Dzionek

Tuesday, April 17, 2012

Cześć. Dzisiaj dzień mija no ... sama nie wiem czy dobrze, czy źle. Poszłam do szkoły na religii brzuch zaczął mnie tak strasznie boleć, ze masakra. Dzisiaj zgłosiłam się na występ, no ale to już pisałam ; )
Teraz rola na mnie czeka. Historia z brzuchem rozkręciła się kiedy poszłam do pani od biologii ze względu właśnie na ten występ. Wyszłam z klasy i już nie wróciłam. Zwijałam się z bólu, a po jakimś czasie przyszła po mnie Sandra i Ada. Pobyły ze mną trochę a następnie poszły do pani powiedzieć, że jeszcze troszkę posiedzę, no a pani kazała iść dziewczynom do wychowawczyni, po czym wychowawczyni kazała iść do pielęgniarki. Zaciągnęły mnie tam one siłą. Nie chciałam iść do domu, ale zadzwonili do moich rodziców i tym razem tata przyszedł mnie odebrać. Po przyjściu położyłam się i wypiłam ciepłą herbatę.
Dzisiaj wysłałam do Juli kopertę z pocztówką ^^  Zobaczymy jak długo będzie dochodzić ; )

Tym razem znacznie fajniejszy znaczek pocztowy, malinka - bynajmniej nie pisze "Kocham Cię" jak ostatni mój znaczek.
A dzisiaj porozmawiałam sobie z koleżanką przez skypa, z którą poznałam się dzięki blogowi - czytelniczka. Było bardzo fajnie xd

taka tam Olcia z balonem zrobionym podczas skajpowania xd
Mamy zamiar spotkać się we wakacje, ponieważ mieszkamy niedaleko siebie ; ) ` Myślę, że wypali. Oby ; ]
Ola nie złość się na mnie za zdjęcie ♥
Hmm.. no nic, muszę już kończyć, jutro sprawdzian z angola, zobaczymy co będzie. Ughh, mam nadzieję, że łatwy i sobie jakoś poradzę.

` Pa ^^

You Might Also Like

42 KOMENTARZE

  1. Replies
    1. Widać, że nie chciało się komuś skomentować. Haha ; ))

      Delete
    2. Oj proszę Cię, każdy komentuje jak chce, a ty teraz mi spamujesz ; )

      Delete
    3. Spokojnie, spokojnie. Ogarnę zaraz się ;)
      Nie obrażaj sie na mnie Jess!
      Ok?

      Delete
    4. Haha, spoko.
      Nie obrażam się o byle co ; )

      Delete
  2. mam nadzieje ze poczujesz sie lepiej
    zdrowka zycze


    zapraszam u mnie do zadawania pytan

    ReplyDelete
  3. hehe. skejpowe zdj. fajnie wyszło :D
    powodzenia na teście !!

    ReplyDelete
  4. Fajne zdjęcie to ze skejpa :D

    ReplyDelete
  5. ;D Musze sobie zalozyc w koncu tego skaypa ! :D Haha.

    ReplyDelete
  6. Ale fajna ta pocztówka! To z twojego miasta? :D
    Super, że udało ci się kogoś poznać przez bloga i to jeszcze ktoś, kto mieszka obok ciebie :) Życzę wam, żeby wasze spotkanie się udało :)

    ReplyDelete
  7. Mam nadzieję, że już cię brzuch nie boli. Mnie dzisiaj tak strasznie ucho bolało,że do szkoły nie poszłam

    ReplyDelete
  8. Ładna pocztówka:)
    M.

    ReplyDelete
  9. fajne zdjęcie! :D
    Obserwuję i liczę na mały rewanżyk.! :***

    ReplyDelete
  10. Czyżby to Ola G? ; )
    To moja koleżanka, lubię ją :)

    ReplyDelete
  11. Tak Ola G. Mam nadzieję, że myślimy o tej samej osobie ; )

    ReplyDelete
  12. Powodzenia na sprawdzianie :)

    ReplyDelete
  13. Jak ja już dawno nie wysyłałam żadnych pocztówek. Też poznałam kilka osób przez bloga, ale jeszcze z żadną nie zamierzałam się spotkać, niestety tak to jest z internetowymi znajomościami - zazwyczaj poznajesz osoby, któe mieszkają kilkaset kilometrów od ciebie.

    ReplyDelete
  14. dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. Dzięki za odwiedziny :) kurde widzę że nie tylko mnie choróbsko dopadło.Mam nadzieję że z brzuszkiem już coraz lepiej :) super są takie znajomości przez bloga, wśród czytelniczek.Ostatnio też wysyłałam pocztówkę znaczek był taki sam - malinka :) Pozdrawiam cię ciepło :*

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam pocztówki w domu mam całe pudło z innych państw !

    ReplyDelete
  17. Super pocztówka ^^ D:

    ReplyDelete
  18. Lol, Twoja koleżanka sprzedaje Fuji? Dopiero co kupiła, przekaz jej że jest nieogarnięta. Lolis, lol.

    Ol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No sprzedaje i...? ; )
      Mnie to nie zbyt obchodzi, jej aparat niech robi co chce.
      Jeżeli chcesz jej coś powiedzieć to sama napisz.

      Delete
    2. Haha, anonimowy ^^

      Delete
  19. Ale świetna pocztówka! ; )

    ReplyDelete
  20. Pocztówka super! ; )
    Chętnie bym Ci wysłała pocztówkę ale adresu nie podajesz...

    Słodki znaczek, aż zachciało mi się malinek! ; ]

    ReplyDelete
  21. Ja ostatnio też miałam znaczek kocham Cię, a list musiałam wysłać do jakiegoś czytelnika - chłopaka, który wygrał ode mnie brelok. Wstyd no ale nie można wybierać znaczków.

    ReplyDelete
  22. Fajne fotki ;p Świetny balon ;p
    Zapraszam do mnie ;D

    ReplyDelete
  23. fajne te zdjęcie kamerkowe:D

    ReplyDelete
  24. oo kochana Olunia ^^


    Natalia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakby, co chodzę z nią do klasy ;D

      Delete
  25. Zdrowiej szybciutko ^^

    Powodzenia na sprawdzienie :)

    ReplyDelete
  26. Zdrowieeej ! :)
    Powodzenia na spr ; )

    ReplyDelete
  27. Ale ja już dawno nie wysyłałam pocztówek, szkoda że to zanika lepiej i szybciej wysyła się smsa. dobrze że są tacy co wysyłają pocztówki i przypominają o tym wszystkim ;-)

    Zapraszam na konkurs na moim blogu

    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/2012/04/konkurs-z-nagrodami.html

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*