Dzień czekolady

Thursday, April 12, 2012

Cześć. Dzisiaj jest dzień czekolady! Oczywiście uczciłam to. Jak zwykle z Adą jemy dużo czekolady oraz czekoladowych rzeczy ^^

Jedliście czekoladę?

Dzisiaj miałam na 9, bo jednej pani nie było. Na pierwszej lekcji mieliśmy sprawdzian z geografii -,- 
Napisałam dość dużo no ale dostałam 3. Mieliśmy dwa w-f'y bo kolejne zastępstwo + normalny w-f. Poszłyśmy z dziewczynami nad strumyk, ale niestety musieliśmy wyjść, bo od razu pan chciał wstawić nieobecność i wpisać uwagę. Lekcje minęły ok. Po przyjściu ze szkoły, zrobiłam zdjęcia długopisowi "studenckiemu" i dodałam notkę. Później poszłam z Adą na dwór. Pogoda jest super, cieplutko, wzięłam aparat i poszłyśmy na teren szkoły ^^
robiła Ada, troche niewyraźne. ` Fot. z Noemi ( siostrą Ady )
Noemi ; ]
Nie mam pojęcia co to ale strasznie mi sie podoba ^^ - Makro < 3
 fajny klimat ; >
no i nie ma to jak tramposzki xd.
 Obecnie sobie piszę z ludźmi na gg. ^^ Hmm.. dobra kończę! ; ) 

` Cześć! ; )

You Might Also Like

58 KOMENTARZE

  1. ja nie jadłam czekolady ;d

    ReplyDelete
  2. Jeju zdjęcia śliczne ;p

    ReplyDelete
  3. Jadłam batonika.
    Jak będziesz u mnie na blogu możesz wejść w baner limonkowy szyk.?po prawej stronie.:)

    ReplyDelete
  4. Ale ładne macie zdjęcia! Nawet ja jadłam czekoladę, choć nie przepadam..

    ReplyDelete
  5. Ja jadłam czekoladę!
    Śliczne fotki. Jessi jakaś ty śliczna! :OO

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie bez przesady. Ona jest przeeeeeśliczna, a nie śliczna ;/

      Delete
  6. ja nie jadlam, dietka :<

    ReplyDelete
  7. amazing follow you <33

    ReplyDelete
  8. nie jadlam, ale wszedzie ja widziala i mnie tylko mnie kusila ;<
    swietne zdjecia ;)

    ReplyDelete
  9. CZEKOLADA - mniami plus ładna jestes..
    a i zapraszam do mnie oczywiscie :)

    http://mizernaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. A ja o dziwo dzisiaj czekolady nie jadlam:OOO :D
    ale słodka ta siostrzyczka koleżanki :D

    ReplyDelete
  11. Ojoj. nie jadłam czekolady ;c A zdjęcia ładne ;)

    ReplyDelete
  12. Ja oczywiście nie odmówiłam sobie tej przyjemności i skosztowałam parę kostek czekoladki! Ładne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  13. dzień czekolady.? nawet nie wiedziałam.

    ReplyDelete
  14. czekoladka <3
    śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  15. Jakoś akurat w dzień czekolady nie miałam na nią ochoty ehhe a to dziwne u mnie :)

    ReplyDelete
  16. Jadłam. : D dziennie jem coś czekoladowego. :D dzień bez czekolady to dzień stracony. :D

    ReplyDelete
  17. Super blog,genialny :)Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    P.S obserwuję.

    http://wymalujmikredkaswiat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  19. Ja zjadłam całą tabliczkę Milki ; D

    ReplyDelete
  20. Oo :D Ładne zdjęcia :) Ja dziś miałam sprawdzian z angielskiego,w miarę łatwy. Ale z geografii dostałam +3 :P

    ReplyDelete
  21. Ja zjadłam całą tabliczkę białej czekolady...

    ReplyDelete
  22. Śliczne fotki; jadłam czekolade nieswiadoma jej dnia :P

    Podoba mi sie twój blog i na pewno jeszcze wpadnę :)

    zapraszam:www.pory-roku-nastolatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Kocham twoją twarz! ♥

    ReplyDelete
  24. ja nie jadłam! :// ale dzisiaj nadrobiłam! :D
    zapraszam do mnie! ;]

    ReplyDelete
  25. śliczne zdjęcia :) ale byłyby jeszcze ładniejsze gdybyś nie dodawała podpisów;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestety zawsze będą podpisy ; )
      Za dużo złodziei jest szczerze mówiąc, już nie raz mi ukradli zdjęcia ; )

      Delete
  26. Nie nie jadłam ;p Ale zjadłam ciasteczka czekoladowe więc zaliczę do tego że zjadłam ;)

    ReplyDelete
  27. śliczne zdjęcia . < 3

    ReplyDelete
  28. Ja zapomniałam o dniu czekolady :/ Ale dzisiaj trochę nadrobiłam, zjadłam prawie dwie czekolady :D

    ReplyDelete
  29. Ładna dziewczynką :)

    No fajne to czerwone coś ^^

    ReplyDelete
  30. Nawet nie słyszałam o takim dniu. ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też nie, no teraz już wiem :D

      Ps. Kasia

      Delete
  31. nie jem słodyczy więc nie świętowałam :p

    ReplyDelete
  32. Nietypowe imię, mam siostra koleżanki ^^ :D

    ReplyDelete
  33. Jakie ładne imię ! <3 A ja tez nie swietowałam bo nie jem czekolady ^^.
    Zapraszam na blog: http://www.our-magicall-worlld12.blogspot.com/ jeśli blog ci się spodobał to jest nam bardzo miło, a jeśli chcesz możesz zaobserwować ! :))

    ReplyDelete
  34. ja jadłam taką mini i piłam czekoladę <3 nie wiedziałam, ze jest takie imię.

    ReplyDelete
  35. Trampki masz ze skóry? bo ja mam podobne <3

    ReplyDelete
  36. Oo .. My sister Emisia ! <3 . Piekna pogoda była i ciepło . Warto było przejść przez ten strumyk . Ciekawe miejsce ^^ .

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia, trampki boskie :)
    Śliczne imię Noemi. ; ]

    A czekolad zjadłam ok. 4 + później u koleżanki batony czekoladowe ;D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*