Dentysta

Tuesday, April 24, 2012

Hej. Jakiś czas temu wróciłam od dentysty, trochę to się przedłużyło. A więc... jestem zadowolona bo okazało się, że zęby mam zdrowe tylko jeden do plombowania. Także mam już zrobiony ząb. ; P
Nie ukrywam, że bolało wiercenie, same te dźwięki doprowadzały mnie do szału, a najbardziej to drugie wiercenie z dużą "igiełką". Hałas jakby chodziła duża wiertarka. No ale mam już to za sobą, teraz tylko iść do ortodonty, a potem jeszcze na pewno będę się widywała z dentystką, bo jeden ząb mi źle urósł - stały. Mocno jest strasznie, a być może będę miała go wyrywanego. Auuuć! Podobno najbardziej boli zastrzyk znieczulający w podniebienie a wyrywanie zęba już nie. Okaże się.
Na koniec pani posmarowała mi zęby taką maścią, przez co godzinę nie mogłam jeść i pić. A tymczasem leżę, i piję ulubiony gorący kubek serowo grzybowy ♥ Uwielbiam ^^


Dopiero co włączyłam laptopa, bo tak to siedziałam na komie. Udało mi się zalogować na bloggera i pozatwierdzać komentarze no a teraz to poprzeglądam blogi. ; ) Ale przyznam,  że internet w telefonie chodzi mi szybko więc nie mam problemu z pisaniem na fejsie, lub czymkolwiek. Jak pomniejsze za bardzo stronę, to literki są mikroskopijne, więc zastosowałam taką wielkość w sam raz, tyle, że muszę przesuwać stronę, ale to mi zbytnio nie przeszkadza ; )


Lubicie chodzić do dentysty?

You Might Also Like

78 KOMENTARZE

  1. Nienawidzę!
    Dlatego mam czarne zęby jak kóń, bo nawet do ortodonty nie chodzę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, chyba mało kto lubi dentystę ;D

      Delete
    2. ...a gdy chcę je u

      Delete
    3. ... a gdy chcę je umyć, to muszę użyć taką wielką szczotę do czesania koni.

      Delete
    4. Taka prawda Jessiko :)
      My... dość starzy ludzie tak mamy, zobaczysz za parę lat, więc dbaj o zębiska, żebyś nie miała takich jak jo.

      Delete
    5. Mam 26 lat, a twojego bloga czytam już od dłuższego czasu.

      Delete
    6. Mi również. Jestem z małej wsi pod Warszawą.

      Delete
    7. Mała wieś ; )
      Pamiętam to jakiegoś programu w tv, ktoś miał sie przedstawić powiedzieć skad jest : - Z małej wsi
      - A z jakiej?
      - No z małej wsi! ; p

      Hehe ^^

      Delete
    8. Haha nie, moja się tak nie nazywa.

      Delete
    9. Hehe, no wiem. ; P
      Dzięki temu programowi bo jakby tak słyszeć : mała wieś
      to człowiek zastanawia się : jaka? xd

      A to tylko taka nazwa ^^ Bardzo ciekawa ;D

      Delete
    10. Haha, no też prawda.

      Delete
  2. Ja nie lubię! -,-

    A co do telefonu to dlatego nie jestem zadowolona z niego bo się zacina cały czas, mam go od nie dawna a już mi się zepsuło wejście na słuchawki moja siostra mówiła, że jej koleżanka ma taki sam telefon i jej też się tak zrobiło tylko jej się wejście też na ładowarkę zepsuło to ja na razie ma dobrze... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, no mam nadzieję, że nic mi się nie zepsuje ; P
      Trochę trzeba dbać o telefon ^^

      Delete
  3. Hahahhahahahahaah! co za anonim -.-
    Jaa też nie lubię chodzić do dentysty, ale wolę iść, pocierpieć chwilę i mieć później zdrowe ząbki :D
    Będziesz mieć wyrywaną trójkę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Np trójkę chyba, ale o tym zadecyduje ortodonta.

      Delete
    2. Też miałam wyrywaną trójkę, a raczej trójki, bo aż trzy. ;(

      Delete
  4. Nienawidzę dentysty ;) Szczerze współczuję ;d

    ReplyDelete
  5. nie, nie lubię ! :D
    uwielbiam gorącą chwilę, szczególnie z grzankami ♥

    ReplyDelete
  6. JAKI ANONIM XD
    JA TAM UWIELBIAM CHODZIĆ DO DENTYSTY ^^

    ReplyDelete
  7. Ja też współczuję. Nienawidzę chodzić do dentysty :(

    ReplyDelete
  8. Ja nienawidzę dentysty !

    ReplyDelete
  9. Ja ma (na szczęście!) zdrowe zęby i u dentysty miałam tylko lakowanie. Swoją drogą prawie wszyscy mają teraz tą Nokie C3, ale warto - jest świetna i cudownie piszę się SMS-y :3 Nie mogę się doczekać, kiedy w kocu ją dostanę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie w szkole nie widziałam chyba nikogo z Nokią c3, ktoś na pewno ma ale ja tam nie patrze się komuś jaki ma telefon, jego sprawa, ale w klasie u mnie nikt nie ma.

      Delete
  10. przez przypadek tu trafiłam i bardzo mi się spodobało ;D
    obserwuję, będę wpadać :)

    ReplyDelete
  11. Mi kiedyś dawali znieczulenie i nic nie bolało, kompletnie nic. Mam super dentystkę, nawet jak wierci w zębie to i tak nie boli. Ale ten dźwięk mnie również przeraża. :( A pomimo tego, że prawie nic nie boli, to NIENAWIDZĘ chodzić do dentysty!

    ReplyDelete
  12. Ja mam zdrowe zęby i do dentysty chodzę tylko na wizyty kontrolne :)

    ReplyDelete
  13. Nigdy nie piłam "Gorącego Kubka" xD Trzeba spróbować ;D A co do dentysty to już jestem przyzwyczajona. Często chodzę. Ale przyznam, że nie jest faajnie -,-
    Zapraszam: http://lifenataliaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja jak byłam u dentysty to miałam dużo znieczuleń igłą w podniebienie, ale w ogóle nie bolało tak jak ukłucie komara. Tylko po jakiś 5 minutach w ogóle nie czujesz swojej buzi to okropne. Normalnie można wtedy się mocno dźgnąć i nic :p

    Za darmo korzystasz z internetu w komórce? Jak to zrobiłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No po prostu połączyłam sie z internetem z domu przez wifi ;p

      Delete
  15. Wiesz a przez to wifi to jak, bo ja tego smartfona mam zamiar kupić z wifi i nie będę wiedziała jak się połączyć :(

    ReplyDelete
  16. kocham chodzić to dentysty <3 gdybym mogła chodziłabym codziennie . ! hah ;d dobry żart, nie lubię :)

    teraz regularnie chodzę do ortodonty bo mam stały aparat,

    ReplyDelete
  17. Fuuj dentysta . Nienawidzę ;p

    ReplyDelete
  18. Ja z Egzaminu wróciłam :)
    Fajny fonik^^

    ReplyDelete
  19. znaczy lubię swojego dentystę ,ale nie lubię do niego chodzić.;D

    ReplyDelete
  20. super korzysta się z neta w telefonie ;D wszystko w zasięgu ręki ;P
    nie lubie za bardzo dentysty ;D
    teraz siedzisz pewnie non stop przy nokii sprawdzjąc funkcje ;D

    ReplyDelete
  21. Nienawidzę chodzić do dentysty :/

    ReplyDelete
  22. Ja nie znoszę dentysty
    A gorący kubek jest pyszny <3 :D
    Dzięki :)

    ReplyDelete
  23. Nie lubię chodzić do dentysty, chociaż teraz chodzę do gabinetu z telewizorem. Więc jak mi tam coś robi, to se oglądam TV. :D

    ReplyDelete
  24. Dentysta to zmora . Tak znieczulenie w podniebienie boli i to bardzo , lecz możesz poprosić dentystę o znieczulenie dla dzieci a później dopiero igłę .

    ReplyDelete
  25. Gorący Kubek Serowo Grzybowy-jeden z moich ulubionych : )

    ReplyDelete
  26. Świetny blog !.
    Zapraszam !. Zachęcam do zapisywania się jako obserwatorzy na miom blogu . ;) +
    Nowy post + nowy wygląd blogaa . ;)

    ReplyDelete
  27. U mnie wi-fi nie działa, więc muszę płacić, ale w szkole jest, więc tam sobie korzystam albo na deptaku ;)

    ReplyDelete
  28. nie przepadam za dentysta ale na szczescie nigdy mnie zeby nie bolaly wiec nie mam wiekszych potrzeb by zagladac do gabinetu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ostatnio to byłam hohoho nie mam pojęcia ;D
      także to było dla mnie zdziwienie, że jeden ząb tylko miał dziurkę i to na dodatek małą ; p

      Delete
  29. nie cierpię chodzić do dentystyy ...
    ale co pół roku na przegląd ... ;D

    ReplyDelete
  30. Ja lubię chodzić do dentysty bo wiem, że potem mam wyleczone czy naprawione ząbki :D :D a co do wiercenia.. jak nie trafi na nerw to jest świetnie hahaha ale masochistką nie jestem :D

    ReplyDelete
  31. Fakt faktem ten zastrzyk nie jest przyjemny ale dobrze będzie :D !

    ReplyDelete
  32. Hehe rozśmieszyło mnie ostatnie pytanie! xD
    Nie znam osoby, która lubi dentystę:P

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, no ale są osoby które lubię dentystę ; )
      haha - dobry żart xd

      Delete
    2. Ja lubie. Uwielbiam ten ból, szczerze to tylko przyjemność, a nie ból ; )
      A dźwięk taki lubię. Jak w domu miałam remont i wiertarki chodziły to ah jak przyjemnie.

      Delete
  33. Taaa... Ograniczę się do tego stwierdzenia: DENTYŚCI TO SADYŚCI!!!

    ReplyDelete
  34. Ale ja mam spoko dentystkę, chociaż raz była na urlopie i trafiłam do takiej, że...

    ReplyDelete
  35. Czyli jak będę miała wifi to poprostu wejdę na internet i jest git?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musisz mieć internet w domu z routerem xd

      Delete
  36. ja tam się dentysty nie boję ^^

    ReplyDelete
  37. Spoko to ja mam to już wiem jak :)

    ReplyDelete
  38. Ugh ja sie zbieram do dentysty od kilku miesiecy juz :( nienawidze. odkladam pieniadze na zabieg pod narkoza :)

    Pozdrawiam i zapraszam na nową notke :)
    http://annamarieann.blogspot.co.uk/

    Przypominam także o rozdaniu! xxxx

    ReplyDelete
  39. ojeju! masz taki sam telefon jak ja♥
    Nokia C3 <3 ;)

    ReplyDelete
  40. a jak telefonik się sprawuje?:)

    ReplyDelete
  41. ostatnio byłam chyba rok temu ;)

    ReplyDelete
  42. Ja też ostatnio miałam posmarowane zęby taką maścią, co przez godzinę nie mogłam pić, ani jeść :P

    ReplyDelete
  43. jak ja miałam wyrywany ząb to mi tylko takim czymś popsikała:)

    ReplyDelete
  44. Ja na rok mam spokój z dentystą ;D

    ReplyDelete
  45. ja miałam wyrywany ;/ znieczulenie zaczęło działać tuż po wyrwaniu xDD Też teraz lubię siedzieć na necie w telefonie <33 ale ja u taty w komórce ;P

    ReplyDelete
  46. Ja na razie nie muszę chodzić do dentysty ;D A tel. mam taki sam tylko że stalowoniebieski ;P

    ReplyDelete
  47. Ja nie wiem czy lubię chodzić do dentysty, ale muszę chodzić do stomatologa (wyobraź sobie - codziennie!!!)

    Pozdrawiam,
    Gliwicki dentysta

    ReplyDelete
  48. Ja nie wiem czy lubię chodzić do dentysty, ale wyobraź sobie, że muszę chodzić do gabinetu stomatologicznego codziennie!!!

    Pozdrawiam,
    Gliwicki dentysta

    ReplyDelete
  49. No właśnie co ma powiedzieć dentysta, który codziennie chodzi do gabinetu.

    ReplyDelete
  50. Dentysta, boję się go ale staram się chodzić minimum raz w roku jeśli jest tylko kontrola :)

    ReplyDelete
  51. AnonymousJuly 19, 2017

    o boże dentysta to zdecydowanie moja zmora! Nie wiem czy istnieje jakiś dentysta we wrocławiu , ktry nie budziłby mojego lęku. A odwiedziłąm ich już naprawdę wielu, bo z przodu noszę licówki i muszę je wymieniać co jakiś czas, mówie Wam, istny obłęd

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*