Elektrownie wiatrowe

Monday, April 16, 2012

Cześć. Hmm... właśnie skończyłam pewny "referacik" na temat elektrowni wiatrowych. Przyznam, że się odrobinę pomęczyłam. Napisałam najpierw jeden, z czego wywnioskowałam, że się nie nada a tak dużo tam pisałam. No nic, zdarza się. Mój obecny plakacik szczerze mówiąc ujdzie. ; P Mam nadzieję, że dostanę piąteczkę. Tylko szukam kleju i nie mogę znaleźć O.o ` Jak będzie mi się chciało to przejrzę szufladę w biurku, no musi być klej! Dzisiaj nie spałam całą noc, brzuch mnie bolał. A na 8 do szkoły. Rano wzięłam tabletkę. Na jakiś czas przeszło po czym ból wrócił i niestety musiałam iść do domu. Może to i nawet dobrze. Przez ten ból chodziłam jakoś wściekła i miałam ochotę na wszystkich wrzeszczeć i być niemiła. Nadal mam takie jakieś odczucie złości na ludzi. Ahh, przejdzie mi. Ma się przecież gorsze i lepsze dni.

taki tam mały syf, podczas pracy xd.
gotowiec < 3
+ mały bonus, love wiatraki xd. Haha, kamerkowe. Jaka ze mnie fanka wiatraków O.o

No i kamerkowe czarno-białe < 3 
Dobra, teraz ogarnę te papiery i ogólnie i wybiorę się do Ady po zeszyty. Trzeba niestety odpisać lekcje. ; /

` Pa ^^

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. Haha I ♥ wiatraki..

    xdd

    ReplyDelete
  2. Hah, wiatraki wymiatają ;D

    ReplyDelete
  3. piękne wiatraki <3 hah ;d

    ReplyDelete
  4. rok temu w gim. tez coś takiego pisałam my to wgl robiliśmy jeszcze makietę na geo ...:o

    ReplyDelete
  5. ja nie lubię robić plakatów, choć często jestem zmuszona do wykonania ich :/

    ReplyDelete
  6. Plakacik udany , zapraszam do mnie ;*.

    ReplyDelete
  7. Ciekawy referat. Życzę dobrego samopoczucia :)

    ReplyDelete
  8. Fajne te zdj. kamerkowe :D

    ReplyDelete
  9. hahaha boskie te wiatrakii!! <333 :D

    ReplyDelete
  10. bardzo estetycznie wygląda ten plakat :)
    Życzę powodzenia z oceną i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  11. Nie wiedziałam, że lovciasz wiatraki xd
    pozdrawiam Sandrula;**

    ReplyDelete
  12. A ja właśnie szukam odpowiedzi na temat:
    "W jakim mieście (regionie) Wielkopolski znajduje się elektrownia wiatrowa?"
    Wszyscy, którzy wiedzą, niech piszą na gg: 37189232
    A brzuszek niech nie boli. ♥

    ReplyDelete
  13. Ja też taki robiłam do szkoły:)

    ReplyDelete
  14. to ostatnie zdjęcie - PIĘKNE! super ta bluzkaaa. aaaaw.

    zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  15. niecierpię referatów -.- chociaż muszę przyznać , ze to dużo lepsze niż skoroszyty , które się pisze i pisze .. pozdrawiam :)

    zaczynam pisać bloga, więc zapraszam [ marikja.blogspot.com ]
    + dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  16. Ja też musze przepisywac zeszyciki oo takąąąąą wielką górkeee ;)

    ReplyDelete
  17. ale fajne wiatraki !! xD

    ReplyDelete
  18. wiatraki . xdd

    Kamerkoowe <33

    zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  19. Niedaleko mojego miasta produkują takie wiatraki ♥

    ReplyDelete
  20. heh. fajne zdj.
    napewno się napraciwałaś przy tym , ja też nie lubie robić takich zadań ;/ pozdrawiam ! :P

    ReplyDelete
  21. o boze :D! hah mijam takie jak jezdze nad morze :)

    ReplyDelete
  22. super zdjęcia !;) zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  23. powodzenia ;D
    życzę 5. ^^

    ReplyDelete
  24. też czasami jestem zwalniana ze szkoły z powodu bólu brzucha :/
    współczuję ;p

    ReplyDelete
  25. Wiatraki :D
    Widać jak sie uczysz xD

    ReplyDelete
  26. Też to ostatnio robiłam ^^
    Chyba w sobotę :D
    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  27. ladnie wyglada ten twój "referacik". ;D

    ReplyDelete
  28. ale ty masz śliczne oczy!

    ReplyDelete
  29. też mam czasem takie dni że się na wszystkich o nic wkurzam ;d

    ReplyDelete
  30. miło :P

    dzięki za komentarz, zapraszam częściej / look-took.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. ładne masz pismo ;d nie to co ja

    ReplyDelete
  32. Współczuję :(

    ReplyDelete
  33. J ateż szukałąm kleju i jak się okazało ja go wgl nie posiadam ani nikt inny w klasie ;D

    ReplyDelete
  34. Kiedys tez pisalam o wiatrakach ;D

    ReplyDelete
  35. dość wiatrakowy post xD

    ReplyDelete
  36. haha, to ty nie widziałaś mojego syfu ;p
    zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz- można dodawać :)

    ReplyDelete
  37. elektrownie wiatrowe! gratuluje tematu :)

    ReplyDelete
  38. fajny blog :)
    ps. obserwuję i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  39. otagowałam cię na moim blogu ;] Zapraszam !
    + fajne te foty ! ;]

    ReplyDelete
  40. Ale ty masz ładne pismo ♥

    ReplyDelete
  41. Heh a ja nie mam syfu xdee

    gomisia-style.blogspot.com ZAPRASZAM !!!

    ReplyDelete
  42. I like your post so much! These pictures are really gorgeous!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  43. fajne wiatraczki :)
    zdrówka ;)

    ReplyDelete
  44. Ty tylko taki plakacik, a ja to musiałam referat 10 kartkowy o wiatrakach robić. Tragedia, wiatraki wykańczają. Haha i ♥ wiatraki ^^
    A ja : I hate wiatraki ; /
    Jesteś śliczna i masz ładne pismo.

    ReplyDelete
  45. widać, ze się starałaś :DD

    wpadniesz do mnie? :D http://feelspecjal.blogspot.com/

    :D

    ReplyDelete
  46. ale ty ładnie piszesz!
    przez jaki program robisz zdj. kamerką? :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*