Prima Aprilis

Sunday, April 01, 2012

Cześć. Dzisiaj niestety niedziela, przez większości z was, nielubiany dzień. Każdemu to kojarzy się to z nauką i siedzeniem nad książkami. ` Dzisiaj poszłam do Ady, w jednej chwili poczułam się strasznie. Zaczął mnie boleć żołądek, było mi zimno a jednocześnie gorąco. Chciałam iść do domu, ale nie miałam właściwie siły. - Wymiotowałam, po kilku latach. Znam powód - orzechy. Nie mogę ich jeść a kuszą bo lubię je.W końcu zebrałam siły i Ada odprowadziła mnie do domu. Wypiłam herbatę, położyłam się. Po jakimś czasie przeszło. Wzięło mnie na Wielkanoc, a dokładniej na Wielkanocne ozdoby. Wzięłam ozdobne jajeczka i zaczęłam ozdabiać ozdobne gałązki z wazonie.

Lubię różnego rodzaju ozdoby. ; )
Rzeżuchę dopiero kilka dni temu zasiałam... Czekam aż urośnie, na razie tylko kiełkuje.

Hmm... Tak jak obiecałam filmik :

video zostało usunięte.

 Mam nadzieję, że wam się podoba ; ) ` Jakość niestety się zepsuła na vimeo. Ładowałam filmik ok. 5 godz. Masakra jakaś.. no ale cóż. To się nazywa poświęcenie. Czekanie i jeszcze zobaczenie zepsutej jakości filmiku... - bezcenne -,-
A na blogu Weroniki - my-life-weronika.blogspot.com można zobaczyć inny filmik z wczoraj ; )
http://my-life-weronika.blogspot.com/2012/04/boska-pogoda-snieg-o-dzien-z-jessika.html  Trudno w niektórych momentach rozróżnić głos mój i Weroniki. Te piski, to nasza wspólna sprawa. ; D

A dzisiaj Prima Aprilis! Chciałam wam zrobić jakiś kawał ale jednak nie ; D
* Robiliście kawały? 

Nieee.. jutro szkoła, nie chcę -,- ale mam na 9, chociaż jakiś bonus ; )

 ` Dobranoc! ; * 


You Might Also Like

43 KOMENTARZE

  1. ja nie robiłam -,- też uwielbiam tymi jajeczkami ozdobić coś <3 ja ozdabiam drzewka na dworzu xD

    ReplyDelete
  2. Sliczne ozdoby :)
    Tez mi sie tak robi po orzechach :/
    Dzięki za komentarz

    ReplyDelete
  3. Kto ma szkołę jutro , to ma ;) .

    ReplyDelete
  4. Ja szczerze mówiąc zapomniałam, że dzisiaj jest Prima Aprilis i kawału nie zrobiłam żadnego.^^
    Fajny filmik :)

    ReplyDelete
  5. fajny filmik :) a drzewko w jakeczkach wyglada cudnie :)

    ReplyDelete
  6. Więcej Takich Filmików ; *
    ; D
    Piękna jesteś ♥

    ReplyDelete
  7. Boskie ozdoby.. ;***
    zapraszam do mnie..

    ReplyDelete
  8. no do tego potrzebny jest konwerter którego sama poszukuję;) moje filmiki (jeden) zajmuje 600mb więc.. ;pp

    ReplyDelete
  9. filmik niezły ;)
    A ja nie idę do szkoły bo mam rekolekcje ;)

    ReplyDelete
  10. świetne ozdoby wielkanocne:) pamiętam jak kiedyś siałam rzeżuchę co roku- muszę do tego wrócić:)

    ReplyDelete
  11. mm fajny filmik, ja też nie ide do szkoły bo mam 2 tyg. wolnego yay :P
    pozdarwiam
    + zapraszam na http://moniask.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  12. Superr...!! Wpadniesz też do mnie plidska :0
    http://wild-straawberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Oj, Wielkanoc ^^ Ładne święto i przyjemne, pod warunkiem, że jest ciepło i wiosennie :)

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam wielkanocne ozdoby ;>

    ReplyDelete
  15. dzieki za odwiedziny, z tego co sie zorientowalam z filmiku i zdjec, jestes urocza nastolatka! oczywiscie, z przyjemnoscia bede cie obserwowac :) swietny pomysl z dodawaniem filmikow, moze kieys nagram z moimi psami :)

    ReplyDelete
  16. Piąte zdjęcia ładne :)) Fajny filmik! :)
    Zapraszam:)

    ReplyDelete
  17. Super filmik, wdzę ze miałyście cudny dzień, ale niedobra pogoda, oj niedobra

    ReplyDelete
  18. Ale piękne ozdoby:)

    ReplyDelete
  19. Założyłam konto na vimeo. Jak dodać filmik?

    ReplyDelete
  20. sliczne ozdoby ;]

    +obserwuje ;> i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  21. Super filmik ;D Boski masz głos xD

    ReplyDelete
  22. Ooo! A mi jednak niedziela nie kojarzy się z siedzeniem nad książkami. Pomimo tego, że całkiem to lubię. To taki dzień wolny od... wszystkiego :) Masz alergię? Ajć, współczuję. Alergie to zło. Ładnie Ci to wyszło :) U mnie rzeżucha bardzo szybko wyrosła. A jakoś tak nie mam czasu, aby ją podjeść. Filmiku niestety nie obejrzę, bo mój transfer zdechnie. Kawałów nie robię, zbyt infantylne to jest, jak na mnie ;P

    ReplyDelete
  23. fajne zdjęcia i śmiechowy filmik;D

    ReplyDelete
  24. świetny filmik, masz bardzo ładny głos ;)
    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    ReplyDelete
  25. jakie śliczne zdjęcia :*

    ReplyDelete
  26. Chyba skradnę Ci pomysł na motylka :)

    ReplyDelete
  27. świetne zdjęcia . a filmik prze zabawny . Zapraszam do mnie . Spodoba ci się mój profil - obserwuj

    ReplyDelete
  28. śliczne ozdoby.
    zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  29. Fajne ozdoby, i filmik też całkiem śmieszny. :>
    Pozdrawiam, u mnie też tak zimno. Nie nawidzę takiej pogody..

    ReplyDelete
  30. Ładne ozdoby. :)
    + obserwuję ! :-)

    ReplyDelete
  31. Świetny wygląd bloga *.*
    Zapraszam do siebie ;d Bd miło ;3

    ReplyDelete
  32. wiem, ze nie powinnam, ale aż musze skomentować ten post z pytaniami. pytanie 3 coś o sławie twojego bloga. " Staram się pisać systematycznie, odwdzięczam się za komentarze. Właściwie na popularność nie ma żadnych czarów, trzeba się przypodobać czytelnikom." Taak, odwdzięczasz się za komentarze? Mi to przypomina spam. Bo jedyne komentarze jakie dajesz to jest "ładne zdjęcie" ty tylko komentujesz zdjęcie, czyli tak jakbyś spamowała. Poza tym nie sądzę, żeby twój blog był mega znany. Z góry strasznie cię przepraszam za te słowa, jeśli cię to urazilo, ale musze mówić to co myslę, żeby zapobiec spamowi na blogach :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, odwdzięczam się. Wszyscy piszą takie komentarze. Z resztą nieraz piszę dłuższe komentarze. Ja to tak zrozumiałam, że każdy kto pisze komentarze to spam. Wiem, że mój blog nie jest mega sławny, ja to sama oznajmiłam. Co to te prawie tysiąc wejść dziennie? Mi to starcza, nie musi Ci się to podobać. ; )
      Jeżeli chcesz nie będę "spamować" u cb i nie będę pisała "Ładne zdjecia, fajne rzeczy" itp. ; )

      Zastanów się co piszesz, ale szczerze mnie nie uraziłaś, tylko innych co piszą komentarze a ty ich nie doceniasz. ; )

      Delete
  33. czuć u Ciebie święta :)

    zapraszam na mojego bloga :)

    ReplyDelete
  34. Oh. Właśniee. Niedługo święta. Zapomniałam, ale może dlatego, że nie czuję ich. ;)
    Co do powyższej notki z pytaniami, to faktycznie można sie o Tobie dużo dowiedzieć. <33
    Zapraszam. ;)

    ReplyDelete
  35. ooo świątecznie ! miło bardzo tutaj u Ciebie na blogu.

    ReplyDelete
  36. Nie robiłam kawałów ;D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*