    obser? :D

    ReplyDelete
  34. dzięki za komentarz.
    bardzo fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  35. super ... jaki masz aparat?? prosze o odp. obserwuje :) ♥♥♥

    ReplyDelete
  36. masz podobny model aparatu do mojego:)
    ładne zdjęcia!

    ReplyDelete
  37. też poszłabym na działkę, ale nienawidzę upałów, więc nie ruszam się z domu :)
    ładne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  38. No to chyba wszędzie było tak gorąco ^^

    ReplyDelete
  39. Świetne zdjęcia <3
    Zapraszam na mojego bloga :)

    ReplyDelete
  40. ładne, naturalne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  41. jaka ty jesteś chuda i śliczna, zazdroszczę. :>

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*