Leń

Monday, April 30, 2012

Dzisiaj mam lenia, calusieńki dzień siedzę w domu. -,- Jest tak gorąco, wentylator chodzi, trochę pomaga, no ale i tak nie jest za ciekawie. Teraz to na dworze podobno jest przyjemnie, no a w domu parówa. -,-
Ja chcę na spacer ♥,♥  Jutro obiecuję, że wyjdę z domu. Nie będę tak leniwa! Jak dobrze, że mam z kim zawsze pisać. I z moją Gumi Jagodą < 33  ; *  Bez niej to było by znacznie nudniej! ; ]
Hmm.. nawet nie chce mi się pisać z tej całej gorączki.

sprzed dwóch dni ; )
Jutro myślę, że jakieś nowe zdjęcia zawitają. Miejmy taką nadzieję! ; )  

Dzisiejsza nuta, słucham co chwile < 3 Wolę chyba ich wykon. ♥
 Papa ; *

You Might Also Like

66 KOMENTARZE

  1. ja mam takiego lenia,że nawet nie chce mi się notki pisac :)

    ReplyDelete
  2. słuchałam tej samej piosenki tylko cover Allexa Goota <3

    ReplyDelete
  3. Lubię tą piosenke, ich wykonanie jest świetne :)

    ReplyDelete
  4. Hehe :D Spacer jak najbardziej ! :) Upał , że chce się już zimy :D Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  5. u mnie też gorąco, ja cały czas na dworze siedzę ;>

    ReplyDelete
  6. Mi też przez te upały się nic nie chce^^
    Śliczne masz te okularki! Ochy, achy *.*

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ja właśnie teraz planuje na dwór wyjść bo się ochłodziło! :D <3

    ReplyDelete
  8. a ja nie moge wyjsc na spacer nie z powodu lenia, ale ...deszczu! ledwie nam sie udalo skosic maly trawnik w krotkim odstepie miedzy deszczem, bo juz caly zarosl po kolana! ledwie zdazylismy i znow leje ): psy sa niepocieszone, siedza smutne w domu, nie ma co marzyc o spacerze!

    ReplyDelete
  9. Jejku ale wam zazdroszcze w Polsce pogody wam :(((

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post x
    annamarieann.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  10. Lepiej taki upał niż -28 stopni . Hehe <3

    ReplyDelete
  11. Ja raczej wolę wykorzystać tą cudowną pogodę na jakiś spacerek, wypad nad morze, spotkanie z przyjaciółmi:) Zdecydowanie nie przepadam za przebywaniem w domu podczas pozytywnej pogody.
    Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  12. Tak, spacerek może być. ;) Ja dziś cały dzień na dworze opalałam się.
    Zapraszam do mnie, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  13. Też wolę ich wykonanie ^^

    ReplyDelete
  14. Glee<3
    +otagowałam cię, więcej się dowiesz na moim blogu ;p

    ReplyDelete
  15. ja dziś byłam na plaży <3

    ReplyDelete
  16. ładne masz wlosy i fajne okulary :) ♥♥♥

    ReplyDelete
  17. ja jutro wybieram się na spacerek ^^
    mega goraco jest ;D
    fajna ta opaska (;

    ReplyDelete
  18. Hmm ładne zdjęcia. ;)
    zapraszam do obserwowania ;p

    ReplyDelete
  19. ładniutkie zdjęcia :)

    ReplyDelete
  20. pierwsze zdjęcie cudne. ! <3.

    ReplyDelete
  21. A ja wolę oryginalną wersję piosenki ;)

    ReplyDelete
  22. Też cały dzień w domu siedziałam, ale się nie nudziłam ^^

    zapraszam do mnie na nową recenzję - kosmetykolandia.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Fajne zdjęcia :*

    /PS Otagowałam Cię na moim blogu :)

    ReplyDelete
  24. No na dworze masakra. :/ Śliczne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  25. Ja także dziś cały dzień w domu spędziłam, ale jutro wychodzę :)

    ReplyDelete
  26. piekne zdjecia ;) + bardzo podoba mi sie ta wersja glee we are young ale oryginal tez lubie ;)

    ReplyDelete
  27. Świetne fotki <33 Ja tam glee nienawidzę ^^

    ReplyDelete
  28. prowadzisz świetnego bloga ;D jeśli można wiedzieć, jaki rozmiar zdjęć ustawiasz ? ;) (jeśli mogłabyś to odpowiedz u mnie na blogu)

    ReplyDelete
  29. jest zdecydowanie za ciepło, już sie boję co będzie latem.
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  30. Nie martw się , nie tylko ty masz lenia:))

    ReplyDelete
  31. ja sie opalalam z wentylatorem
    :P

    ReplyDelete
  32. A mnie coś katar łapie -.-
    Chyba jestem alergikiem ;/
    Pierwsze zdjęcie jest super ;)

    ReplyDelete
  33. hey! I wanted to inform you that I moved to the blog: http://logickillslife.blogspot.com/, because the old are not displayed the new posts of observers, also invite you to watch there;)

    ReplyDelete
  34. Straszna parówka jest :D A co dopiero będzie w lato ;/ + zapraszam do obserwowania mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  35. Śliczne zdjęcia ♥ Na dworze tak gorąco ;d I fajna opaska !. ;D

    ReplyDelete
  36. ej, fajne oksy masz ♥

    ReplyDelete
  37. zdecydowanie było za gorąco żeby wgl wychodzić zza zasłonki...
    ale cieszmy się taką pogodą ;D
    Dodaję do obs i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  38. gorrrrąco ale lubię takie dni.;)

    ReplyDelete
  39. Jakie super masz włosy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otagowałam cię -> http://kosmetykolandia.blogspot.com/2012/05/tag.html

      Delete
  40. AnonymousMay 01, 2012

    oglądasz glee? : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie oglądam. Tą wersję piosenki znalazłam w necie ;D

      Delete
  41. śliczne zdjęcia. Ale masz boskie pilotki! :D Faktycznie jest gorąco , a wiatraczki nie pomagają. ;c

    ReplyDelete
  42. Ładne okulary.
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  43. mm a u mnie pada : (
    fajne zdjęcia jak zawsze ! :DD
    pozrdawiam


    ps, zostałaś otagowana przezemnie, więcj informacji u mnie na blogu :D

    ReplyDelete
  44. gorąco *.*
    piękne foty ;)

    ReplyDelete
  45. W taką pogodę wychodzi się na dwór i w pełni korzysta ze słońca! :)

    ReplyDelete
  46. fajnie, super :) zapraszam u mnie nowy post !

    ReplyDelete
  47. AnonymousMay 02, 2012

    Wyrywasz sobie brwi?

    ReplyDelete
  48. Może obserwowanie za obserwowanie ?
    Bardzo podoba mi się twój blog ;]

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*