Lepiej!

Wednesday, April 11, 2012

Cześć! Jakieś półtorej godziny temu wróciłam od Ady. ^^  Od razu włączyłam laptopa i weszłam na bloggera. ` Zatwierdzałam komentarze i odwdzięczałam się. Hmm... dzisiaj do szkoły miałam na 8, lekcje minęły b. dobrze. Żadnej kartkówki co mnie bardzo cieszy. Dwa zastępstwa i zwolnieni o godzinę szybciej!  ; ) Nareszcie pogoda się polepsza, jest przyjemnie. Można wyjść bez kurtki ale oczywiście na długim rękawku, aż tak gorąco to jeszcze nie jest ale pewnie pogoda jeszcze się poprawi. Jak na razie cieszy mnie ten fakt, że ociepla się. Zaczęłam już odliczanie do wakacji! Haha po prostu nie chce mi się strasznie chodzić do szkoły. Najbardziej to zniechęca mnie chemia i najchętniej bym tylko na chemie nie szła. Szczerze mówiąc nie wyrabiam już. Większość jest zakłopotana w chemii, co chwile nowe kartkówki, trudne tematy, nie ma czasu na poprawy bo już nowe. Jest to wielka czarna dziura, z której nie można się wydostać. Robi mi się niedobrze gadając na temat chemii -,- A co do mojego stanu zdrowia to już lepiej! Praktycznie mogę spokojnie oddychać przez nos, katar mija, ucho leciutko co jakiś czas tylko pobolewa i jeszcze wolę mieć watę w uchu, żeby mnie nie przewiało. Teraz tylko głos mi trochę wysiada. No ale na prawdę już jest lepiej! Czuję się już zdrowo. Hehe ; ]
Szczerze nie mam żadnych zdjęć ciekawych do dzisiejszej notki. Aha i zamówiłam sobie bluzeczkę z "szafy" pewnej blogerki Julii, jutro wysyłam pieniądze. Czekam aż Julia je otrzyma i potem wyśle bluzeczkę, oczywiście pokarzę jak tylko otrzymam! ; 3

Chciałam porobić zdjęcia Merfiemu, ale niestety coś był niechętny...


Haha, dobra zmykam bo muszę łóżko zrobić. Właśnie zaczęłam i nie mogę skończyć, więc siedzę na dywaniku, haha. Nie no dobra ja lecę!

` Pa ; *

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. też mi sie podobają, dzięki!

    + dzięki za komentarz, zapraszam częściej! :D look-took.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczny piesio :)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga malafilizanka.blogspot.com/ i do dodawania się do obserwujących. Będę wdzięczna, bo dopiero staram się go rozkręcić :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. mnie ostatnio chemia dobiła- i straciłam resztki sympatii do niej- wiec teraz mam ją głęboko gdzieś... ;d
    jaki słodziak ;d

    ReplyDelete
  4. ja też z chemii nie ogarniam ;/ ale dziś dostałam +4 za sprawdzian, moja najlepsza ocena z chemii ;D

    ReplyDelete
  5. slodki <33 zapraszam na mmmandkkk.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jaki słodki piesek ;D

    ReplyDelete
  7. ale ma stylową apaszkę :)))

    ReplyDelete
  8. 78 dni i wakacje♥
    też nie rozumiem chemii;)
    a zdjęcie świetne^^

    ReplyDelete
  9. jaki slodziutki! moj pies jest tak wielki, ze chyba nie zmiescilby sie na lozku ;p no ja z nim to juz na pewno nie ;p

    ReplyDelete
  10. Marfi- niezly jest , z ta apaszka jest mu do twarzy, tzn. do pyska!
    Chemie w szkole wspominam jako horror i nieustajace zrodlo frustracji; tak, ze bardzo ci wspolczuje! czekam z niecierpliwoscia na stylizacje z nowa bluzeczka! :)

    ReplyDelete
  11. Słodziutki ten twój piesek ! ;)
    A chemia nie jest zła.;p trzeba ja tylko zrozumiec ^^
    U mnie pare nowych notek zapraszam :))
    http://www.our-magicall-worlld12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Też odliczam dni do wakacji. Nie mogę się tego bardzo doczekać, gdyż w końcu opuszczę tę okropną szkołę -.- Śliczny piesek, mam podobnego, ale mój kocha jak robi się mu zdjęcia :)
    Zapraszam : be-a-lady-not-a-bitch.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. słodki pasiak:) mój też zawsze niechętnie daje się fotografować:)

    ReplyDelete
  14. mnie ta pogoda poniosła, sloneczko świeciło, a teraz cierpie bo strasznie mnie gardlo boli :( z ta pogoda to trzeba uwazac bo oszukuje!
    dla mnie w szkole najgorsza zawsze byla chemia, fizyka i matma
    koszmar

    ReplyDelete
  15. słodki psiunia;D


    zapraszam do siebie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. słodki piesek też chcę takiego ; ))

    ReplyDelete
  17. Do wakacji jest jeszcze dużo czasu, więc pocieszam się tym, że za 2,5 tygodnia weekand majowy, a z nim przyjdą moje urodziny ;)

    śliczny piesek, york?

    ReplyDelete
  18. słodziutki piesek z bandamką ^^

    ReplyDelete
  19. Jaki fajny ;)
    Marfi to jego imie ??? - Fajne ""
    Dobrze ,że ci lepiej

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Merfi!!!!!!!!!!!!! ; )
      Pisze wyraźnie! ; p

      Delete
    2. tylko się upewniłam ;)
      ................

      Delete
  20. Też nie cierpię chemii -.- !

    Słodziak ♥

    ReplyDelete
  21. W następnych w szkole będzie masakra. Cały tydzień zawalony sprawdzianami i kartkówkami ;/

    ReplyDelete
  22. Hahaha śliczny pies:D Stylowy:D
    M.

    ReplyDelete
  23. sliczny piesek i stylowe tło ! ; )
    zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  24. heh xD śliczny piesek <3 bandankaaaa ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  25. słodziak < 33 Zaperaszam do mnie http://sharonstyle13.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Haha, jaki słodziak <3

    ReplyDelete
  27. Wydaje mi się czy on ma na sobie bandamkę? Jaki słodki <3 xD

    ReplyDelete
  28. jaki słodziak! <3 i jeszcze ta bandamka! ;D świetnie wygląda ;D

    ReplyDelete
  29. słodki ten twój piesek ;*

    ReplyDelete
  30. jaki wspaniały yorkshire (; <3

    ReplyDelete
  31. Ale fajne imię dla pieska :D
    Ja też już odliczam dni do wakacji. Z chemią może nie mam takich problemów, ale ja to o języku polskim wolę nie mówić... z matą też sobie nie radzę, ale dobrze, że mam jeszcze chęci do matematyki, bo do polskiego to wolę nie mówić... ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*