Google

Tuesday, April 24, 2012

Muszę się przyznać, że strasznie mi się po południu nudziło i narysowałam logo google. Bez sensu, no ale człowiek, który się nudzi to wszystko robi co wpadnie do głowy ; )

Takie tam, muzyczne google. Hehe ^^ ` Pomysł z grafiki google, żeby nie było ; D

+ Mam małą informację. Kilka osób pytało mnie czy podam adres, bo chcieli by coś wysłać, a więc porozmawiałam z rodzicami no i mogę podawać adres. Ale ja zdecydowałam, że podam adres osobie z którą trochę chociaż popiszę i poznam. Jak chcesz coś wysłać, cokolwiek np. list, jakieś drobiazgi czy pocztówkę to napisz do mnie na gg : 36614608, a ja zdecyduję, ale raczej podam adres! ; )
Wszystkie rzeczy pokażę w notce i podziękuję z podaniem adresu waszego bloga, także będzie to małe podziękowanie za wysłaną rzecz. ^^
Powstała również zakładka  "WYSYŁKA".

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. podoba mi się!

    ReplyDelete
  2. masz talent ;D jest świetne :D

    ReplyDelete
  3. Świetnie! Na prawdę niesamowite google ; P

    ReplyDelete
  4. Śliczne zapraszam do mnie :)

    gomisia-style.blogspot.com

    Dzięki, Jessika za pomoc :*

    ReplyDelete
  5. widzialam kiedys w tv ze sa od czasu do czasu organizowane te akcje doodle for google czy jakos tak :P
    powinnas sprobowac swoich sil :)

    ReplyDelete
  6. Lubię te wszystkie logo Google :D

    ReplyDelete
  7. dziękuję:* fajny napis:)

    ReplyDelete
  8. napis wygląda jak prawdziwy! :))

    ReplyDelete
  9. brzydkie -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mówi się trudno ; )
      Nie rysowałam tego ja jakąś wystawę, tylko z nudów ; ]

      Delete
    2. Ktoś tu chyba zazdrości xdd

      Delete
  10. wow świtnie wyszło <33
    ja bym tak nie umiała xd

    ReplyDelete
  11. Ale ładnie narysowałaś :)

    ReplyDelete
  12. Całkiem ładne.;d
    Nawet gdzieś ostatnio widziałam, ze jest konkurs na najlepsze logo google do zaprojektowania. Poszukaj, moze wygrasz. ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wiem u mnie w szkole na drzwiach to wisi ale nie mam pomysłu na jakiś oryginalny ; D

      Delete
  13. twój rysunek wcale nie jest bez sensu . !
    obecnie (bo chyba do czerwca) trwa konkurs na nowe logo Google - wisi plakat u mnie w szkole ^^

    ReplyDelete
  14. ale masz talent O.o
    taaak jak ma się nudy to dopiero jest się kreatywnym ;D

    ReplyDelete
  15. Pięknie narysowane :P Też jak się nudzę często rysuję ;D

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  16. oo :) ja na pewno wyślę list :) przygotuj się na miłą niespodziankę :)!

    ReplyDelete
  17. też chcę umieć rysować ;p
    ja dzisiaj przez 20 minut bawiłam się tym zamkiem błyskawicznym :D

    ReplyDelete
  18. śliczne te google ^^
    obserwuję.

    ReplyDelete
  19. Super. ^^
    Wyczuwam przyszłość związaną z plastyką. ;)

    ReplyDelete
  20. Ale pięknie Ci wyszło!!

    ReplyDelete
  21. Fajnie ci to wyszło ^^

    ReplyDelete
  22. właśnie! masz TALENT!!! :D <3

    ReplyDelete
  23. jaki masz model aparatu ? :>

    ReplyDelete
  24. Ja ostatnio z nudów rysowałam twarze z komixxy ;D

    ReplyDelete
  25. heheh, też kiedyś narysowałam logo google ale taki bardziej zwykły :D

    Zapraszam na mojego bloga + obserwujemy ? :3

    ReplyDelete
  26. bardzo ładne :D
    +obserwuję! :)

    ReplyDelete
  27. Oojeje łądnie <3 .

    Zaczynam zapraszam ; http://alone-agian.blogspot.com/ ; *

    ReplyDelete
  28. Łał fajny rysunek.

    ReplyDelete
  29. Mi jak się nudzi to oglądam durne i bezsensowne filmiki na yt:)

    ReplyDelete
  30. Ślicznie rysujesz;D
    Zapraszam do mnie;*
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ale fajny. ;) Moje kumpele też robiły ostatnio logo Google, ale na konkurs. ;D

    ReplyDelete
  32. Ładnie rysujesz ^^. Ja wczoraj się mega nudziłam ;p

    ReplyDelete
  33. Ciekawy pomysł z tymi googlami. Nieźle wyszło.
    Zapraszam do mnie, nowe notki: zriotowana.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Za reklame na twoim bLOGU Trzeba płacić czy Poprostu trzeba sie z tobą Skontaktować ?

    ReplyDelete
  35. Wow świetnym pomysł :) A logo jest fajne. Nawet bardzo :D

    ReplyDelete
  36. wiesz że u nas w szkole jest konkurs na logo google ? ;D
    Fajnie ze podajesz adres ,szkoda ze nie jestes z Krakowa
    Wydajesz sie byc super osobą.
    może będziemy wymieniac Maile ? żeby nie płacic na listy ?
    bojohny@onet.pl
    jak chcesz to napisz :*


    welovebaranowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. ja Ci coś wyśle na bank ^^ wiesz co ;**

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*