List

Wednesday, April 18, 2012

Cześć. Właśnie niedawno napisałam list do Natalii, czytelniczki, która wygrała losowanie w akcji "Listy".
Hmm.. list taki powiedzmy amatorski, ale zawiera miłe słowa także powinien ucieszyć Natalię ; )

 Dzisiaj dzień minął dobrze w szkole, tyle że na pierwszej lekcji miałam sprawdzian z angielskiego i przewiduję, że nie poszedł najlepiej, ale bez obaw można poprawić. Dzisiaj po szkole poszłam do Ady, niestety wizyta nie była zbytnio ciekawa, ponieważ Ada źle się czuła i wymiotowała, biedulka -,- Haha, a Pati też mówiła, że wymiotowała. Masakra co to za faza ; p
Nie mam ochoty zbytnio pisać dłuższej notki. Obecnie piszę sobie z kolegą, a poza tym nudzę się ; )
Muszę ogarnąć i poczytać wasze blogi. Jutro miałabym na 9, ale na pierwszych trzech godzinach mam próby do występu. Także, muszę iść na 8 -,-

` Dobranoc ^^

You Might Also Like

41 KOMENTARZE

  1. ;)) Oj, biedne te Twoje koleżanki ;c

    ReplyDelete
  2. Super! :))

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  3. fajna kartka .;)
    próby.. ah te próby.. udanej .;)

    ReplyDelete
  4. fajnie byłoby dostać taki list :) może kiedyś szczęście mi dopisze :D

    ReplyDelete
  5. pewnie jakis wirus w powietrzu
    grypa zoladkowa albo cos w ten desen

    zdrowka dla kolezanek

    ReplyDelete
  6. To sie nie wyśpisz...
    Heh ja też dziś nie mam ochoty na pisanie ^^

    ReplyDelete
  7. Super kartka, może kiedyś mi się uda od Ciebie dostać list!

    ReplyDelete
  8. to już chyba urok anonimków.;p

    ReplyDelete
  9. oj biedactwa:/
    udanej próby^^

    ReplyDelete
  10. dzisiaj taki dzien, ze nikomu nic sie nie chce, wspolczuje kolezankom!

    ReplyDelete
  11. Mam nadzieję , że dostaniesz pozytywną ocenę ze sprawdzianu! ;)

    ReplyDelete
  12. ojjj może jakaś grypa żołądkowa panuje u Ciebie, uważaj ;)
    zapraszam do mnie - wracam do blogowego świata ;)

    ReplyDelete
  13. Fajny zamek macie ;)

    Już nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie ta kartka ^^

    ReplyDelete
  14. Ja miałam również na 8 i w ogóle się nie wyspałam , a co do Twoich koleżanek to życzę im zdrowia ;p

    ReplyDelete
  15. współczuję Twoim koleżankom ;/
    Pozdrów je :)

    ReplyDelete
  16. Połowa moich znajomych te choruje Xd

    ReplyDelete
  17. fajna ta kartka ! ;)
    wbij do mnie. ;D

    ReplyDelete
  18. Fajnie , na pewno bardzo miło ci się zrobiło:)

    ReplyDelete
  19. Ja też się źle czuję i dzisiaj nawet nie poszłam do szkoły. :o
    Obserwuję! i liczę na rewanż :3

    ReplyDelete
  20. Zdrowia dla koleżanek :PP

    ReplyDelete
  21. Ja miałabym na 10.30 , ale muszę być już o 8 , bo pomagam przy zawodach :<

    ReplyDelete
  22. wysłałam dziś do Ciebie pocztówkę^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` O super ;)
      Mam nadzieję, że ta którą wysłałam Ci, szybko dojdzie.

      Delete
  23. niech Twoje koleżanki zdrowieją! :D :**

    ReplyDelete
  24. bardzo lubię twojego bloga. Miło sie czyta. zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  25. To widzę że dziś dzień nie za ciekawy ale przyjdą lepsze dni ,a kartkówką się nie martw przyjdzie następna na której pójdzie ci o wiele lepiej ;-)

    Zapraszam do mnie na bloga na konkurs

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Natalia na pewno będzie szczęśliwa jak zobaczy list ;D

    ReplyDelete
  27. Super. Kiedy kolejna akcja?

    ReplyDelete
  28. Jesteś super. Nazywam się Olimpia mam 17 lat, a twój blog mimo mojego wieku mi się podoba. Jesteś taka prawdziwa. Trafiłam tu całkowicie przypadkiem ale jestem zadowolona, będę wpadać. Być może będę komentować ale z anonima bo nie mam konta google. ; )


    Pozdrawiam Ciebie Jessiko.

    Olimpia :)

    ReplyDelete
  29. Chce juz akcje listy!

    ReplyDelete
  30. a mnie trochę ostatnio główka boli ;< ale u nas już nie ma ciągłych chorób ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*