Kula

Monday, April 02, 2012

Cześć. Dzisiaj do szkoły miałam na 9. Wczoraj bolał mnie brzuch... dzisiaj również, nie wiem od czego. Musiałam sobie leżeć i nudziłam się przez cały dzień, ponieważ do szkoły nie szłam. Po jakimś czasie przeszło, miałam ochotę ubrać się i iść do szkoły ale nie opłacało iść się na te kilka lekcji.
Wczoraj na ławie zawitała szklana kula. Są już ozdoby i jutro pojawi się rybka lub żabka! ; )
Bardzo ładnie prezentuje się ta kula ; )

Zauważyłam, że rzeżucha nie chce mi rosnąć -,-

Małe postępy i wgl.. taka jakaś sucha, jest a podlewam ... Oby wyrosła! ; )
Hmm.. jutro jak pojawi się zwierzątko w kuli to oczywiście pokażę ; ) ` Ja chcę małą żabkę! ; ]
Jutro poprawiam kartkówkę z niemca. Oby poszło dobrze, mam taką nadzieję, słówka nie są trudne. Myślę, że sobie poradzę!

` Pa ; *

You Might Also Like

68 KOMENTARZE

  1. Co tam wszyscy mają z tymi zaokrąglonymi zdjęciami? o.O
    Rzeżucha cudna :)

    ReplyDelete
  2. Kula wygląda świetnie ;D
    Powodzenia na niemieckim ;>
    Trzymam kciuki <3

    ReplyDelete
  3. swietna ta kula i sliczne zdjecia ;]

    ReplyDelete
  4. Kula świetna, czekam na zwierzątko :)

    ReplyDelete
  5. Ja kiedys moja rzerzucha ze tak powiem przelalam, za duzo wody miala i mi nie urosla ;cc
    Kula swietna ;)

    ReplyDelete
  6. tez bd siała rzezuchę :D
    noo zdjecia naprwde świetne ;D
    a może żabka i rybka ;D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` No właśnie chyba będę mieć rybkę i żabkę ; )
      Zobaczy się ; P

      Delete
  7. Ładna ta kula. Też kiedyś miałam mieć żabkę i nawet tata się zgodził, ale jak się spytałam mamy to ona od razu mi zabroniła ;(
    A w ogóle muszę zmienić wodę w akwarium mojej siostry, bo jakoś nikt nie chce się za to zabrać, wyjdzie na to, że ja będę musiała.

    ReplyDelete
  8. fajnie..ja kiedyś miałam małą żabkę w akwarium i rybki^^

    ReplyDelete
  9. Żabka?! Ale fajnie ^^.
    Dzięki za komentarz

    ReplyDelete
  10. Przepiękna kula ^^, a same zdjęcia jeszcze lepsze ;D

    ReplyDelete
  11. Świetna kula. Koniecznie wstaw zdjęcia zwierzątka. A kartkówka dobrze Ci pójdzie zobaczysz. :D

    ReplyDelete
  12. Cudna kula ;D Też chcę taką i rybkę również ;D

    ReplyDelete
  13. Powodzenia . ;)
    Pewnie pokaż nam to swoje cudo . ;)

    ReplyDelete
  14. fajna kula :)
    zapraszam!

    ReplyDelete
  15. Też kiedyś miałem kulę ale mi się stłukła :/


    Dwa nowe posty. Zapraszam.

    http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam zapach rzeżuchy ;)

    ReplyDelete
  17. oo rybki :D
    powodzenia na kartkówce :)

    ReplyDelete
  18. swietna kula !!! mialam keidys cos podbego ale moje rybki mi zdechly :( wiec mze masz racje zaiwnestu jw zabke :)o ile ci nie bedzie wyskakiwac hihihxD

    ReplyDelete
  19. To prawda, pięknie się prezentuje:) Ja też mam swoją rzeżuchę:)

    ReplyDelete
  20. yay! what a lovely home for your new fish or frog. :D


    Gela
    boat ride through the sky

    ReplyDelete
  21. Kula jest genialna.
    Ja mam w w podobnej kuli rybkę :)

    ReplyDelete
  22. śliczna kula <3 a moze rzezucha ma za duzo tej wody?

    ReplyDelete
  23. Mi też zaczyna rzeżucha rosnąć :) A co do zwierzątka to polecam ci rybki. Widzę, że nie masz zbyt dużej tej kuli i nie jest przykryta. Ja miałam żabkę, prawda słodka była i bardziej przyjazna niż rybki. Ale jak żabka się już oswoi to strasznie skacze w akwarium i w nocy nie daje spać. Do tego wydaje głośne odgłosy i miałam trzy noce nie przespane, jak i cała moja rodzina. Wypuściliśmy ją nad zalew ;PP Więc mimo tego, że jest taka fajna to jej nie polecam ;)

    ReplyDelete
  24. I like your post so much! These pictures are really gorgeous!You create life!
    I’ve just wrote a new post, tell me what do you think about it!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  25. Mi urosla w 4 dni ! ;D Naprawde ladne akwarium.

    Zapraszam do mnie. ;*

    ReplyDelete
  26. Mi też rzeżucha nie chce rosnąć

    ReplyDelete
  27. Świetna kula ;) Czekamy na zwierzątko . Cudowne zdjęcia ;))


    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ;))

    ReplyDelete
  28. śliczna kula :)
    na pewno wyrośnie

    ReplyDelete
  29. świetna kulka :)

    ja jutro sadzę rzeżuchę :)

    ReplyDelete
  30. zima za oknem to jak ta rzezucha ma rosnac :(

    ReplyDelete
  31. Ale śliczne to akwarium!<3
    A jak Ty tą żabkę byś trzymała?:D a jakby Ci wyskoczyła?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, mama by się tym zajęła by nie wyskoczyła ; D

      Delete
  32. fajnie tu zapraszam do mnie ;d ♥

    ReplyDelete
  33. nie trzyma się rybek w kuli ;P

    ReplyDelete
  34. Kiedys chcialam taka miec, ale pozniej juz mi przeszlo:)

    ReplyDelete
  35. O, fajny pomysł z tą żabką, też bym chciała mieć w domu takie małe stworzonko ^ ^

    ReplyDelete
  36. mialam kiedys rybki ;p

    ReplyDelete
  37. mialam kiedys rybki ;p

    ReplyDelete
  38. kula wygląda bajecznie ;)

    ReplyDelete
  39. Śliczna kula =* Ja mam akwarium. Muszę kupić sobie rybki,bo mam dwie. Zdjęcia śliczne :)Rzeżucha mniam.

    ReplyDelete
  40. to już chyba lepiej rybka od żaby xd

    ReplyDelete
  41. A ja mam oczko wodne w którym mam i rybki i żabki xd

    ReplyDelete
  42. Ale ładna ta kula :)

    ReplyDelete
  43. rybka fajniejsza...ale może dlatego, że panicznie boje się żab hihi

    ReplyDelete
  44. York :)

    ---
    Mi też nie chce rosnąć xD Tylko mi nawet te nasiona po 5 dniach nie pękają hahah. :D

    A zdjęcia magiczne <3

    ReplyDelete
  45. jejuu ja bym sobie tego nie wyobrażała;d zeby byla u mnie w domu :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*